צפייה בגרסה מלאה : משהו מוזר - רכבי שטח ?
באחרונה אני קורא פה יותר ויותר הודעות בסגנון "כל הרכבים בשיירה היו עם הילוך כוח" ...
יש באמת פה אנשים שמטיילים במדבר עם רכבי שביל ללא הילוך כוח ?...
GodsFather
05-04-10, 18:09
למה לא ? אם לא רוצים לכבוש מעלות, אין סיבה לא.
מה זה לכבוש מעלות ?
מסלול נקרות ממזרח למערב - יש מדרגה, איך עולים אותה ?
משהו כמו, איקס טרייל, סנטה פה או משהו דומה ? ...
השאלה רצינית.
מה זה לכבוש מעלות ?
מסלול נקרות ממזרח למערב - יש מדרגה, איך עולים אותה ?
משהו כמו, איקס טרייל, סנטה פה או משהו דומה ? ...
השאלה רצינית.
אני מכיר מישהי פה בפורום שאם תזמין אותה היא תצטרף עם הטריוס. :p
מהמעט שראיתי אותה נוהגת, היא גם תעלה את המדרגה (לפחות לפני השטפונות האחרונים) :p:p:p
נדב.
אז זהו, הזמנתי.
היא אמרה שאין לה תקציב לדלק ואז נסעה לירדן.
כניראה שאני לא אדע איך היא נוהגת ...
אני אישית ראיתי בשטח בסופ"ש האחרון, בפאתי המכתש במקומות שאני שילבתי נמוך בסופה, חבורת מטיילים שביניהם 2 סובארו ליאונה סטיישן. איפה שהרכב לא עולה מדרגה-מחברים רצועה ומושכים עם רכב אחר...
קובי
אני מכיר מישהי פה בפורום שאם תזמין אותה היא תצטרף עם הטריוס. :p
מהמעט שראיתי אותה נוהגת, היא גם תעלה את המדרגה (לפחות לפני השטפונות האחרונים) :p:p:p
נדב.
:D
אני מקבלת את זה כמחמאה.....מחמאה גדולה אפילו......:p
וכן,
היה אחלה בירדן.....
וואדי ראם והדיונות האדומות......
לא צריך להגזים.
מדרגת נקרות "לא נחשבת" בעיני נהגי הג'יפים האמיתיים, אבל עבור הג'יפונים זה יהיה אתגר כמעט בלתי עביר. לא בכוחות עצמם ו/או בלי נזקים, אלא אם/אולי לאחר בנייה מאוד מסיבית, משהו בסגנון הסוללות שבנו הרומאים במצור על מצדה....
הילוך כוח אינו הבעיה היחידה. יש לא מעט כלים בעלי הילוך כוח שיתחרבנו שם קשות. צריך שם גם הילוך כוח, גם מרווח גחון, גם זויות גישה ונטישה סבירות, גם מהלך מתלים סביר.
בפעם האחרונה שהיינו שם גם דיפנדר ללא נעילות ופראדו (ממוגן ועם נעילה) לא בדיוק זרמו שם בקלות - נכון - לא טרחנו להשקיע בבנייה... אבל דווקא איסוזו רודאו צנוע, לא נעול ולא מוגבה ובעיקר - חסר יומרות, עלה בקלות כאילו זה כביש... מה שמוכיח שגם ובעיקר רמת הנהיגה קובעת והרבה... ובכל זאת.
כדי שטריוס/כל ג'יפון אחר יעלה שם בקלות ובלי נזקים - מוטב שיהיה איזה ג'יפ אמיתי לפניו, עם רצועה.
מצד שני - לא בושה בכלל לעשות מסלולים כאלה גם בירידה. ואז באמת שכמעט כולם יכולים.
לא צריך להגזים.
מדרגת נקרות "לא נחשבת" בעיני נהגי הג'יפים האמיתיים, אבל עבור הג'יפונים זה יהיה אתגר כמעט בלתי עביר. לא בכוחות עצמם ו/או בלי נזקים, אלא אם/אולי לאחר בנייה מאוד מסיבית, משהו בסגנון הסוללות שבנו הרומאים במצור על מצדה....
הילוך כוח אינו הבעיה היחידה. יש לא מעט כלים בעלי הילוך כוח שיתחרבנו שם קשות. צריך שם גם הילוך כוח, גם מרווח גחון, גם זויות גישה ונטישה סבירות, גם מהלך מתלים סביר.
בפעם האחרונה שהיינו שם גם דיפנדר ללא נעילות ופראדו (ממוגן ועם נעילה) לא בדיוק זרמו שם בקלות - נכון - לא טרחנו להשקיע בבנייה... אבל דווקא איסוזו רודאו צנוע, לא נעול ולא מוגבה ובעיקר - חסר יומרות, עלה בקלות כאילו זה כביש... מה שמוכיח שגם ובעיקר רמת הנהיגה קובעת והרבה... ובכל זאת.
כדי שטריוס/כל ג'יפון אחר יעלה שם בקלות ובלי נזקים - מוטב שיהיה איזה ג'יפ אמיתי לפניו, עם רצועה.
מצד שני - לא בושה בכלל לעשות מסלולים כאלה גם בירידה. ואז באמת שכמעט כולם יכולים.
מי אני שאתווכח עם דרור....
:roll:
ראיתי טוסון עובר את המדרגה המדוברת בנקרות. אומנם תקע אותנו, נזקק לעבודות מע"צ מאסיביות ולמספר נסיונות, אך בסוף עבר.
בחוה"מ ראיתי גם טריוס שהגיע עד גב זרחן.
אייל
בקיצור - קצת רצון וקצת יכולת (ודיפנדר או היילקס או סופה שמסייעים) והכלים האלה מגיעים בסופו של דבר כמעט לכל מקום סביר. לא לזלזל.
סבבה
ההורים שלי ( פורסטר ) באמת רוצים להצטרף .. אולי אני באמת אקח אותם :)
בקיצור - קצת רצון וקצת יכולת (ודיפנדר או היילקס או סופה שמסייעים) והכלים האלה מגיעים בסופו של דבר כמעט לכל מקום סביר. לא לזלזל.
למה לא אמרת לי לפני שקניתי את העגלול?
למה לא אמרת לי לפני שקניתי את העגלול?
הזיכרון שלך מתעמעם והולך. אתה לא זוכר איך הצעתי לך לבוא לטיולים שלנו עם הוולבו XC940 שלך... שיהיה בסוף הטיול רכב אחד תקין שיחלץ סופות מדורדרות, דיפנדרים ללא תיבת הגה ודיסקברים מותכי מערכות חשמל....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.