התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מה עושים עם צלצולים?



סופת המדבר
25-04-10, 16:04
לא גיפ אבל עדיין עם מנוע..
יש לי סזוקי ליאנה שנת 2005- רכב של העבודה
ומהיום שהוא אצלי (מ130.000 ק'מ בערך) הוא 'מצלצל'
במוסך (המורשה עלק) אומרים שזאת ה''מחלה'' של הליאנות ואין מה לעשות
אחרי שכל פעם אני מתעקש שיעשו עם זה משהו- זה רכב של העבודה אז אסור לי לגעת בו
אז הם עושים איזה משהו הצילצולים נעלמים לתקופה קצרה והאוטו ניהיה 'עגלה'
עד שהצילצולים חוזרים
כרגע המצב שבכל נסיעה במצב שיוט האוטו מצלצל בצורה נוראית
זה מצב של -או להאט או להאיץ
מה אפשר לעשות האם K44 יפתור ת'בעיה?

mik_l86
25-04-10, 16:52
תקע אותה באיזה עץ :D
שיחליפו למשהוא אחר :cool:

oferl
25-04-10, 21:22
מסובבים את המפלג (דיסטרביוטור) ב-2-3 מ"מ לכיוון אחד, עם לא עוזר מנסים לכיוון השני.

ציקס
25-04-10, 21:38
מה עושים עם צלצולים?
מכבים את הפלאפון.

סופת המדבר
25-04-10, 22:54
מסובבים את המפלג (דיסטרביוטור) ב-2-3 מ"מ לכיוון אחד, עם לא עוזר מנסים לכיוון השני.

את זה אני יודע אבל פה אין דיסטרבוטור זה כוהלים..
יענו אם היה חיישן נקישות זה היה פותר את הבעיה..

ולכל ה........ לא משנה מי שחושב שהוא מצחיק אז עדיף שיסתום

six 4 life
25-04-10, 22:56
המנוע עם יחס דחיסה גבוה מאוד, הדלק בארץ מחורבן והאוקטן נמוך, תוצאה- צלצולים.
אם יש לך אופציה לתדלק 98, נסה מיכל אחד. 99 יותר טוב אם הדלקן שלך בסונול.
נפתרה הבעיה? תודיע לבוס על העלויות החדשות של הדלק.

BackDoorMan
26-04-10, 07:43
אין מצב שהמנוע לא מתאים לדלק הישראלי במכונית ששווקה בכמויות כאלו בארץ,
יחס דחיסה יכול לעלות כתוצאה מהצטברות פיח בתאי השריפה, ונראה לי שלשפוך K44 בשלב
הזה של ההצטברות שקול לכוסות רוח , בשלב מתקדם מידי אין ברירה אלא לפתוח ראש מנוע ולנקות
את הפיח גם מכנית חוץ מכימית.*
איחור הצתה בשונה מהמקורי יפתור את הבעיה חלקית מאחר והפיח ימשיך להצטבר והביצועים יחלשו שוב
עד שיצטרך לאיחור נוסף.
בזמנו בשנות ה 80 היתה בעיה דומה לפורד אסקורט הברזילאית אאל"ט , הפתרון שיושם בציי הרכב
נעזר בהזרקת מיים , המים מנקים היטב את תא השריפה פרט לקירור ומפחיתים דטונציה.

YoavR
26-04-10, 10:10
המנוע עם יחס דחיסה גבוה מאוד, הדלק בארץ מחורבן והאוקטן נמוך, תוצאה- צלצולים.
אם יש לך אופציה לתדלק 98, נסה מיכל אחד. 99 יותר טוב אם הדלקן שלך בסונול.
נפתרה הבעיה? תודיע לבוס על העלויות החדשות של הדלק.

אופנועים מודרניים בכלל וספורטיביים בפרט עם יחס דחיסה גבוה ממכוניות בדרך כלל, מסתדרים יופי יופי עם ה 95 אוקטן הרגיל ללא חישן נקישות.
נכון שהם יותר רגישים לזיהומי דלק אבל מבחינת אוקטן, אין שום בעיה.

לא חושב שיש רכב (משפחתי) שמשווק בארץ שזקוק ליותר מ95 אוקטן.

סופת המדבר
26-04-10, 20:15
להוריד ראש עכשיו זה בטח לא יקרה.. מהרבה סיבות גם כלכליות
וגם כי האוטו כבר על 215000 ק'מ אז עוד מעט ''יעיפו'' אותו
אבל אותי זה מעצבן ומשגע
בכל מקרה מחר אני מקווה לקנות K44 אפילו שתיים ולשפוך למיכל (להגיש חשבונית כמובן:))
אני מקווה שזה יעזור

נחכה לתוצאות..

מה בקשר למים? להזריק מים במקום ספריי קרבורטורים? (כמובן שבטיפות קטנות)

-->