PDA

צפייה בגרסה מלאה : הלך לעולמו



dado19
11-05-10, 10:12
שלום אני שי.
בעליו של גראנד 93 4.0ידנית משופצרת קצת באמת אוטו מיוחד
אז ככה יום שבת האחרון התהפכתי עם הרכב וכניראה שהגיפ הלך...זכרונו לברכה
{המנוע הגיר והרנספרר וכול שאר המכלולים תקינים לחלוטין...חוץ מהבודי שהתעקם כתוצאה מהמכהה ...השאלה שלי היא כזאות אני {אני בעל ידע רב במכונאות ואבא שלי מכונאי}ואת כול העבודה על הג'יפ אנחנו עושים...
השאלה שלי היא כזאות האם הטרנספר{של סופה} שיש לי כרגע על הגראנד מתאים לגראנד5.2?
והאם הבקקאקסים מתאימיםםם לגראנד 5.2?

eysham
11-05-10, 19:53
משתתף בצערך

צריך לבדוק, אולי זה קרה כי יש לך 2 בקקסים

איל

sos4u
11-05-10, 21:54
משתתף בצערך

צריך לבדוק, אולי זה קרה כי יש לך 2 בקקסים

איל

אייל אתה רשע ..." 2 בקקאקסים " הרגת אותי מצחוק ....:D

חפש פה יש מספיק מידע כדי לענות לך .
מה ז"א מתאים ?
מבחינת הרוחב, מיקום התושבות ומעגל החלוקה של הברגים - מתאים . לא היה שינוי מ 92 ועד 98 ..
אם אתה מהגר את שניהם , לא אמורה להיות בעיה [ כי יחסי העברה , בהנחה והיו זהים ] ימשיכו להיות זהים.
אתה מפסיד כי למיטב זכרוני ב 93 יש בלמי תוף מאחורה ו מ 94 יש דיסק.

לגבי הטרנספר, מה זה "של סופה " יש בסופה 231 ,241 .. בכל מקרה שניהם מתאימים, מקס' תצטרך להתאים את האורך של הדרייבשאפט הקדמי, או האחורי, או שניהם. או להעביר גם אותם.

השועל
11-05-10, 23:23
שלום אני שי.
בעליו של גראנד 93 4.0ידנית משופצרת קצת באמת אוטו מיוחד
אז ככה יום שבת האחרון התהפכתי עם הרכב וכניראה שהגיפ הלך...זכרונו לברכה
{המנוע הגיר והרנספרר וכול שאר המכלולים תקינים לחלוטין...חוץ מהבודי שהתעקם כתוצאה מהמכהה ...השאלה שלי היא כזאות אני {אני בעל ידע רב במכונאות ואבא שלי מכונאי}ואת כול העבודה על הג'יפ אנחנו עושים...
השאלה שלי היא כזאות האם הטרנספר{של סופה} שיש לי כרגע על הגראנד מתאים לגראנד5.2?
והאם הבקקאקסים מתאימיםםם לגראנד 5.2?

שלום שי,

הטרנספר מתאים כפי שציין יוסי, דרייבשאפטים צריך לבדוק אחרי התקנה מבחינת אורך ומידות.
סביר מאוד להניח שאתה כנראה תצטרך לשנות את הקצה האחורי (זה שפונה לכיוון הסרן האחורי) של הטרנספר, ליציאה עבה וקצרה במקום ארוכה ודקה (אם לא הבנת את הכוונה.. אז זה בגלל שהיציאה של הטרנספר האחורית מגיעה בכמה דגמים, צריך לראות מה יש לך בכדי שתתאים לרכב, לא ביג דיל, אבל צריך לעשות).

לגבי הסרנים :
יש לך ברכב פרונט-אקס ובאק-אקס ולא שני באק-אקס.. אם הבנת את כוונת המשורר.
בדגמי ה93-95 יש סרן דנה35 ובלי קשר למנוע הרכב יש גם דנה44, מה שחשוב בכל הסיפור הזה זה יחסי העברה מכיוון שזה שונה בין דגמי הרכבים. (למשל 96-98 קיים יחס העברה של 3.74 ובשנתונים נמוכים יותר 3.54 אז שים לב מה יש לך ודאג שיחסי העברה יהיו זהים. (מבחינת נפח מנוע זה לא משנה, הסטאפ הזה עובד על שני דגמי המנוע).

שיהיה בהצלחה וסע בזהירות :)

sos4u
11-05-10, 23:38
3.73 לא 3.74 ....
בחלק מהדגמים יש גם 4.10 מקורי ..
יש פה שרשור שמפרט מה הולך עם מה ובאיזה שנה.



אני חושב שאם משום מה אתה מעביר חלקים מרכב אחד לשני [ לא בטוח שאני מבין למה..., אבל נניח שזה מחוייב ..]
במידה ותעביר את כל הרכבת, ז"א טרנספר, דרייבשאפט [קד'+אח] וסרנים, הרי שהשינוי היחידי שתזדקק לו הוא התאמת האורך. . . .

בהצלחה

השועל
11-05-10, 23:41
יוסי - אל תתחכם .. :)
ו4.10 מקורי, באיזה דגם נתקלת עם דבר כזה ? RUBICON?

dado19
12-05-10, 11:01
תודה לכול העונים ולכול הקומיקאים שבינכם......

-->