התחברות

צפייה בגרסה מלאה : טרופר- עלית טורים ספונטנית אקראית



אבא של יונתןמצפה
30-03-10, 00:06
טרופר דיזל ידני שנת 2000. לעיתים עולים הטורים באופן אקראי ובצורה לא יציבה עד לערך של קרוב ל 2000 סל"ד. הבעיה נעלמת לאחר מספר עשרות שניות, עשויה לחזור מספר פעמים במספר ימים ולהעלם למספר חודשים. כל הבדיקות בצב"ד החברה לא מאתרות תקלה, גם אם הבדיקה נעשית במנוע עובד שטרם דומם לאחר הופע התקלה. בעת הבדיקה עצמה לא הופיעו עד כה התקלות. התופעה מלווה בהאצה ספונטנית (!). מישהו מכיר/נתקל בבעיה?

IlanHadar
30-03-10, 00:41
תעשה חיפוש על בעיית הטרופר והאצת מנוע ספונטנית. הדבר הראשון שעלה לי בראש זו הבעיה הידועה עם המזרקים שמעבירים סולר לשמן וגורמים למנועים להאיץ ולהרוס את עצמם.

למרות שאצלך נראה שזה קצת שונה.

תעקוב אחרי מצב השמן שלך, אם יש חשש לסולר בשמן אל תנסה לנסוע.

סוזי המשתוללת
30-03-10, 02:28
יש כאן באתר כתבה של רונלדו על בחור אוסטרלי שחקר את הנושא
שוווה קריאה !!!

אבא של יונתןמצפה
30-03-10, 19:46
יש כאן באתר כתבה של רונלדו על בחור אוסטרלי שחקר את הנושא
שוווה קריאה !!!

הכתבה מעניינת ומפורטת. להבנתי, מתייחסת בעיקר לתופעות ה"פאטאליות" של בעיות המזרקים בטרופר, שלהם בוצעו כבר מספר פעמים recall. כמתואר בכתבה, מי שלא עולה על סימנים ראשוניים של דליפות מים/שמן/סולר במזרקים מסיים מהר מאוד בשיפוץ/החלפת מנוע.
הבעיה שלי שונה. כאמור- תופעה אקראית, רגעית, ניתן לדומם המנוע בכל רגע.

roni1311
30-03-10, 20:17
בדוק אוויר או כניסה למערכת ההזרקה

יונתןמצפה
14-03-11, 19:31
תראו את זה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4041684,00.html
אמנם עבר זמן, אבל עד היום שום מוסך לא הצליח לאתר את התקלה...

עמיתT
14-03-11, 20:45
הם ללא מצליחים לאתר את התקלה כי חיישן שמן מסילה לא מוציא תקלות שהוא דפוק.
ואם עדיין התקלה לא התגלתה מאז (שנה כבר) זה רק מחזק את ההשערה שזה החיישן.

יונתןמצפה
14-03-11, 20:49
לא הבנתי, אתה טוען שזה לא קשור ל RECALL או ההיפך, שהבעיה קשורה ישירות לחלק שיש להחליף לפי הכתבה בקישור?

נדב42
14-03-11, 20:51
קריאה לתיקון: 4,500 איסוזו טרופר יוזמנו למוסך (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4041684,00.html)

נראה בדיוק מתאים ...

ronengr
16-03-11, 09:02
נסה ניקוי מנוע צעדים. היתה י תופעה דומה בעבר וניקוי פשוט וזול פתר את התופעה

עמיתT
16-03-11, 22:45
אין מנוע צעדים בדיזל...

עמיתT
16-03-11, 22:48
לא הבנתי, אתה טוען שזה לא קשור ל RECALL או ההיפך, שהבעיה קשורה ישירות לחלק שיש להחליף לפי הכתבה בקישור?

למה? דווקא כן הבנת.
אני חושב שזה לא קשור בכלל לצמה אלא לחיישן שמן מסילה.

מתאים מאוד לתופעה שאתה מתאר.

יונתןמצפה
17-03-11, 00:16
למה? דווקא כן הבנת.
אני חושב שזה לא קשור בכלל לצמה אלא לחיישן שמן מסילה.

מתאים מאוד לתופעה שאתה מתאר.

עמית, אנחנו לא מצליחים להבין אחד את השני...
הכתבה מתארת בעיה בצמה שגורמת לתופעה המתוארת בשרשור.
אתה טוען שיש סיבה אחרת שיכולה לגרום לתופעה הזו.
האם לחפש כיוונים אחרים ללא קשר ל- RECALL, או שבכלל אתה טוען שה RECALL לא יפתור את הבעייה שמתוארת בכתבה כי לדעתך הסיבה אליה היא במקום אחר?

נדב42
17-03-11, 00:36
למה אתם חופרים כל כך הרבה ?
קודם כל בצעו את הריקול, זה לא על חשבונכם. לא עוזר ? תמשיכו הלאה ...

יונתןמצפה
17-03-11, 00:59
נדב, הודעה רשמית על הריקול טרם הגיעה אל הלקוחות מהחברה. להבנתי הם מחכים שהחלקים יגיעו. כשזה יקרה ברור שהוא יבוצע.
אני מנסה בלי קשר להבין למה עמית מתכוון...

עמיתT
17-03-11, 20:29
חיישן שמן מסילה אחראי על ויסות כמות השמן שנכנסת למזרקים במסילה.
סטטיסטית החיישן הזה לא בין המוצלחים כאשר מדובר ב-MTBF או זמב"ת (זמן ממוצע בין תקלות).

ניתן לראות גם בעזרת TECH2 איך הקפיצות של הטורים (והירידות) מושפעות מהחיישן.

אני לא שולל את הצמה כגורם, אבל כפי שמתארים, הסימפוטם העקרי שלאורו קיים הקמפיין הוא עלייה חדה של הסל"ד שבמקרה הזה מגיע דווקא מדוושת הגז או יותר נכון מחיישן הAPS.
שני דברים שונים.

יונתןמצפה
21-03-11, 22:39
לאחר בירור עם אבא שלי מסתבר שהחיישן הוחלף לפני מספר חודשים בין היתר עם חשד שהוא האשם בתקלה וגם כטיפול מונע בעקבות הק"מ של האוטו. כאמור הבעיה לא נפתרה.
נשאר לחכות שהחלקים לריקול יגיעו לארץ..

-->