גל שחם
10-04-10, 07:42
אז כפי שידוע כאן בפורום, בראלי חוצה נגב, השבתתי מנוע עקב חדירת
מיים.
כמות המיים וזמן השהייה במים היה רב, הנזק, טלטל ובוכנה.
אך וכאן האבל הגדול, כשגררו אותי החוצה ממעבר המים, הבחנתי כי הרדיאטור נוזל.
זו הסיבה שהעלתי את השירשור הזה, רק כדי לשתף, מהניסיון המר והכבד שהיה לי ולספר לכם על נזק נוסף שלא דיברנו עליו.
במנוע שלי, המאוורר עובד קבוע, יחד עם הרצועה הראשית, בתוך המיים, המאוורר עובד כנגד
לחץ המיים, הכנפיים נשברו בקצוות "וניסרו" את הרדיאטור...
כשהמנוע עוד עבד, ניסיונות החילוץ היו על טורים גבוהים מאד.
יש לשים לב, בתוך מעברי מיים,בעיקר לא בתנועה, המאוורר אינו בנוי להיות מדחף של סירה.
אני בטוח שחלק נכבד מהפורום יודע זאת, אך חשבתי שמה שקרה לי, יכול אולי לעזור לאחרים בעתיד.
גל
מיים.
כמות המיים וזמן השהייה במים היה רב, הנזק, טלטל ובוכנה.
אך וכאן האבל הגדול, כשגררו אותי החוצה ממעבר המים, הבחנתי כי הרדיאטור נוזל.
זו הסיבה שהעלתי את השירשור הזה, רק כדי לשתף, מהניסיון המר והכבד שהיה לי ולספר לכם על נזק נוסף שלא דיברנו עליו.
במנוע שלי, המאוורר עובד קבוע, יחד עם הרצועה הראשית, בתוך המיים, המאוורר עובד כנגד
לחץ המיים, הכנפיים נשברו בקצוות "וניסרו" את הרדיאטור...
כשהמנוע עוד עבד, ניסיונות החילוץ היו על טורים גבוהים מאד.
יש לשים לב, בתוך מעברי מיים,בעיקר לא בתנועה, המאוורר אינו בנוי להיות מדחף של סירה.
אני בטוח שחלק נכבד מהפורום יודע זאת, אך חשבתי שמה שקרה לי, יכול אולי לעזור לאחרים בעתיד.
גל