אייל67
06-04-10, 12:16
הי,
גרנד צ'ירוקי (WJ). בחזרה מטיול בן מס' ימים בדרום, הפסיק האיתות של צד שמאל כולו לעבוד, גם לא המחוון בלוח השעונים.
צד ימין ואורות החירום (4 מאותתים) עבדו תקין לחלוטין.
החלפה בין פנס שמאל אחורי לפנס ימין אחורי לא שינתה מאומה (שמאל לא עובד, ימין עובד).
נשלף הריליי (פלאשר), נפתח, ובעקבות המלצות של ידידנו בניכר - חודשו הלחמות הפינים למעגל המודפס (באמת ניתן היה להבחין בשניים-שלושה "סדקי שערה" בהלחמה). הבעיה לא נפתרה, אלא שעתה גם 4 מאותתים לא עובד.
הריליי נראה נקי, ללא סימני חום או חריכה. גם לוחות המגע הקפיציים אינם תפוסים.
כדי לשלול כשל בעוד אלמנט במערכת - הוחלפה לצורך בדיקה ידית האורות והאיתות - "לא לקח" ... :(
התחושה היא כי הבעיה בכל זאת בריליי, אך אולי יש רעיונות נוספים/ בדיקות נוספות?
היש דרך לבדוק הריליי בטרם יוחלף (עלותו כמשקלו בזהב, ובאיביי בעיה להשיגו הואיל ומדובר בחלק המיועד לשוק האירופי, בעוד שהריליי המותקן בג'יפים באמריקה שונה, ובעל מק"ט אחר - תהרגו אותי למה :confused:)?
אייל
גרנד צ'ירוקי (WJ). בחזרה מטיול בן מס' ימים בדרום, הפסיק האיתות של צד שמאל כולו לעבוד, גם לא המחוון בלוח השעונים.
צד ימין ואורות החירום (4 מאותתים) עבדו תקין לחלוטין.
החלפה בין פנס שמאל אחורי לפנס ימין אחורי לא שינתה מאומה (שמאל לא עובד, ימין עובד).
נשלף הריליי (פלאשר), נפתח, ובעקבות המלצות של ידידנו בניכר - חודשו הלחמות הפינים למעגל המודפס (באמת ניתן היה להבחין בשניים-שלושה "סדקי שערה" בהלחמה). הבעיה לא נפתרה, אלא שעתה גם 4 מאותתים לא עובד.
הריליי נראה נקי, ללא סימני חום או חריכה. גם לוחות המגע הקפיציים אינם תפוסים.
כדי לשלול כשל בעוד אלמנט במערכת - הוחלפה לצורך בדיקה ידית האורות והאיתות - "לא לקח" ... :(
התחושה היא כי הבעיה בכל זאת בריליי, אך אולי יש רעיונות נוספים/ בדיקות נוספות?
היש דרך לבדוק הריליי בטרם יוחלף (עלותו כמשקלו בזהב, ובאיביי בעיה להשיגו הואיל ומדובר בחלק המיועד לשוק האירופי, בעוד שהריליי המותקן בג'יפים באמריקה שונה, ובעל מק"ט אחר - תהרגו אותי למה :confused:)?
אייל