צפייה בגרסה מלאה : ייעוץ לפני קנייה גיפ' יונדאי גאלופר
יש לי מצב לקנית גיפ גאלופר אוטו ורגיל מודל 2001 שעשו 155000 ק"מ
רציתי לקבל מידע מה עדיף
מה רצית לדעת ?
יש פה שאלות שאתה אמור לענות עליהם, יש פה שאלות שאתה אמור להציב, יש פה שרשורים שמכילים מידע.
תתחיל מחדש, תשאל שאלות שאפשר לענות עליהן.
מה אדום?
אדום מט... אוטומט... סתם בישביל החרוז... :-)
אוטומט- אוכל יותר דלק וסיכוי גדול יותר לתקלות בגיר (אני חושב... אני לא מכונאי דגול...).
רגיל- אוכל פחות דלק וסיכוי קטן יותר לתקלות בגיר (אני חושב... אני לא מכונאי דגול...).
מה עדיף? בלונדינית, שחרחורת, אדמונית, אוטומטית, רגילה, ...
תלוי בהרגלים ובטעמים שלך...
אני אישית מצביע על בלונדינית עם גיר רגיל...
.
פעם ראיתי את רון גל מנסה לעלות את מעלה הטחנה בציפורי, במטר הראשון התפוצץ איזה צינור לחץ הידראולי של הגיר.
הוא ניגרר לכביש.
זה לא רכב שטח בכלל.
אבל אם השואל היה קורא את ההודעה מעליו, עונה על השאלות ומספק כמה פרטים בסיסיים .. אולי היה אפשר לענות.
מצד שני, אם היה קורא כמה הודעות מתחת היה יודע מה קורה עם רכב שטח בן 10 ומה כדאי או לא כדאי ...
אבל זה כנראה מאמץ גדול מידי.
פעם ראיתי את רון גל מנסה לעלות את מעלה הטחנה בציפורי, במטר הראשון התפוצץ איזה צינור לחץ הידראולי של הגיר.
הוא ניגרר לכביש.
זה לא רכב שטח בכלל.
אבל אם השואל היה קורא את ההודעה מעליו, עונה על השאלות ומספק כמה פרטים בסיסיים .. אולי היה אפשר לענות.
מצד שני, אם היה קורא כמה הודעות מתחת היה יודע מה קורה עם רכב שטח בן 10 ומה כדאי או לא כדאי ...
אבל זה כנראה מאמץ גדול מידי.
גיא אל תשלול בגלל תקלה שיכולה לקרות בכל רכב...בלנדרובר לא נשברות ציריות מידי פעם? זה הופך אותו ל"לא רכב שטח"?
הגאלופר מבוסס על פג'ארו דור ראשון ויחסית די אמין ועביר , אני דווקא ראיתי אחד קצר ומשופר ביותר שעשה בציפורי מה שהרבה רכבי שטח נחשבים שהיו שם נאבקו קשות לפניו..אולי קשור לנהג אבל הרכב ביחס למחיר נותן תמורה מצויינת לדעתי...בכביש הוא קצת עייף, גם הקצר וגם הארוך.
ליאור
על איזה רכב שטח קצר הייתם ממליצים,
במחיר של עד 40 אלף ש"ח?
עדין לא הדיוק הסברת מה אתה מחפש מהאוטו.
המחיר זה רק אחד הפרמטרים. ולא הכי חשוב בהם.
כבעליו לשעבר של גאלופר קצר כמה הערות:
בכביש: מפנק,גבוה,מפואר, עצל מאד
בשטח: בסדר. לא כמו הג'יפונים החדשים שהם כמעט ללא יכולת שטח
וגם לא דיפנדר קורא מעלות. המנוע החלש ביחס למשקל לא מהווה תורפה בשטח.
לרוב המוחלט יכולת עבירות מספקת+
כמובן מומלץ הגבהה, מיגון ,צמיגים.
אצלי גם היו עוד שיפורים כגון נעילה דיפרנציאל (גילוי נאות- היא מוצעת למכירה כרגע).
אמינות: סבירה. לא טובה כמו היפניות אבל ביחס לג'יפ שנוסע בשטח סבירה.
(ההוצאה הגדולה אצלי היתה החלפת הטורבו, מידי פעם אלטרנטור-רגיש למים ובוץ,
השאר זוטות קטנות)
תמורה לכסף : מעולה.
בהתחשב בחלופות במחירו אז יש לך סמוראי שהוא לשטח מעולה
אבל לא לחיי היום יום. ויטרה מצוינת אבל יקרה. מה עוד ?
הגיר האוטומט נפוץ הרבה יותר ומומלץ.
בהצלחה
עופר
אני חושב שגיא צודק ב- 100% - ב- 40,000 ש"ח רק אדום !!!
הבנאדם שואל שאלה רצינית והתשובות ....... (אם אגיד ימחקו אותי בטח)
מה רע בגלופר? ראיתי כאלה שעברו דברים יפים
בדיונות הוא חלש (ראיתי אחד ארוך שלא עלה דיונה בגודל נורמלי)
יחסית למחיר והשנה זה תמורה מצוינת לדעתי
תקנה אוטומט כי ברכב כבד כזה יותר נוח אוטומט
תיקון גיר הוא יקר כמו בכל גיפ אחר
בתקציב כזה זה פרילנדר או גלופר
אישית העדפותי בשלב הזה, ידועות
משה
על איזה רכב שטח קצר הייתם ממליצים,
במחיר של עד 40 אלף ש"ח?
שתי אופציות שיכולות להתאים :
טרופר קצר דיזל 1999-2000
יתרונות: מרווח, יכולות שטח, נראה טוב, מנוע חזק (160 כס)
חסרונות: בעיית מזרקים בדיזל (חשוב לוודא שביצע ריקול)
טראנו קצר 2.7 1999-2000
יתרונות: אמינות, עלויות אחזקה
חסרונות: חלש וצפוף יחסית לטרופר (מנוע 125 כ"ס), איכות גימור
בשני המקרים יש גם אוטומט וגם ידני (בטרופר 99 רק ידני).
אני הייתי מחפש טרופר שמור עם קילומטראז נמוך (יש לא מעט כאלה) עם תיעוד טיפולים.
בעיני עדיף גם על הטראנו וגם על גלופר חדש יותר.
הבנאדם שואל שאלה רצינית והתשובות .......
בתקציב כזה זה פרילנדר או גלופר
משה
משה,
התשובות של האחרים היו משמעותית יותר טובות משלך.
הן לא מטעות.
אתה כן מטעה.
פרילנדר...? יאללהה....מממממ...בי!
חג שמח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.