guy_1
21-03-10, 13:21
שלום,
חודש לאחר קניית הפראדו (ארוך) ומספר טיולים בשטח קל הגיע שלב השיפורים.
כמובן ששלב ראשון הינו שיפור המתלים ומיגונים.
קראתי את מבחני הבולמים של דרור לפראדו הקצר העונה על מרבית השאלות הרלוונטיות בנושא.
תחילה נטתי לכיוון ה-OLD MAM בנוסף מרבית סדנאות השיפורים ממליצות על סט ה-OLD MAN כסט המתאים ביותר גם לנסיעה בכביש - (אשתי נוהגת ביום - יום ברכב בנסיעות קצרות ואנני רוצה להגיע למצב בלתי נסבל בנסיעות אלו - מה שיגרור מצב בלתי נסבל כלפי :D). ולכן עולה השאלה האם הסט בעייתי בנסיעה בעיר גם בפראדו ארוך או שמשקלו העודף של הרכב עושה למיתלים "טוב" בנסיעה עירונית.
שאלתי השניה הינה לגבי מיגונים. להבנתי יתרונו של הפראדו על SUV -ים מודרניים יותר הינו בסידור המכלולים הטוב יותר וההגנה עליהם. לאור מצב זה (בהנחה שטענתי נכונה) איזה מיגונים נדרשים לרכב? והאם יש טעם ב"מיגון מלא"?
תודה,
גיא
חודש לאחר קניית הפראדו (ארוך) ומספר טיולים בשטח קל הגיע שלב השיפורים.
כמובן ששלב ראשון הינו שיפור המתלים ומיגונים.
קראתי את מבחני הבולמים של דרור לפראדו הקצר העונה על מרבית השאלות הרלוונטיות בנושא.
תחילה נטתי לכיוון ה-OLD MAM בנוסף מרבית סדנאות השיפורים ממליצות על סט ה-OLD MAN כסט המתאים ביותר גם לנסיעה בכביש - (אשתי נוהגת ביום - יום ברכב בנסיעות קצרות ואנני רוצה להגיע למצב בלתי נסבל בנסיעות אלו - מה שיגרור מצב בלתי נסבל כלפי :D). ולכן עולה השאלה האם הסט בעייתי בנסיעה בעיר גם בפראדו ארוך או שמשקלו העודף של הרכב עושה למיתלים "טוב" בנסיעה עירונית.
שאלתי השניה הינה לגבי מיגונים. להבנתי יתרונו של הפראדו על SUV -ים מודרניים יותר הינו בסידור המכלולים הטוב יותר וההגנה עליהם. לאור מצב זה (בהנחה שטענתי נכונה) איזה מיגונים נדרשים לרכב? והאם יש טעם ב"מיגון מלא"?
תודה,
גיא