התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חיווי תקלות - יצאתי מבולבל... עזרו לי בבקשה...



ש01
10-05-10, 11:16
בבדיקת תקלות מופיע:
12>33>21<51>21>55.
אז,
12, 55 - התחלה וסיום - אין בעייה.
33 - פרקתי את המזגן... נו טופ.
אבל 21 51 21 - לא סותרים האחד את השני?
רק אציין שסופי נוסעת מצויין, כ6.5 ק"מ לליטר משולב טיול (יומיים ציפורי והר עצמון) וכביש (לאט - 70 קמ"ש +-) כשעתיים וחצי סה"כ ובדקתי סתם מתוך שעמום אתמול בלילה.
מה אני צריך להבין מכך?
תודה,

kobiarava
10-05-10, 12:02
שאלה פשוטה-יש אצלך בכלל חיישן חמצן?







קובי

omri_t
10-05-10, 12:38
אותו קוד מופיע פעמיים? יש דבר כזה?
יכול להיות שטעית בקריאת התקלות?

ש01
10-05-10, 14:33
שאלה פשוטה-יש אצלך בכלל חיישן חמצן?







קובי
וואלה, קובי, לא יודע...
סופה 94, תמיד פרטית. מעולם לא התגייסה לצה"ל/משטרה וכד'.
איך יודעים אם יש חיישן חמצן?

ש01
10-05-10, 14:34
אותו קוד מופיע פעמיים? יש דבר כזה?
יכול להיות שטעית בקריאת התקלות?

בכל זאת, היה 23:00...
אנסה לקרא שוב.

ד.א. עומרי, חיפשת בעבר ג'אנטים, אתה עדיין צריך?

kobiarava
10-05-10, 15:19
וואלה, קובי, לא יודע...

איך יודעים אם יש חיישן חמצן?


הדרך המקובלת היא לבדוק... חיישן החמצן נמצא על צינור האגזוז, בסמוך לפלאנג' החיבור לסעפת. פשוט חיישן מתכת שמוברג פנימה, עם צמה של 4 חוטים. אם אין חיישן חמצן, כנראה שיש לך מעקף, או "פיראטי" או ע"י מעקף ייעודי. 2 קודי התקלה המדוברים קשורים לחיישן החמצן, ויכולים להצביע על נתוני קריאה לא תקינים, קצר בצמת החיישן, חיישן דפוק או שפשוט חסר, עם מעקף מאולתר. קודם בדוק אם יש חיישן, ונמשיך משם.







יום טוב-קובי

ש01
10-05-10, 17:58
OK,
זה מתחיל להשמע כמו מערכון ישן של הגשש...
בסמוך לפלאנג' (שנמצא מייד אחרי החיבור של שתי הסעפות) אין חיישן ואף לא זכר לחיישן.
בצד ישנה צמה עם 4 כבלים וחיבור מלבני המחברת ל...כלום
מכאן אני מבין שאין חיישן, אין מעקף ועל כן קוד התקלה?
אבל בעצם אין תקלה?
ומכאן אני מבין שהכל בסדר?

kobiarava
10-05-10, 19:12
OK,
זה מתחיל להשמע כמו מערכון ישן של הגשש...
בסמוך לפלאנג' (שנמצא מייד אחרי החיבור של שתי הסעפות) אין חיישן ואף לא זכר לחיישן.
בצד ישנה צמה עם 4 כבלים וחיבור מלבני המחברת ל...כלום
מכאן אני מבין שאין חיישן, אין מעקף ועל כן קוד התקלה?
אבל בעצם אין תקלה?
ומכאן אני מבין שהכל בסדר?



והחיבור נמצא מקובע לבורג בצמוד לאגן השמן, למטה בחלק הקדמי של המנוע? אם כן, אז יש לך מעקף "תקני", ואם לא אז באמת הקונקטור לא מחובר לכלום, ואתה צריך לייצר מעקף כדי לבטל את התקלה שמשגעת את המחשב וגורמת לניהול לא נכון של המנוע ובזבוז דלק שלא לצורך. בכל מקרה, לדעתי יש לך את המעקף המדובר, אחרת צריכה היתה להידלק נורת האזהרה.
בכל מקרה, בדוק וחזור עם ממצאים.








קובי

asafk
10-05-10, 20:01
המספרים מופיעים לפי סדר.
אחרי ה 21 אתה לא קורא נכון את המרווחים בין ההיבהובים.
אסף.

ש01
11-05-10, 16:55
המספרים מופיעים לפי סדר.
אחרי ה 21 אתה לא קורא נכון את המרווחים בין ההיבהובים.
אסף.

אסף,
בדקתי שוב,
לא טעיתי, הסדר נכון.

קובי,
זחלתי למטה, לא מצאתי חיבור כזה או אחר והצמה מונחת אחר כבוד בצד.
מכאן אני מניח שאין אצלי מעקף (או שקיים אך אינני מוצא).
איך מייצרים מעקף?
האם עדיף פשוט בביקור הבא אצל ארנון מלאכי לבקש שייצר כזה?

kobiarava
11-05-10, 17:04
הכי טוב-להרכיב חיישן חמצן, שיישפר את תפקוד המערכת וגם יעזור לך לחסוך בדלק. החיישן אמור לעלות כ-400 שקלים ועל זה יש להוסיף עבודה של בעל מקצוע שירתך "באנג" על האגזוז להרכבת החיישן. אם בכל זאת החלטת לוותר, יש ליצור מעקף שמכיל נגד של אוהם אחד ע"מ לדמות חיישן המראה ערך תקין. אפשר גם פשוט לגשר ישירות בין 2 חוטי הקריאה של הצמה (2 נוספים הם חימום החיישן), אבל הפתרון האחרון הוא פחות מומלץ מכיוון שמחשב המנוע ימשיך לעבוד בתקלה.







קובי*

ש01
11-05-10, 17:14
וואו קובי, אתה זריז...
תודה, נראה שאפנה לארנון ואבקש להתקין חיישן.

שוב,
תודה.

-->