התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לבעלי נעילת PowertraxLockright ודומיו



eliv1
04-09-04, 14:55
שלום לכולם!

שאלה זו מופנית בעיקר לבעלי נעילת Powertrax Lockright.

התקנתי נעילה זו לפני יומיים על סיקס נעול בדנה 44 ומאחר ואני חדש בנעילות אוטומטיות ואני קצת חושש מכמות התיקתוקים שאני חווה ועל כן רציתי להתיעץ עם בעלי הנעילות השונות.
:oops: .

הנעילה הותקנה בהצלחה (בעזרתו החביבה של haimmiri, שוב תודה!) ונבדקה שעובדת,
אך לשקט הנפשי שלי, אם מישהו יוכל לתאר לי איך אפשר לדעת אם הכל נורמלי?
כמה אמורה הנעילה לתקתק?
המצב אצלי הוא כדקלהמן, נסיעה ישרה הכל חלק, אין שום רעש,נסיעה חלקה לגמרי.
בסיבובים קלים תוך כדי נסיעה ישנם תיקתוקים התלוים בקוטר ומהירות הסיבוב. (על דרך סלולה).
בסיבוב במהירות נמוכה תוך כדי התחלת נסיעה מלווה בתיקתוקים חזקים עם רעש חזק יותר שטיפה מלחיץ אותי. :oops: . :?:

הנעילה נבדקה בשטח ועובדת ללא ספק, הרכב לא עוצר עם איבוד אחיזה והגלגלים האחוריים ממשיכים להסתובב בקצב כמעט זהה בהצלבות חריפות מאוד. תקין? לא אמורים להסתובב בדיוק באותו הקצב?

אני אודה לבעלי הלוקרייט האחורי שבינינו אם יוכלו לתאר לי את התופעות שמתרחשות אצלהם.
בשביל השקט הנפשי שלי. 8)

תודה רבה.

נמרוד
04-09-04, 14:59
התיאורים שלך נשמעים בדיוק כמו .... סיקס עם לוקרייט תקין לחלוטין :D

אם הקפדתם על הוראות ההרכבה, אין הרבה מה שיכול להשתבש. התקתוקים כמו שאתה מתאר אותם - זה בדיוק זה. תתרגל, ומזל טוב!

(4 וחצי שנים אני נוהג על הסיקס עם איזילוקר אחורי וקדמי ללא תקלות)

asafk
04-09-04, 15:19
קודם כל- תתחדש.
נשמע שהכל תקין. האם בדקת על פי ההוראות שיש בחוברת ההתקנה (גלגלים באוויר, הילוך משולב, מחזיקים גלגל אחד, מסובבים את השני- אי אפשר לסובב קדימה, אפשר לסובב אחורה)??

אסף.

שחר-סופה
04-09-04, 16:54
גם אני בדעה של נמרוד ואסף = נשמע תקין לחלוטין .
אם בסיום ההתקנה מדדתם את הטולרנס בין שני הדרייברים
כפי שכתוב בחוברת אז לא צריכה להיות שום בעיה .
אתה תתרגל , אני מבטיח לך ...זה יקח קצת זמן ותשומת לב בעבודה
עם הקלא'ץ עד שתשמע אותה לעיתים רחוקות בלבד.
נ.ב : איזה שמן מילאתם בדיפ' ? יצרן הנעילה ממליץ על 85 -140 במקום ה 80-90
שהיינו משתמשים בדיפ' פתוח.

מז"ט , שחר.

UNIX
04-09-04, 20:06
האם זה דומה בדיפ' פתוח?
כי אצלי נראה לי זה בדיוק ככה.

UNIX
04-09-04, 20:07
קודם כל- תתחדש.
נשמע שהכל תקין. האם בדקת על פי ההוראות שיש בחוברת ההתקנה (גלגלים באוויר, הילוך משולב, מחזיקים גלגל אחד, מסובבים את השני- אי אפשר לסובב קדימה, אפשר לסובב אחורה)??

אסף.
התכוונתי לזה

שחר-סופה
04-09-04, 21:03
UNIX , שמת פעמיים את אותו קישור , לא הבנתי למה אתה מתכוון ...

שחר.

AvigdorAharon
04-09-04, 23:04
שמן 80-90 עד היום ללא בעיות!
לא שמעתי ששמים שמן 85-140, אבל...

נ.ב
כדי שלא תופתע, יש פניות שהזנב ממש זורק, והג'יפ מרעיש כמו... אבל זה תקין בהחלט.

אביגדור

שחר-סופה
04-09-04, 23:40
שמן 80-90 עד היום ללא בעיות!
לא שמעתי ששמים שמן 85-140, אבל...

אביגדור ".

אביגדור , זה לא אומר שאם תשים 80 - 90 זה לא יהייה בסדר ...מדובר רק בהמלצה .זה כמו אותם דיונים על שמן המנוע -סינטטי / חצי/
מינרלי .תשים סינטטי זה הכי טוב ...תשים מינרלי ותחליף כל 5K גם טוב.
כשתהייה אצלי, אני הראה לך את חוברת ההתקנה ובה ההמלצה .

שחר.

eliv1
05-09-04, 00:21
טוב, קודם כל תודה רבה, הרגעתם אותי (למרות שהמשכתי לסוע עם הג'יפ וכבר הבנתי לבד שכנראה שהכל תקין). :lol:
זה פשוט נוח לשמוע אם ככה אמורים הדברים להיות, בסה"כ זו פעם ראשונה שאני נוהג על ג'יפ נעול לוקרייט ורואה אחד כזה.

אסף, את הבדיקה שכתובה בספר לא ביצעתי (הייתי לבד ועד שקלטתי שאי אפשר לבצע אותה לבד :oops: :lol: ).

השמן שהוכנס הנו 80-90 כהרגלי.

סתם בלי שום קשר, מזל בכלל שפתחתי את הסרן האחורי, מאחר וגיליתי שהיה חופש גדול מידיי בין הקורונה לפיניון וסודר ע"י שימס נוסף והכנסת הקייס למקומו (טיפה יותר פנימה).
עכשיו החופש קטן יותר.
הסרן לא שרק, אבל גם אחרי הוספת השימס הוא אינו שורק, וזרק יותר גריז מאשר בבדיקה הראשונה, נראה כי השיניים נוגעות בדיוק כמו שצריך. (לא התבצעה בדיקה עם מיקרומטר).
שווה לפתוח שוב ולבצע כיוון חדש עם בדיקה יסודית?

eliv1
05-09-04, 00:22
אה, ותודה רבה על הברכות.

בקרוב הקידמית :lol: (בינתיים אולי זיקה :lol: :lol: )

-->