צפייה בגרסה מלאה : קפיצים אחוריים של טראנו ארוך => בקצר ?
האם מישהו יודע / מכיר / ניסה / ...
חשבתי להגביה טיפה את האוטו על ידי התקנה של קפיצים אחוריים רגילים של טראנו ארוך..
ההגיון אומר שהם מתוכננים למשקל גבוה יותר ולכן ירימו מעט את האוטו שהוא קצר ולכן קל יותר.
יש בהגיון שלי משהו ?
מישהו מכיר את הנושא הזה ?
תודה.
גיא יש הרבה הגיון במה שאתה אומר.
אני יודע שאם מתקנים בויטרה קצרה קפיצים של ויטרה ארוכה אז מתקבלת הגבה קלה של 2-3 ס"מ.
אותו הדבר גם לגבי הטופר.
לגבי טראנו אין לי נסיון אבל שווה לנסות, אם אתה מתארגן/קונה קפיצים כדי לך לנסות להשיג של מודל גבוה יותר כך שאם לא תקבל את ההגבה הרצויה. לפחות תשפר את הנוחות.
רעיון מעניין, אבל זה לא יגרום לחלק האחורי להיות קשה כמו אבן?
הרי הקפיץ מתוכנן לעבוד עם משקל כבד יותר
יש פה במקרה מישהו עם טראנו ארוך
ששדרג קפיצים אחוריים ונישארו לו המקוריים ?
לצורך ניסוי.
אחרי שהניסוי יאושר - אני אשמח לשם עליהם.
תודה
גיא תנסה לברר אצל משפרים/מכוני פרונט, בדרך כלל אנשים שמגבהים רכבים משארים להם את הקפיצים הישנים ובמקרה הטוב הם הולכים לברזל.
אז ככה..
הבעלים של מוסך ברשל"צ, השאיר את הקפיצים האחוריים של הטראנו שלו ,אבל הוסיף תושבת של 5 ס"מ בצידו העליון של הקפיץ.. לטענתו.. גם לא יקר וגם יעיל...
מנסה לארגן תמונה..
גבי
זה מוכר, בד"כ מאוקולון או אלומיניום.
זה לא בדיוק מה שאני מחפש.
היי, קיבלתי לידיים זוג קפיצים של ארוך, מחר הניסוי :)
גלה לנו
גם מאיפה משיגים כי אני לא מצאתי ....
:(
שתהיה מקושר להרבה אנשים שעוסקים בשיפור רכבים, יהיה לך קל בחיים :)
אני חלילה לא משתחצן, פשוט רואה את הדברים קורים.
בעבר גם אני הייתי משלם על כל דבר.
נו
יפה
אז תרכיב
ספר לנו איך זה
ואז תעזור לי גם להשיג ... :)
היי, הרכבות או במהלך השבוע או בשישי הבא.
בכל מקרה זה יהיה חייב לעשות בחופף לביקור אצל פרונט ארביב.
אור מה עם ההרכבה עשית בסוף?
עדיין לא :(
אני לא מוצא זמן כשהמוסך פתוח.
עד שאתייאש וארכיב לבד בבית ואז אלך לכיון פרונט.
הכי טוב אם תרצה אני אפילו יכול להמליץ לך על מקום טוב
רק שאלה מה זה אמור לעשות אם תשים את הקפיצים של הארוך בקצר?
אחד אומר שזה לא עושה כלום, שני אומר שזה מקשיח את הרכב, שלישי אומר שזה מגביה את האוטו ממש מעט ואם נמתח גם את הפרונט האוטו יהיה גיבור ועדיין לא יהיה בעיה של שבירות לפרונט כי זה הגבהה זניחה.
לגבי מקום: יש לי הרבה מקומות מומלצים, אבל שבעתי מהענף הזה של בעלי המקצוע ברכב, אי לכך ובהתאם לזאת, כל שאוכל לעשות לבד, אעשה.
אוקי
אני פשוט מאוד סקרן לדעת מה ההשפעה
אז ככה..
הבעלים של מוסך ברשל"צ, השאיר את הקפיצים האחוריים של הטראנו שלו ,אבל הוסיף תושבת של 5 ס"מ בצידו העליון של הקפיץ.. לטענתו.. גם לא יקר וגם יעיל...
גבי
הוספת ספייסר ללא הנמכת הבאמפסטופ היא מתכון להרס הקפיץ הקיים וסדקים במקומות אחרים בשילדה.
מהלך המתלה מתוכנן כך שהכריכות של הסליל לא יסגרו אחת על השניה לפני שהבאמפסטופ נוגע בתושבת הנגדית שלו.
במידה והבאמפסטופ לא מותאם לשינוי, בסגירת מתלה אין מה שיספוג את המכה והיא עוברת בצורה ישירה לשילדה ומכן מתקון לסדקים.
כשאתה מוסיף ספייסר ולא משנה מאיזה חומר אתה צריך להתאים את שאר חלקי המערכת לשינוי.
היי, הרכבתי את הקפיצים, האוטו עלה בערך 2-3 ס"מ לא משהו חריף.
תמונות בהמשך וגם המלצות
ואחרי :)
עכשיו להמלצות:
ניגשתי אתמול בבוקר/צהריים ל"מעבדה לרכב" בחולון ברחוב הסתת, המקום מנוהל ע"י עידן, מבצעים שם בדיקות קניה לרכב, כיווני פרונט מקצועים ועוד, כל הציוד הוא מאוד מאוד מתקדם, השירות מעל לכל ואנשים מקסימים.
הגעתי בבוקר, הסברתי לעידן וחברו ג'וג'ו אשר עבד על הרכב מה אני רוצה לבצע, הרכב הוכנס אל שטח העבודה, הוחלפו קפיצים, בוצע כיון פרונט ונמתחו מוטות פיתול.
תודה רבה לחבר'ה מהמעבדה, ניתן לתמונות לדבר :)
מהתמונות שהעלית לא רואים הבדל בכלל
דווקא ניראה שיש הבדל כלשהו
איך הקופצניות של האוטו ?
ומתי אתה מארגן לי גם זוג :) ?
האוטו נעשה יותר קשה, לא יודע אם זה בגלל החוזק קפיצ או המתיחה של המוטות פיתול.
אבל זה סביר בהחלט והאוטו עכשיו יושב מעולה על הכביש כמו גיבור, רק שאני חייב דחוף צמיגים.
מתי אני מארגן עוד קפיצים ? כשמישהו עם טראנו ארוך ישים HD וישאיר את שלו במוסך :)
רואים הבדל קטן.
יפה יפה אולי אני יארגן לי גם משהו כזה
תתחדש
אני עם טראנו 2005 ארוכה החלפתי את הקפיצים המקוריים של האוטו בקפיצים קשיחים של טאף דוג שהם קצת יותר גבוהים מהמקוריים בנוסף לזה הרכבתי גם אוקולונים ומתחתי מותות פיתול מקדימה ועשיתי כיוון פרונט.
התוצאה מדהימה האוטו גבוה להפליא מאחורה ואינו נוקשה בנסיעה, נוחות הכניסה לאוטו לבחור גבוה כמוני 1.92 שיפרה את איכות החיים.
אחלה :)
אז אפשר את הקפיצים שלך בבקשה ? :)
תודה ...
אני מוכר את הקפיצים ביחד עם 4 הבולמים המקוריים של הטראנו כסט 500 ש"ח, מצטער.
הקפיצים והבולמים המקוריים ירדו מטראנו ארוך 2005
זאת התמונה של החרגול שלי אחרי הגבהה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.