Korandox
01-05-10, 14:01
אני בקורנדו מאוהב מהרגע שהוא נחת בארץ, והגיע הזמן להגשים את החלום ואת הפרוייקט שתכננתי עליו.:D
מאז שהוצאתי רשיון היו אצלי 2 רכבים, האחד 106 דור שני 98 ספורטיבית יפהיפיה שאהבתי מאוד. והרכב האחרון מאזדה שלוש קומפורט יפה אמינה וממש על הכיפאק שאני ממש לא אוהב כי היא לא מתאימה לי. אז החלטתי שאני כנראה אמכור את המאזדה אשקיע בערך 40 -50 על קורנדו ואת השאר (כ 15 אלף ) אשמור בצד, לאחזקה,שיפורים וכו...
אני כל הזמן בודק את הלוחות בחיפושים אחרי קורנדו, אבל יש כמה דברים שאני חייב להתייעץ עליהם:
האם האחזקה שלו משמעותית יקרה יותר מאשר טיפול ברכב פרטי (פיז'ו , מאזדה)במוסך מורשה? ( בהנחה שהקורנדו לא ייטופל במורשה).
מהי צריכת הדלק? עירוני בין עירוני?
ראיתי לא מעט מודעות של כלים עם 200000+ ק"מ שרשום "החלף מנוע, הוחלף גיר" וכו...", באמת נפוץ או שצירוף מקרים?
מנוע מרצדס = בהכרח לחלקים מאוד יקרים?
הרכב ישמש לרוב לנסיעה עירונית, מעט שבילים ושטח אולטרא לייט. אני את החורשן ואת המדבר בדר"כ תוקף עם אופני דאונהיל. איך הוא בכביש?
ממה להזהר? נקודות תורפה וכו..
האם שיפורי המנוע פוגמים באמינות? מורגשים בטסטים? בוחני תנועה וכו?
מה הגודל הגלגלים \צמיגים הגדול ביותר שניתן להרכיב עליו חוקית?
זה רכב דיזל ראשון שלי, יש עדיין דבר שנקרא אגרת דיזל? מה מבחינת בדיקת מזהמים בטסט?
יש בארץ אנשים שיודעים לשפץ,לבנות מחדש פנים של רכב? (הכוונה היא יותר לקונסולה,דשבורד וכו)
* הרכב אמור לשמש ליום יום, רוב הק"מ שאני עושה הוא בין עירוני,מעט מאוד עירוני. 18,000 ק"מ בשנה.
אשמח לתגובות שיעזרו לי קצת להבין לאן אני נכנס.
מאז שהוצאתי רשיון היו אצלי 2 רכבים, האחד 106 דור שני 98 ספורטיבית יפהיפיה שאהבתי מאוד. והרכב האחרון מאזדה שלוש קומפורט יפה אמינה וממש על הכיפאק שאני ממש לא אוהב כי היא לא מתאימה לי. אז החלטתי שאני כנראה אמכור את המאזדה אשקיע בערך 40 -50 על קורנדו ואת השאר (כ 15 אלף ) אשמור בצד, לאחזקה,שיפורים וכו...
אני כל הזמן בודק את הלוחות בחיפושים אחרי קורנדו, אבל יש כמה דברים שאני חייב להתייעץ עליהם:
האם האחזקה שלו משמעותית יקרה יותר מאשר טיפול ברכב פרטי (פיז'ו , מאזדה)במוסך מורשה? ( בהנחה שהקורנדו לא ייטופל במורשה).
מהי צריכת הדלק? עירוני בין עירוני?
ראיתי לא מעט מודעות של כלים עם 200000+ ק"מ שרשום "החלף מנוע, הוחלף גיר" וכו...", באמת נפוץ או שצירוף מקרים?
מנוע מרצדס = בהכרח לחלקים מאוד יקרים?
הרכב ישמש לרוב לנסיעה עירונית, מעט שבילים ושטח אולטרא לייט. אני את החורשן ואת המדבר בדר"כ תוקף עם אופני דאונהיל. איך הוא בכביש?
ממה להזהר? נקודות תורפה וכו..
האם שיפורי המנוע פוגמים באמינות? מורגשים בטסטים? בוחני תנועה וכו?
מה הגודל הגלגלים \צמיגים הגדול ביותר שניתן להרכיב עליו חוקית?
זה רכב דיזל ראשון שלי, יש עדיין דבר שנקרא אגרת דיזל? מה מבחינת בדיקת מזהמים בטסט?
יש בארץ אנשים שיודעים לשפץ,לבנות מחדש פנים של רכב? (הכוונה היא יותר לקונסולה,דשבורד וכו)
* הרכב אמור לשמש ליום יום, רוב הק"מ שאני עושה הוא בין עירוני,מעט מאוד עירוני. 18,000 ק"מ בשנה.
אשמח לתגובות שיעזרו לי קצת להבין לאן אני נכנס.