צפייה בגרסה מלאה : פענוח תוצאות מכון בדיקה
חברים יקרים שלום,
מבקש לדעת מה משמעות הטקסט הבא-
האם יש ברכב סיכון בטיחותי?
כמה והאם ניתן להוריד באחוזים מהמחיר לדעתכם?
(מדובר בג'ימיני)
**פגיעה קורה אורכית,פגיעה פח חזית כולל גשר עליון מולחם,פגיעה דופן פנימית תא מנוע.
**החלפה מכסה מנוע,החלפה כנף קידמי ימין+שמאל המחוברות עם ברגים.
בתודה מראש,
השפן.
אישית, כנראה שלא הייתי קונה את הרכב הספציפי הזה.
יואב +1
פגיעה בשילדה , כניראה תאונה רצינית , אתה לא יודע מה עוד ניפגע \ הוחלף וכו ,
ירידת ערך רצינית לרכב.
אמיר.
יואב +1
פגיעה בשילדה , כניראה תאונה רצינית , אתה לא יודע מה עוד ניפגע \ הוחלף וכו ,
ירידת ערך רצינית לרכב.
אמיר.
שאלת תם-
פגיעת שאסי,למה נלקחת תמיד כ"כ ברצינות?
הרי אם הרכב תוקן, נוסע חלק, נבדק ונמצא כשיר מבחינת כל הגיאומטריות, לא שוחק צמיגים-
מה בעצם הבעיה?
כמו כן, מלשון הדו"ח המדובר, האם ניתן לדעת מה חומרת הפגיעה? מה פירוש פגיעה קורה אורכית? איך ניתן לדעת מה החומרה?
בנוסף, ירידת ערך רצינית- איך מחשבים? יש אחוז קבוע בהתאם לפגיעה? היכן ניתן למצאו?
תודה מראש לעונים!
שאלת תם-
פגיעת שאסי,למה נלקחת תמיד כ"כ ברצינות?
הרי אם הרכב תוקן, נוסע חלק, נבדק ונמצא כשיר מבחינת כל הגיאומטריות, לא שוחק צמיגים-
מה בעצם הבעיה?
כמו כן, מלשון הדו"ח המדובר, האם ניתן לדעת מה חומרת הפגיעה? מה פירוש פגיעה קורה אורכית? איך ניתן לדעת מה החומרה?
בנוסף, ירידת ערך רצינית- איך מחשבים? יש אחוז קבוע בהתאם לפגיעה? היכן ניתן למצאו?
תודה מראש לעונים!
ערב טוב
ברגע שיש פגיעה בשילדה והרכב תוקן בעל הרכב אמור לקבל מהביטוח
אותו הפעיל מסמך אשר מאשר את ירידת הערך(כמה אחוזים ירד ערך הרכב)
במחירון של לוי יצחק יש התיחסות באחוזים לפגעית שילדה שאסי תבדוק גם שם
הכי מקצועי שאפשר קח את הרכב למוסך שמתמחה בתיקון תאונות הוא יגיד לך בדיוק מה המשמעות של כל פגיעה ופגיעה וכמה ערך הרכב ירד
לפי דעתי בקשר לקניה רכב שעבר תאונת שילדה שאסי הכול תלויי במחיר ואיכות התיקון
בברכה דדי
לשאלת התם - הענייןשל ירידת ערך הוא לא מעט בגלל הסחירות.
יש כאן ביצה ותרנגולת-
הקונים פוחדים מתיקונים, ומעדיפים רכב ללא תאונות, גם אם התאונה תוקנה כהלכה.
ה"פחד" הזה של הקונים מתורגם לירידת ערך, וזו מפחידה עוד יותר את הקונים.
אישית, אם לא מדובר בתאונה בעוצמה חזקה, ואני רואה אישית את איכות התיקון אין לי בעייה לקנות את הרכב אם כל היתר תקין, ובהורדה בשל הסחירות.
ספציפית לגבי ג'ימני:
אם אני לא טועה הוא שלדת סולם. בשלדות סולם, בשל עובי המתכת, קשה יותר לתקן כמו שצריך, ושם - קורת רוחבהיא חשובה מאד. לא הייתי קונה שלדת סולם עם פגיעה קורת רוחב.
ברכב שהוא יוניבודי, גם הקורות הן פח דק, ויותר קל לתקן ולמתוח חזרה כמו שצריך.
ראית את הפגיעה, אתה יודע מה עוצמתה ומה איכות התיקון. לפי זה תחליט.
מרגיש שבהחלט קיבלתי כלים להחליט.
תודה רבה ומקרב לב לעונים.
:)
אחת הבעיות בתיקונים היא שהמתכת כבר שינתה את הצורה שלה ושונתה חזרה שוב, היא מאבדת מהחוזק שלה ובתאונה הבאה זה עלול להביא לתוצאות לא טובות מבחינה בטיחותית.
תחשוב על זה, לקחת פח, נתת לו מכה רצינית אחרי זה מתחת אותו חזרה, הוא כבר לא יהיה מה שהוא יצא מהמפעל, התכונות שלו יהיו אחרות, כמובן שהכל תלוי בעוצמת התאונה ובמידת הנזק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.