צפייה בגרסה מלאה : שיפור מזגן קידמי בטראנו
שלום
איך ניתן לשפר את רמת הקרור של המזגן ?
הבנתי מהיבואן שהמצב אצל כל הטראנויים חלש יחסית .
האים יש מישהו שמצא פיתרון לעצמו . הבנתי שהחלפת מעבה לגדול יותר יכול להביא פיתרון,
יש מי שכבר ניסה?
תודה
איזה מודל הרכב?
תבדוק אם יש לך ברז לרדיאטור הפנים.
מדובר במודל 2002
אמרו לי שהברז מכני . ואם הוא לא היה אוטם טוב, לא הייתי מקבל
8.5 מעלות צלזיוס מהפתח יציאה של המזגן התא הנוסעים.
[quote=mikiger;300730]מדובר במודל 2002
אמרו לי שהברז מכאני . ואם הוא לא היה אוטם טוב, לא הייתי מקבל
8.5 מעלות צלזיוס
מהפתח יציאה של המזגן התא הנוסעים
בשיא הקרור.
וכמובן שניתקלתי בתוצאות הרבה יותר טובות במכוניות אחרות שהיו לי.
ברז כדורי על הצינור שמוליך מים חמים לרדיאטור הפנימי ... ? אצלי זה מועיל.
גם אצלי הברז כדורי שיפר פלאים את תפקוד המזגן.
גיא יש מצב שאתה מעלה תמונה איפה מותקן הברז?
אצלי המזגן בסדר גמור (לדעתי) אבל כנראה שהרדיאטור חימום נוזל ואני דוחה את התיקון
לתחילת החורף הבא אז כדי לא לאבד מים בינתיים אשמח לנתק את קו המים לרדיאטור...
גיא יש מצב שאתה מעלה תמונה איפה מותקן הברז?
אצלי המזגן בסדר גמור (לדעתי) אבל כנראה שהרדיאטור חימום נוזל ואני דוחה את התיקון
לתחילת החורף הבא אז כדי לא לאבד מים בינתיים אשמח לנתק את קו המים לרדיאטור...
על הצינור שיוצא כלפי מעלה ואחורה מבית התרמוסטט.
טל.
גיא יש מצב שאתה מעלה תמונה איפה מותקן הברז?
אצלי המזגן בסדר גמור (לדעתי) אבל כנראה שהרדיאטור חימום נוזל ואני דוחה את התיקון
לתחילת החורף הבא אז כדי לא לאבד מים בינתיים אשמח לנתק את קו המים לרדיאטור...
לא נשמע לי הגיוני שזה יפתור לך נזילה. סירקולציה אמנם לא תהיה שם, ולכן הטמפ'
נוזל קרור יורדת שם, אבל עדיין יהיה לך לחץ עבודה של המערכת מהצינור השני של הרדיאטור,
והנזילה לא תפסיק.
איך אפשר לדעת אם הברז אוטם בצורה מוחלטת על הרדיאטור הפנימי ???
לא נשמע לי הגיוני שזה יפתור לך נזילה. סירקולציה אמנם לא תהיה שם, ולכן הטמפ'
נוזל קרור יורדת שם, אבל עדיין יהיה לך לחץ עבודה של המערכת מהצינור השני של הרדיאטור,
והנזילה לא תפסיק.
הברז לא מונע למעשה את הגעת המים לרדיאטור?
במידה ולא איך בכל זאת מנתקים את הרדיאטור הדולף מהמערכת?- בלי לשלוף אותו לגמרי
שמים צינור שמתחבר לפיה שיוצאת לקבינה וגם לפיה שחוזרת מהקבינה ...
אבל זאת טעות.
אני חושב שצריך לתקן או להחליף.
שמים צינור שמתחבר לפיה שיוצאת לקבינה וגם לפיה שחוזרת מהקבינה ...
אבל זאת טעות.
אני חושב שצריך לתקן או להחליף.
צודק לגמרי...בדרך הזו אתה עוקף את הרדיאטור חימום לחלוטין, אבל, באמת עדיף
לתקן.
בכל מקרה, חומר של חברת וירט שניסיתי...אוטם דליפות קלות מאוד, מבלי ליצור סתימות
במערכת. אולי שווה לנסות.
בהצלחה.
אפשר הסבר או תמונה איפה יושב הברז הכדורי..???
אפשר הסבר או תמונה איפה יושב הברז הכדורי..???
שני צינורות גומי יוצאים מהמנוע ונכנסים דרך קיר האש לתא הנוסעים.
על אחד מהם, תבחר מיקום שאתה יכול לקבע ברז.
אני מתכוון לתקן הפתרון הוא זמני, אני חייב חימום בחורף , ואם על הדרך גם המזגן יקרר טוב יותר זה בכלל טוב, גיא תודה על התמונה ולכולם על ההסברים
הנה, קח.
גיא אפשר הסבר לרעיון של הברז מה בעצם הוא עושה או מבטל?
גיא אפשר הסבר לרעיון של הברז מה בעצם הוא עושה או מבטל?
הברז מונע כניסת מים חמים אל הרדיאטור הפנימי(הדשבורד), וכך בעצם הטמפרטורה בסביבת הרדיאוטר נשראת בטמפרטורה הסביבה.
הברז מונע כניסת מים חמים אל הרדיאטור הפנימי(הדשבורד), וכך בעצם הטמפרטורה בסביבת הרדיאוטר נשראת בטמפרטורה הסביבה.
אני זוכר ש"אמרו" לי שבדגמים החדשים יש ברז חשמלי אוטומטי, מישהוא יכול לאשר? אני אחפש אצלי - מודל 2001.
רבין
עד כמה שאני זוכר בדגמים החדשים יש ברז, אבל אין לי מושג מאיזה שנה.
עד כמה שאני זוכר בדגמים החדשים יש ברז, אבל אין לי מושג מאיזה שנה.
הפיתרון לבעית המזגן היא לדאוג שהמאוורר שיושב על המעבה של המזגן יעבוד קבוע
בפעולת המזגן ולא יעבוד לסרוגין כפי שתיכנן היצרן. בהצלחה...
אצלי בטראנו המאוור של הרדיאטור מזגן עבד קבוע.
ראיתי הצעה לחבר רילי על הראוסטט בכניסה למדחס שעוקף את ניתוק המדחס כאשר חם(נסיעה איטית ,שטח או התחממות הרכב).וגם עשו את זה.אבל לי אמר מישהו שיש סיכון שידפק המדחס.
יש פה מישהו שיכול לפרט( מזגניסט או מישהו עם ניסיון) את הסיכון אם יש.
תודה
מתברר שהכל חרטא ..
אחרי כל המשחקים ואחרי שהזעתי יותר מידי ....
החלפתי מדחס.
מאז החיים יפים וקרירים.
כנראה שאין קיצורי דרך פה.
ואצלי המזגן הפסיק לעבוד לגמרי...
המפוח עובד על תקן פן ..... אולי זה הזמן לגדל שיער.......
יש למישהו המלצה על מזגניסט באזור ירושלים?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.