PDA

צפייה בגרסה מלאה : לוקר נשבר במהלך טיול



barakceizler
09-04-10, 19:54
שלום לכולם,
במהלך טיול בדרום נשבר לוקר
את המדרגה הספציפית הטנדר עבר בגרירה אבל סיים את הטיול בהנעה 2X4

עלות של 1800 שקלים ל2 חדשים

tooshey
09-04-10, 20:33
"לו היה לי AISIN , בידיבידיבידיבם,איי איי איי,לוקר לא היה נשבר, בידיבידיבידיבם..."
מגנום?

בברכה,טושי

barakceizler
09-04-10, 23:15
ניסן ווינר

tooshey
09-04-10, 23:43
נו,שויין.
לפחות יש לך אחד רזרבי לפעם הבאה...

בברכה,טושי

סולי
09-04-10, 23:45
איך נגרם השבר?

איציק - 4X6ZH
10-04-10, 00:23
הלוקר הזה צעק כבר חזקו אותי .
רואים סימני בלאי וסדקים ישנים .

איציק

tooshey
10-04-10, 09:51
צלם בבקשה את חלקי הלוקר הפנימיים.
מעניין לראות את הריסוק.
האם רגע השבירה זו הפעם הראשונה בה הלוקר מועמס ברצינות מאז שבוצע תיקון כלשהו בסביבה?
מרבית התקלות שאני פוגש בלוקרים נובעות מהרכבה לא נכונה במוסך,בד"כ לא בגלל תקלה בלוקר אלא בגלל שהלוקר פורק לטובת תיקון בלמים,מיסבים או ציריה.
לוקר שאינו משולב עד הסוף בפנים יכול להתפוצץ ולכן רואים את השבר מבפנים החוצה.

בברכה,טושי

barakceizler
10-04-10, 10:00
זאת לא הפעם הראשונה שהלוקר עבר לחץ מאז תיקון של אזור הלוקר עצמו.
הוחלפו הגוז'ונים בברגים גדולים יותר ועקב כך הורחבו החורים בלוקר עצמו.
במהלך הטיול בורג אחד השתחרר והוצא ממקומו.
הלוקר התפוצץ בדיוק לכיוון של הבורג החסר.

שימו לב לכל בורג או שיחרור, כל אחד מהם חשוב.
הרחבת החורים לא היא שגרמה לשבר אלה חוסר בבורג.

בברכה

tooshey
10-04-10, 10:17
למרות ש WARN נחשבים כלוקרים מצויינים, כנראה שעדיף לוקר עם בית מפלדה ולא אלומיניום.
מעניין לבדוק אם לוקר מקורי של פטרול מתאים גם לווינר או טראנו.

בברכה,טושי

אורי41
10-04-10, 10:54
טושי יקירי עדיף להשאיר את מה שתכנן היצרן
אני לא ממש זוכר לוקר שבור כך ללא סיבה
הגדלת ברגים זה סיבה נהדרת יותר אפילו מברגים פתוחים .
סגירת לוקר עם לוקטייד מתאים יכולה לעשות קסמים (שהלקור יעבוד טוב ולא ישבר בגלל
ברגים פתוחים ).

כול קומבינה בבית יכולה לגרור צורך לקומבינה נוספת בשטח .

ערן המסוקס
12-04-10, 09:12
התמונה של לוקר warn מפוצץ, היא תמונה דיי מוכרת...

המלצה שלי, עבור ללוקרים של חברה אחרת.

איציק - 4X6ZH
12-04-10, 09:44
1 תפסיקו לפרק בכח .
2 תפסיקו לחזק בכח .
3 כשיש ברגים משוחררים להקפיד על חיזוק מיד !
4 לפרק ולחזק רק ביד ( מפתח אויר אסור בשימוש )
5 ברגים מקולקלים יש להחליף בהקדם . ולהתשמש בברגים המיועדים ללוקרים ( יש קיט ברגים )
6 מומלץ לפרק בסוף חורף ( כמו שהיה השנה ) להוציא מים לנקות טוב ולגרז בעדינות .
לא לפוצץ את הלוקר בגריז ( כמו בלוקר הזה ) האבק נדבק לגריז ומקשה על שילוב מלא של השיניים .
7 הגדלת חורים ... ממש לא מומלץ .

איציק

ohanani
12-04-10, 09:57
ממליץ להחזיק קאפה ברכב בדיוק למקרים כאלה. מפרקים מאיזה 4X4 קבוע, זורקים בארגז החלפים, ומשתמשים בחירום.

YoavR
12-04-10, 16:37
התמונה של לוקר warn מפוצץ, היא תמונה דיי מוכרת...

המלצה שלי, עבור ללוקרים של חברה אחרת.

מאיפה היציאה הזאת!?
אפשר להציץ הסטטיסטיקה שלך של לוקרים מפוצצים?
ההצהרה שלך לא תואמת את הסטטיסטיקה והנתונים שיש לי ויש לי.

לוקרים של WARN מקוריים ללא שינויים שהורכבו לאפליקציה שאליה הם מיועדים לא מתפוצצים!


1 תפסיקו לפרק בכח .
2 תפסיקו לחזק בכח .
3 כשיש ברגים משוחררים להקפיד על חיזוק מיד !
4 לפרק ולחזק רק ביד ( מפתח אויר אסור בשימוש )
5 ברגים מקולקלים יש להחליף בהקדם . ולהתשמש בברגים המיועדים ללוקרים ( יש קיט ברגים )
6 מומלץ לפרק בסוף חורף ( כמו שהיה השנה ) להוציא מים לנקות טוב ולגרז בעדינות .
לא לפוצץ את הלוקר בגריז ( כמו בלוקר הזה ) האבק נדבק לגריז ומקשה על שילוב מלא של השיניים .
7 הגדלת חורים ... ממש לא מומלץ .

איציק

מסכים עם כל מילה!

idanx2
12-04-10, 17:56
אפשר לקבל הסבר קצר על איך כדאי לטפל בלוקר ,אצלי התחילו רעשים של דפיקות מהלוקרים בזמן
מאמץ(בדר"כ שהגלגל הנתון "לחוץ" חזק מאוד בקטעי עבירות) ומפחידה אותי המחשבה לפוצץ ככה את הלוקר ולחזור הביתה שתיים על ארבע
הלוקר הוא לוקר אוטומטי מקורי כנ"ל של ניסן ווינר

איציק - 4X6ZH
12-04-10, 18:25
אצלי התחילו רעשים של דפיקות מהלוקרים בזמן
מאמץ(בדר"כ שהגלגל הנתון "לחוץ" חזק מאוד בקטעי עבירות) ומפחידה אותי המחשבה לפוצץ ככה את הלוקר ולחזור הביתה שתיים על ארבע
הלוקר הוא לוקר אוטומטי מקורי כנ"ל של ניסן ווינר

שלב ראשון בדוק חופשים במיסבים .
יש לבטל כל חופש במיסב מיתלה קידמי .
יש לבטל עד כמה שאפשר חופש צירי בציריה בקטע שהיא מחוברת ללוקר .( יש שמסים )

איציק

tooshey
12-04-10, 22:54
אפשר לקבל הסבר קצר על איך כדאי לטפל בלוקר ,אצלי התחילו רעשים של דפיקות מהלוקרים בזמן
מאמץ(בדר"כ שהגלגל הנתון "לחוץ" חזק מאוד בקטעי עבירות) ומפחידה אותי המחשבה לפוצץ ככה את הלוקר ולחזור הביתה שתיים על ארבע
הלוקר הוא לוקר אוטומטי מקורי כנ"ל של ניסן ווינר

לוקר אוטומטי ולוקר ידני שונים זה מזה.
בלוקר ידני,השילוב מתבצע בין שיניים ישרות,ומרגע שבוצע שילוב מלא,הלוקר נעול עד הפתיחה,או שבר במכסה.
בלוקר אוטומטי השילוב מתבצע בעקבות סיבוב הציריה,ע"י מנגנון שדוחף טבעת שילוב.
השילוב מתבצע בין שיני הזחה מזוותות קטנות,כנגד קפיץ.
השינייים קטנות ועדינות ונשחקות בקלות.
השאיפה של הלוקר תמיד להפתח, בגלל הקפיץ החזק.
הרעש שאתה שומע זה בגלל שהשיניים מחליקות ועובדות כמו רצ'ט.

בעיה ידועה בלוקרים אוטומטיים של ניסן ואיסוזו.
הפתרון - החלפה ללוקרים ידניים.

הרעיון של חנני להחזיק פלאנג' לחרום הינו רעיון מצויין.

בברכה,טושי

zilbersh
13-04-10, 00:52
הרעיון של חנני להחזיק פלאנג' לחרום הינו רעיון מצויין.

בברכה,טושי


פלאנג' זה לא בדוד...?

tzagi
13-04-10, 02:31
מאיפה היציאה הזאת!?
אפשר להציץ הסטטיסטיקה שלך של לוקרים מפוצצים?
ההצהרה שלך לא תואמת את הסטטיסטיקה והנתונים שיש לי ויש לי.

לוקרים של WARN מקוריים ללא שינויים שהורכבו לאפליקציה שאליה הם מיועדים לא מתפוצצים!


הפעם ערן צודק,
ולוקרים של וורן עוד איך מתפוצצים, ובמיוחד באפליקציה מקורית, (חיצוניים, ולא פנימיים) לדוגמה, וורן יצרו את הלורקים שבאו על CJ7 (לא בישראל) 81-86 והם זבל עופות.

YoavR
13-04-10, 05:19
הפעם ערן צודק,
ולוקרים של וורן עוד איך מתפוצצים, ובמיוחד באפליקציה מקורית, (חיצוניים, ולא פנימיים) לדוגמה, וורן יצרו את הלורקים שבאו על CJ7 (לא בישראל) 81-86 והם זבל עופות.

לא.
אתם מוציאם דברים מהקשרם.

אתה (ואולי ערן) מדברים על ה Standard השחורים שהם באמת בעיתיים.
http://www.warn.com/truck/hubs/images/156/StandardHub.jpg

אני מתיחס ל Premium האפורים/כסופים, מה שמוכרים בארץ.
http://www.warn.com/truck/hubs/images/155/premium_hubs.jpg

tzagi
13-04-10, 05:46
לא מוציא דברים מהקשרם,
בלוקרים חיצוניים כמו בתמונות יש גוף עשוי מסגסוגת חלשה והשבר שבתמונות הוא אופיני.

קבל או לא.....לא ישנה עובדות בשטח
No pun intended.

סולי
13-04-10, 14:48
שלום,
אצלי אחד הלוקרים מסתובב קצת קשה.. כנראה מים שנכנסו פנימה.
לפני שאני פותח מנקה מגרז וסוגר.., רציתי לדעת..
האם מותר לצבוע את הגוף ואם כן אם צבע ספריי פשוט יעשה את העבודה?

אני מעוניין לצבוע מטעמי נוחות ואסטתיקה.
יקל על הנוסע שמצטרף בזיהוי אם הלוקר במקומו הנכון.

YoavR
14-04-10, 10:27
לא מוציא דברים מהקשרם,
בלוקרים חיצוניים כמו בתמונות יש גוף עשוי מסגסוגת חלשה והשבר שבתמונות הוא אופיני.

קבל או לא.....לא ישנה עובדות בשטח
No pun intended.

ג'ו,
הנסיון והמידע שיש ברשותי מתיחס רק למה שקורה באיזו ארץ קטנה ונידחת שנמצאת אזור שכוח-אל ובעייתי על הגלובוס.:wink:
בארה"ק אחוזי הכשל של נועלי הטבור של WARN קטנים מאוד עד אפסיים.
יותר מזה, כאן (בארץ) הם מהווים תחליף פופולרי ללורקרים האוטומטים המקוריים החלשים.

ערן המסוקס
14-04-10, 20:59
הם ואחרים.

אני אישית ראיתי כמה לוקרים שבורים של וורן בארץ, בעוד מעולם לא ראיתי לוקר שבור של חברה אחרת.

dardar
14-04-10, 21:27
בהוראות ההתקנה של הלוקרים של סופרווינץ' (לסיקס), כתוב לשים שמן מנוע בתוך הלוקר, ולא גריז.
לא צריך כמות גדולה, וכמובן שחלק ממה ששמים לפני שמרכיבים נשפך בזמן ההרכבה (צריך להרכיב בתנועה מהירה ע"מ שיישפך כמה שפחות).
זה פחות נוח מגריז - אבל זה עובד מצויין.
אני יודע שככה זה גם בטרקטורוני 4*4.
לא יודע מה ההוראות בלוקרים של וורן.

-->