צפייה בגרסה מלאה : תושבות טרנספר
צריך להחליף את שלי. מישהו מכיר את התושבות של TRAIL GEAR האלו?
http://www.trail-gear.com/samurai-t-case-mounts
גם ככה אני בכיוון של קיט אז חשבתי להקדים תרופה למכה.
צריך להחליף את שלי. מישהו מכיר את התושבות של TRAIL GEAR האלו?
http://www.trail-gear.com/samurai-t-case-mounts
גם ככה אני בכיוון של קיט אז חשבתי להקדים תרופה למכה.
אני מכיר. שים לב שהבורג שם הוא בורג שלם שעובר בספייסר מאלומיניום.
התיכנון לא להיט, אין טיפת גמישות (חוץ מגמישותו של האלומיניום). אם נקרעה לך פעם תושבת טרנספר, אז בטח ראית שלא מדובר על בורג יחיד עובר אלא על שני תבריגים שלא מחוברים בינהם ולכן יש גמישות של הגומי......
אני מציע (וכך אני אעשה בבוא היום - והקיט) לייצר משהו דומה לתושבת המקורית - עם תבריגים שלא מחוברים בינהם אבל עם חומר בעל תכונות טובות יותר מהגומי של המקורי......
איתי.
חוות דעת ממישהו שהתנסה? למרות שאני מבין את דעתו של איתי
צחי,
או שתעבור אצלי ותקח את החדשות המקוריות שאצלי... או ש...
תפתור את העניין אחת ולתמיד,
http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/transfer-case/hd-tcase-cradle-w-extra-gripping-power.html
גם פלטת מיגון וגם תושבת גיבורה שתדע להתמודד עם קיט הפחתה אמיתי.
רק צריך למצוא חבר שיביא או סדנה שתבנה כזה דבר.
זה מיגון שנתפס על הטרנספר בנק' המקוריות פלוס כמה נק' נוספות...
על הסמוראי שהיה לי מותקן קיט 4.16
גם אם תעבור לקיט ייחסי העברה ולא תחליף תושבות- תגלה שהם לא נקרעות כל כך מהר...
והאמת שלא חיזקתי שם כלום- אבל זה כבר משהו שכן שווה לעשות.
לעניינינו-
ניתן די בקלות להרכיב שם תושבות גומי מאסיביות יותר.
בחנויות גומי למניהן ניתן למצוא סוגים רבים של תושבות יותר מאסיביות מהמקוריות ושההתאמה שלהן קלה ייחסית.
יש חנות אחת ביצחק שדה בפסאג'
או באזור של י.ל פרץ בת"א שם יש כמה.
אין מנוס מלפרק דוגמא וללכת לראות מה הם יודעים להציע.
בהצלחה.
צחי,
או שתעבור אצלי ותקח את החדשות המקוריות שאצלי... או ש...
תפתור את העניין אחת ולתמיד,
http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/transfer-case/hd-tcase-cradle-w-extra-gripping-power.html
גם פלטת מיגון וגם תושבת גיבורה שתדע להתמודד עם קיט הפחתה אמיתי.
רק צריך למצוא חבר שיביא או סדנה שתבנה כזה דבר.
זה מיגון שנתפס על הטרנספר בנק' המקוריות פלוס כמה נק' נוספות...
מכיר את המוצר אבל זה לא תושבת אחי :)
עומרי, במקרה הזה אני מעדיף משהו יעודי לעניין
צחי,
או שתעבור אצלי ותקח את החדשות המקוריות שאצלי... או ש...
תפתור את העניין אחת ולתמיד,
http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/transfer-case/hd-tcase-cradle-w-extra-gripping-power.html
גם פלטת מיגון וגם תושבת גיבורה שתדע להתמודד עם קיט הפחתה אמיתי.
רק צריך למצוא חבר שיביא או סדנה שתבנה כזה דבר.
זה מיגון שנתפס על הטרנספר בנק' המקוריות פלוס כמה נק' נוספות...
זה מגניב בתור שיפור - מתי שמעת לאחרונה שמישהו פוצץ טרנספר? חוץ מזה שזה מחובר על התושבות המקוריות - זה רק מיגון.....
ובכל זאת מישהו יודע על סדנה שתהייה מסוגלת להגיע לרמת המוצר של קלמיני במחיר סביר?
צחי,יש אצלי תושבות פוליאוריטן מחוזקות.
התושבות מאלומיניום מעולות למי שנוסע רק שטח.מי שנוסע בכביש ירגיש כמו על ויברטור.(יש כאלה שיהנו מזה...;))
לגבי המיגון-למשתמש הרגיל ממש אין צורך במיגון לטרנספר.למי שמתעקש-יש אצלי תואם קלמיני מאלומיניום (הקלמיני כבד מאוד).
מורי
צחי,יש אצלי תושבות פוליאוריטן מחוזקות.
התושבות מאלומיניום מעולות למי שנוסע רק שטח.מי שנוסע בכביש ירגיש כמו על ויברטור.(יש כאלה שיהנו מזה...;))
לגבי המיגון-למשתמש הרגיל ממש אין צורך במיגון לטרנספר.למי שמתעקש-יש אצלי תואם קלמיני מאלומיניום (הקלמיני כבד מאוד).
מורי
התואם קלימיני.. הוא באמת תואם? כולל נק' חיבור נוספות לבית הטרנספר?
אגב, רק כדי לראות שאני מבין נכון את משמעות הגשר של קלמיני..
הוא בעצם מחליף את הגשר המקורי (בו הטרנספר משמש זרוע מקשר בין זוג תושבות בצד אחד של השלדה לתושבת שלישית, ובעצם גוף הטרנספר נוטל חלק מהעומס), וקושר את שלושת הנק למקשה אחת? ככה אם אני מבין נכון כמעט ולא מופעל על התושבות עומס כתוצאה מהעבודה של הטרנספר והן בעיקר נוטלות את המשקל שלו..
בעצם הגשר אמור להאריך משמעותית את אורך חיי התושבות?
אגב, רק כדי לראות שאני מבין נכון את משמעות הגשר של קלמיני..
הוא בעצם מחליף את הגשר המקורי (בו הטרנספר משמש זרוע מקשר בין זוג תושבות בצד אחד של השלדה לתושבת שלישית, ובעצם גוף הטרנספר נוטל חלק מהעומס), וקושר את שלושת הנק למקשה אחת? ככה אם אני מבין נכון כמעט ולא מופעל על התושבות עומס כתוצאה מהעבודה של הטרנספר והן בעיקר נוטלות את המשקל שלו..
בעצם הגשר אמור להאריך משמעותית את אורך חיי התושבות?
עד כמה שאני מבין העומס נובע מכוחות הסיבוב של הטרנספר המשקל של בטרנספר הוא זניח למול זינוק בעליה קשה עם נעילה ויחסי העברה, הטרנספר פשוט רוצה להסתובב על הציר שלו.
הגשר מוריד חלק מהעומס מנקודות החיבור של הטרנספר לתושבת שלו, אני לא יודע כמה באמת זה ישנה, לאורך חיי התושבת, הוא נראה כאילו הוא יכול להגן על הטרנספר.
אני אנסה לשאול בפשטות, האם כשהטרנספר "צף" על התושבות הן עובדות פחות קשה מבמקור כשהטרנספר תלוי ביניהן?
אני אנסה לשאול בפשטות, האם כשהטרנספר "צף" על התושבות הן עובדות פחות קשה מבמקור כשהטרנספר תלוי ביניהן?
בוא נסתכל על זה בפשטות : הטרנספר מפעיל כוחות (כתוצאה מהכוח הסיבובי שהוא מקבל) על החלקים. הכוחות הם קבועים (כתלות בסיטואציה שבה הרכב נמצא) והטרנספר לא יודע למי הוא מחובר. מי שמרגיש את הכוחות האלו הן התושבות.....
שים לב שיש סיבה למה התושבות הם מחומר הרבה יותר רך מאשר, לדוגמה, גוף הטרנספר, הן אמורות להיכשל קודם. (חפש שרשור על תיאוריית הכשל, אם אני לא טועה היתה בפורום לנד רובר).
איתי.
combina347
25-04-10, 05:29
לאחר כל מה שרשמתם חיפשתי התנסות אמיתית בתושבות טרנספר ולא מצאתי
שימו לב בחלק מהשירשורים שלי אני מסביר על הבעיות ועל דרכים להתפטר מבעיות הטרנספר
קודם כל נתחיל בכך שהטרנספר יושב על שני חלקי פח שונים אחד מהשני ולכן עלולות או עלולים להגזר
הברגים ומיקומי התושבות לטרנספר יש לחבר בין שני הפלאחים למניעת גזירה של הטרנספר
הגשר הארוך מקבל פיטול במאמצים גבוהים וניתן לחזק אותו על ידי הוספת עוד פלאח בגיאומטריה נכונה לתנועת הפיטול שלו
המנוע והטרנספר יושבים על תושבות גומי ומחוברים לטרנספר ע"י דריבשאפט ולכן עדיף לקבע את הטרנספר אחת ולתמיד לשילדה כמו התושבות מאלומיניום אני אישית נמצא עם אוקולונים ומחליף אותם מידי פעם
הלחצים של הטרנספר נקבעים פחות על ידי יחסי העברה ויותר ע"י גודל גלגל ונפח מנוע ומי שניסה לנסוע על גלגל רגיל ומנוע רגיל ואומר שאין בעיות אז הם פשוט יאחרו להגיע
תושבת מנוע כמו של קלמיני לא בעיה לייצר השאלה היא שאלה של עלות וזמן ייצור הפתרונות שכתבתי למעלה גם יעילים
ועלות מינימאלית אם רצונך בתושבת סקסית לטרנספר עליך להוריד את כל הטרנספר עם התושבות ולצור מקבעים מחוץ לגוף הרכב לאחר מיכן על פי חורים אלו להתחיל לבנות תושבת כמו של כלמיני
כל סדנא יכולה לעשות זאת השאלה בזמן שבא להם להשקיע
אם יש לך חודש עד לאחר התחרות שלי ב13 למאי אני מוכן להפוך את תושבת הטרנספר שלך לדוגמנית על
ויש לי אפילו עוד מצבי עבודה חדשים לטרנספר ואפילו ייצרתי שני ידיות במקום אחת
אם יש עוד שאלות אשמח לענות ויותר מהר ב 0526888404
קומבינה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.