צפייה בגרסה מלאה : הצגת המפרט ובסופה שאלה
ג'יפ טרופר קצר, דיזל. עם כל הנעילות האפשריות, צמיגים 50/50, מיגון תחתון מלא.
אם זוכר היטב, נפח 3200 (אשמח אם יתקנו אותי במידה וטעיתי)
חיית שטח או עגלה? אני מבקש לא להשוות בין ג'יפים אחרים, לדבר על הרכב הזה בלבד
עובר כל מכשול? נתקל במכשולים שלא מסוגל לעבור אותם?
אשמח לתשובה יבשה ככל האפשר.
ג'יפ טרופר קצר, דיזל. עם כל הנעילות האפשריות, צמיגים 50/50, מיגון תחתון מלא.
אם זוכר היטב, נפח 3200 (אשמח אם יתקנו אותי במידה וטעיתי)
חיית שטח או עגלה? אני מבקש לא להשוות בין ג'יפים אחרים, לדבר על הרכב הזה בלבד
עובר כל מכשול? נתקל במכשולים שלא מסוגל לעבור אותם?
אשמח לתשובה יבשה ככל האפשר.
לטרופר בנזין 215 כ'ס , מהלך מיתלה בין הטובים , ואוד התוספות שציינתה ,עובר כמעט כל מיכשול.
תלוי בנהג ?
זו לא חידה, אלא תהיה.
עלינו כמה נהגים (לא כולם על הטרופר באותו הזמן)
אני נחשב בין החברים כאחד שדיי אכפת לו מהרכב, אבל גם אוהב להנות ממנו.
משום מה כשאני עליתי על הטרופר, היה נדמה לי שאני נוסע על טנק, אולי זה כי אני רגיל לג'ימני?
אצלי בג'ימני הוא טס, ממש טס בשטח, עובר כל מכשול, קטן כגדול והטרופר פשוט גרוטאה, עגלתית (אין מספיק מילים לתאר את הבושה)
יבואו חכמי האתר ויגידו: אבל מתוקיק אולי הרכב שחוט? אולי הנהג (אתה) דביל ולא יודע לנהוג?
וובכן זו שאלתי: הטרופר שציינתי, עובר כל מכשול או לא?
יש דברים (מכשולים) שבהם הוא יתקשה? יסתבך?
משום מה האגדה מספרת על רכב טנק, חודר ושובר קירות, ולא כך הדבר.
או שאולי טעיתי?
משום מה כשאני עליתי על הטרופר, היה נדמה לי שאני נוסע על טנק, אולי זה כי אני רגיל לג'ימני?
אצלי בג'ימני הוא טס, ממש טס בשטח, עובר כל מכשול, קטן כגדול והטרופר פשוט גרוטאה, עגלתית (אין מספיק מילים לתאר את הבושה)
יבואו חכמי האתר ויגידו: אבל מתוקיק אולי הרכב שחוט? אולי הנהג (אתה) דביל ולא יודע לנהוג?
וובכן זו שאלתי: הטרופר שציינתי, עובר כל מכשול או לא?
יש דברים (מכשולים) שבהם הוא יתקשה? יסתבך?
משום מה האגדה מספרת על רכב טנק, חודר ושובר קירות, ולא כך הדבר.
או שאולי טעיתי?
1. אין רכב שעובר כל מכשול, אין חיה כזאת, ואם יש אז אסור לה ליסוע על הכביש.
2. אתה משווה בין רכב קליל מונע בנזין ששוקל קצת מעל 1 טון לרכב כבד מאוד ששוקל 2 טון ומונע במנוע טורבו דיזל (לכל טורבו יש השהיה). מן הסתם אתה תרגיש כאילו עברת מסופה לנגמ"ש. לדעתי ההשוואה הזו לא נכונה ויש להתייחס לרכבים האלה בצורה שונה לגמרי.
3. טרופר נעול כפול יעבור כמעט כל מכשול שיעבור הג'ימני אבל צורת הנהיגה צריכה להיות שונה לגמרי. ויש מקומות/מצבים בהם הג'ימני יתיישב וייתקע בגלל הצמיגים הקטנטנים שלו והטרופר לא ירגיש כלום. שוב, מדובר שתי חיות שונות לגמרי.
4. ייתכן והטרופר שבדקת באמת מוזנח ולכן הרגשת הבדל כה רב.
1. אין רכב שעובר כל מכשול, אין חיה כזאת, ואם יש אז אסור לה ליסוע על הכביש.
2. אתה משווה בין רכב קליל מונע בנזין ששוקל קצת מעל 1 טון לרכב כבד מאוד ששוקל 2 טון ומונע במנוע טורבו דיזל (לכל טורבו יש השהיה). מן הסתם אתה תרגיש כאילו עברת מסופה לנגמ"ש. לדעתי ההשוואה הזו לא נכונה ויש להתייחס לרכבים האלה בצורה שונה לגמרי.
3. טרופר נעול כפול יעבור כמעט כל מכשול שיעבור הג'ימני אבל צורת הנהיגה צריכה להיות שונה לגמרי. ויש מקומות/מצבים בהם הג'ימני יתיישב וייתקע בגלל הצמיגים הקטנטנים שלו והטרופר לא ירגיש כלום. שוב, מדובר שתי חיות שונות לגמרי.
4. ייתכן והטרופר שבדקת באמת מוזנח ולכן הרגשת הבדל כה רב.
אני מבין היטב את ההבדל בין הרכבים, משקלם והיכולת שטחכביש שלהם.
ובכל זאת, הטרופר הצטייר (לא רק בעיני, בעיני רבים אחרים) כרכב שטח שאין מה לדאוג יותר מדי בעניין מכשולים כאלה ואחרים, שהוא עובר הכל.
אם בעבר חשבתי, אולי לשקול, עם הזמן כשיגיע, לעבור לטרופר, מהרגע שירדתי מהרכב, ירד לי גם הרעיון מהראש...
אם בעבר חשבתי, אולי לשקול, עם הזמן כשיגיע, לעבור לטרופר, מהרגע שירדתי מהרכב, ירד לי גם הרעיון מהראש...
חבל שאתה פוסל את כל הטרופרים אחרי שעשית סיבוב על אחד.
ההפסד כולו שלך.
אגב הרבה אנשים חושבים אחרת:
http://www.isuzu.org.il/isuzu/modules/Forums/uploads/post-25-1268163482.jpg
חבל שאתה פוסל את כל הטרופרים אחרי שעשית סיבוב על אחד.
ההפסד כולו שלך.
אגב הרבה אנשים חושבים אחרת:
http://www.isuzu.org.il/isuzu/modules/Forums/uploads/post-25-1268163482.jpg
לא אחרי אחד, אחרי כמה, אבל זה היה אחד מהעגלות היותר רציניות שניסיתי אותן.
פשוט מאוד: נתנו לי להבין שהטרופר הוא עביר בכל מקום, שאין משהו שהוא לא עובר, שהרכב מסיע את הנהג (ספציפית, בטרופר עצמו) יותר ממה שהנהג מסיע את הטרופר.
נעול בכל הנעילות האפשריות, ייפגע רק אם מטוס ינחת לו על הראש, מה אין ברכב הזה? ובכל זאת, עגלה....
אני מבין היטב את ההבדל בין הרכבים, משקלם והיכולת שטחכביש שלהם.
ובכל זאת, הטרופר הצטייר (לא רק בעיני, בעיני רבים אחרים) כרכב שטח שאין מה לדאוג יותר מדי בעניין מכשולים כאלה ואחרים, שהוא עובר הכל.
אם בעבר חשבתי, אולי לשקול, עם הזמן כשיגיע, לעבור לטרופר, מהרגע שירדתי מהרכב, ירד לי גם הרעיון מהראש...
אם אתה טוב על הסוזוקי , אז בטרופר תיצטיין , רק יכך כמה שעות להתרגל אליו , אולי יותר .
אם אתה טוב על הסוזוקי , אז בטרופר תיצטיין , רק יכך כמה שעות להתרגל אליו , אולי יותר .
אני בטח לא מחדש לכם פה כלום אבל בכ"ז להלן השגותי בעניין הטרופר:
היינו באיזור של דיונות, הורדנו אוויר ממש לשלושה ארבעה יחידות ניפוח והתחלתי לדהור עם הטרופר, עם כל המנוע שלו, עם כל המכפלות שלו, הנעילות ושאר הקישקושים, לא אשקר, עלה יפה מאוד, אבל כשירדתי ממנו הרגשתי כאילו השארתי חצי מהגוף שלי בתוך הרכב.
דבר נוסף הוא זוויות הנטישה המזעזעות שלו, פעמיים קרעתי טמבון אחורי בזווית נטישה מטופשת להפליא שאפילו אופניים, שלא לדבר על טנק, היו יוצאים ממנו בקלות.
החלטתי לנסות משהו אחר ובחרתי בשטח שבו אצטרך להיום עם גלגל אחד באוויר כלומר שטח עם "בורות" פה ושם.
שם הג'יפ דווקא הראה את היכולות שלו, הרגשתי ביטחון רב ברכב ולא חששתי בכלל נניח מנפילות הצידה בשינויי זוויות חדות.
דבר מזעזע ביותר גילתי על הכביש עצמו, כשבעל הרכב הרשה לי להוביל את הרכב שלו לתחנת הדלק הסמוכה בסוף היום.
אתה לוחץ על הבלמים (היה אוויר בצמיגים, התלבשנו על גרר מקומי שעבר שם והיה לו קומפרסור) והרכב אומנם עוצר, אבל עד לעצירה מוחלטת הרכב פשוט מתנדנד כולו וקופץ כמו קרפדה. בלמים חזקים במיוחד, כנראה שמשקל הרכב באמת השפיע במיוחד.
לפי מה שכתבת אפשר לפתור את הבעיות בקלות רבה
1. פגוש אחורי משופר מתכת.
2. להחליף בולמי זעזועים...
לפי מה שכתבת אפשר לפתור את הבעיות בקלות רבה
1. פגוש אחורי משופר מתכת.
2. להחליף בולמי זעזועים...
כלומר אתה מציע לנסות להחליף בולמי זעזועים ולבדוק תוצאות?
ע"פ כל מה שכתבתי, נראה שזו הבעייה?
כשנסעתי בכביש על הרכב הזה, הבנתי סוף סוף מה מרגישה קולה כשהיא לכודה בתוך בקבוק שקופץ וזז לכל עבר.
מה עוד מלבד בולמי זעזועים? מה גורם לרכב, מלבד הצמיגים ובולמי הזעזועים להיות יציב פחות או יציב יותר על הכביש?
כל מערכת המתלים - תפקידה לדאוג ליציבות של הרכב בכביש ובשטח.
מוטות מייצבים, זרועות, וכו'..
אני אפנה את הבמה לחבר'ה שמבינים יותר ממני בשביל להסביר לך..אבל בולמי זעזועים חדשים וטובים - ישנו לך את הנסיעה ללא היכר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.