צפייה בגרסה מלאה : עזרה בפיענוח תוצאות בדיקה לפני קנייה של פאג'רו בנזין
שלום!
אני מחפש לקנות פאג'רו בנזין 3000 אוטומט שנת 95.
מצאתי רכב שמור הן חיצונית והן פנימית ק''מ 180,000 יד 4 סלון במצב טוב וגם חיצונית צבע מקורי בלי חלודה חוץ מכנף שעברה צבע.
עכשיו תוצאות הבדיקה.
-טיימינג לא נעשה כבר סביבות ה4 שנים. החגורות החיצוניות של המשאבות למיניהן נראות יבשות יכול להיות שזה מעיד על מצב הטיימינג.
-הזעה ממכסה שסתומים כנראה צריך להחליף אטם.
-רעש מהאגזוז גם אטם צריך להחליף.
-אחרי שהרכב מניע נדלקת מנורת הגיר ואז נכבת לאחר כמה שניות יכול להיות מעיד על איזשהי תקלה.
אז ככה האגזוז כנראה משהו שולי ולא עולה הרבה, אבל הטיימינג והגומי של המכסה שסתומים מדאיגים אותי.
כמה עולה לעשות טיימינג לג'יפ הכל כולל הכל ואם כבר פותחים אז גם משאבת מים.
הבנתי שהעבודה מטורפת בלהחליף טיימינג במנוע הזה.
כמה עולה אטם של מכסה שסתומים וגם כמה עבודה כי אני מכיר מכוניות כמו אימפרזה טורבו שהגומי הזה עולה 700 שקל ואולי גם העבודה שכרוכה בהחלפת האטם קשה וצורכת עוד הרבה מזומנים.
בעל הרכב דורש 40,000 ש''ח ולא מוכן להתגמש תנו דעה מה אתם חושבים על העיסקה ועוד יותר טוב כמה הטיפולים האלה כמו טיימינג ואטם מכסה שסתומים עולים.
תודה.
מי שלא עשה טיימניג 4 שנים לא טיפל ברכב!!!!
לדעתי אל תתקרב
טיימינג במוסך מורשה סביבות ה 5
מסובך ? לא יודע אם עד כדי כך תלוי כמה רקע יש לך במכונאות
אבל בכל אופן אפשר לעשות לבד
לגבי האטם של מכסה השסתומים גם כן לא סיפור יקרהאטם אבל יש הרבה עבודה להגיע אליו
גם אפשרי לעשות בבית
זה hכול לתת לך הבנה למה אתה צפוי.
http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://homepage.mac.com/zone1wst/.Pictures/wheelin/montero4.jpg&imgrefurl=http://www.4x4wire.com/forums/showflat.php%3FCat%3D0%26Number%3D742611 %26page%3D0%26fpart%3D1%26vc%3D1&usg=__rnxSF4LMwMM81Ld-PHw27Q-9DG8=&h=960&w=1280&sz=572&hl=iw&start=46&um=1&itbs=1&tbnid=mkc5ETz7RRXbuM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dmontero%2B3.0%2Btiming%26st art%3D36%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26r lz%3D1T4SKPB_enIL301IL302%26ndsp%3D18%26 tbs%3Disch:1 (http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://homepage.mac.com/zone1wst/.Pictures/wheelin/montero4.jpg&imgrefurl=http://www.4x4wire.com/forums/showflat.php%3FCat%3D0%26Number%3D742611 %26page%3D0%26fpart%3D1%26vc%3D1&usg=__rnxSF4LMwMM81Ld-PHw27Q-9DG8=&h=960&w=1280&sz=572&hl=iw&start=46&um=1&itbs=1&tbnid=mkc5ETz7RRXbuM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dmontero%2B3.0%2Btiming%26st art%3D36%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26r lz%3D1T4SKPB_enIL301IL302%26ndsp%3D18%26 tbs%3Disch:1)
מי שלא עשה טיימניג 4 שנים לא טיפל ברכב!!!!
לדעתי אל תתקרב
מאיפה הקביעה המוזרה הזאת?
רכב 95 עם 180000 ק"מ, כמה ק"מ כבר עושה בשנה?
תראה לי אחד שהולך להחליף טיימינג רק כי בא לו, לפני שהרכב הגיע לקילומטראז הנחוץ.
רבותי אם אין לכם מה לומר על תגבבו שטויות.
תקרא שוב את התשובה שלך ,תחשוב עליה עוד חצי דקה ותראה אם אתה עדיין חושב שהיא ראוייה בתור עצה למי שהולך לקנות רכב.
נו באמת.
מה ניהיה מהאתר הזה?
היה אתר רציני ,רק מי שבאמת ידע היה עונה. לא היו נזרקות שטויות כאלה כל שרשור.
טיימינג אפשר לעשות לבד, תורידו את הקובץ מהלינק בראש הפורום ותעבדו לפי הספר.
בניגוד לדגנרט שמופיע בקישור למעלה - רצוי לשטוף לפני כן את המנוע ותא המנוע באופן יסודי ולא לעבוד בתוך לכלוך ובוץ.
בדוק הוראות יצרן לגבי החלפת רצועת טיימינג - בד"כ כל 75 או 90 אלף ק"מ ללא מגבלת שנים, כמובן שאפשר להגדיל ראש ולהחליף כעבור חמש שנים או יותר גם אם הרכב לא עבר ק"מ מספיק.
בטיימינג אין עניין של זמן. הרצועה עובדת ונמתחת, ואז הטיימינג משתבש. אם הוראות היצרן מדברות על 90 אלף כנראה שעוד לא הגיע הזמן. יותר סביר שבדיוק הגיע הזמן, הבנאדם שאל במוסך כמה עולה וכששמע את התשובה החליט למכור.
לעשות לבד? אפשרי, לא בשמיים, אבל ה-מ-ו-ן עבודה. אם לשמיל לקח יומיים, לך ייקח שלושה (בלי שאנחנו מכירים). על הדרך כדאי להחליף פלאגים, ועוד כמה דברים שמסביב. הכתבה הטכנית היחידה בג'יפולוג במדור מיצובישי היא על החלפת טיימינג במנוע בנזין:
http://www.jeepolog.com/240.html
עוד טיפ - חלק מהחלקים משותפים למיצובישי וקרייזלר (הבסיס של מנוע ה V6 של קרייזלר הוא המנוע של מיצובישי) - וזה אומר שאת החלקים שיקר לקנות בארץ קל להזמין בארה"ב.
גיר - אולי חסר נוזל. תבדוק. אם זה לא זה, כדאי לתת לבדיקה למכון גירים אמין.
על פניו נשמע רכב שמור. אל תתרגש ממה שנכתב קודם:
מי שלא עשה טיימניג 4 שנים לא טיפל ברכב
אסף.
הסתייגות -
אני לא מכיר מיצובישי. אבל אני יודע שבפג'ו - סיטאורן, היצרן דורש החלפת רצועת תיזמון כל כך וכך ק"מ או כך וכך שנים ( תלוי בדגם המנוע ). התירוץ שם הוא שהרצועה מתיבשת עם הזמן.
אני לא יודע אם זה נכון או אם זה סתם תירוץ לחלוב ממך כסף במוסך. אבל ! ...
1. ראיתי לא אחד ולא שניים שניקרעה להם הרצועה בתו"כ נסיעה ... תמונות קשות ! ( ובעיקר יקרות )
2. יש פה נטיה ללכת על כיוון ה"סמוך" על חברי האתר ... למה לא לצלצל למוסך מיצובישי ולשאול ... הם לא יודעים מה כתוב בספר היצרן ?
3. גוגל ? ....
לא נראה לי שזה יותר מסובך מב MPV שש צילינדר רוחבי שהיה לי, גם שם היה צריך לפרק חצי מנוע בתא מנוע צפוף ומכסה מנוע קצר ע"מ להגיע לפלאגים האחוריים. כשהרכב נכנס למוסך על רקע גמגום כתוצאה מסליל הצתה בסוף דרכו , המוסך פירק והרכיב שלוש פעמים את המנוע כדי לבדוק כל סליל בנפרד ...., זאת מן הסתם סיבה טובה לדרוש יותר כסף עבור עבודה כזאת. כדאי לברר מה עלות החלקים של סט החלפת טיימינג ולעשות חשבון אם החיסכון שווה עבודה שחורה של מספר ימים+ נסיעות הלוך ושוב כדי להשיג חלפים לא צפויים.
להזכירכם, הפורומים האלו נוסדו על בסיס גישת DIY ...
חנן-ג'יפולוג
10-05-10, 15:47
בהח' רצועת טיימינג בהחלט יש עניין של זמן וכל או רוב היצרנים מורים על הח' לפי קילומטראז' או לפי זמן, גם אם הרכב עומד ולא נוסע. רצוי לבדוק מהו המרווח הזה לרכב המדובר, וע"פ זה להחליט מתי צריך לעשות טיימינג.
בהח' רצועת טיימינג בהחלט יש עניין של זמן וכל או רוב היצרנים מורים על הח' לפי קילומטראז' או לפי זמן, גם אם הרכב עומד ולא נוסע. רצוי לבדוק מהו המרווח הזה לרכב המדובר, וע"פ זה להחליט מתי צריך לעשות טיימינג.
יש עניין של זמן, אבל מכאן ועד לקביעה שמי שלא החליף טיימינג ארבע שנים הזניח את הרכב?
GodsFather
10-05-10, 18:00
יש עניין של זמן, אבל מכאן ועד לקביעה שמי שלא החליף טיימינג ארבע שנים הזניח את הרכב?
שמוליק, תניח לזה בבקשה, גם האחרים הניחו. הנקודה הובהרה.(לכן גם לא נמחקה)
אמיר קיבלתי ,
ללא קשר רציתי לבדוק את הנושא כדי לתת תשובה אמיתית כאן בפורום.
לאחר בדיקה היצרן ממליץ להחליף טיימינג כל 90000 ק"מ או 72 חודשים הראשון מבין השניים.
בעברית , או שש שנים או 90K ק"מ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.