צפייה בגרסה מלאה : בולמים לסופה - מה יותר טוב ?
מה יותר טוב לסופה שנת 92 ארוך
http://www.tires.co.il/page.asp?div=Products&id=28
http://www.tires.co.il/page.asp?div=Products&id=31
אין לך מה להשקיע יתר על המידה (שכן , אתה עם קפיצי עלים וכנראה גם סטנדרתיים) בבולמים מהפכניים ויקרים ,אתה צריך משהו שיעשה את העבודה ברמה סבירה.רוב הסופות עובדים עם הפרוקומפ או ראנצ'ו ,ישנם גם סוגים אחרים ,אך אלה הנפוצים...
חוצמיזה , בקישור השני ששמת, אלו בולמי בילשטיין שכתוב לך שהם מיועדים
לקינג ... :roll: .
נ.ב: לגבי הראנצ'ו ,ישנם בולמים ללא מערכת השליטה מהרכב ,מה שמוזיל עלויות.
שחר.
אם כבר נושא הבולמים...
אני רוצה לשאול - מה תרומה של בולמים "לא סטנדרטיים" לנסיעה בשטח (או בכביש?). אני מעלה בדעתי רק את נושא של מהלך מתלה גדול יותר (עוזר למנוע הצלבות?? - אבל מי מפחד מהצלבות אם יש נעילות? )
מה סדר העדיפויות - קודם נעילות ואז בולמים או להיפך ?
צריך להחליף גם את הקפיצים אם מחליפים בולמים ?
מה הבדל בין תפקידיהם של הקפיצים והבולמים (על פניו, נראה אותו תפקיד...) ?
לגבי הנעילות ענית כששאלת " (עוזר למנוע הצלבות?? - אבל מי מפחד מהצלבות אם יש נעילות? )"
קודם כל ברור שנעילות הן השיפור הגדול ביותר לתרומת העבירות ,אך לא כל כך
מדוייק , ישנם מצבים בשטח שמהלך המתלה יסייע בהחלט לרכב בתיקול המכשול /
הצלבה , גם אם אותו רכב נעול ואולי אף יעשה את ההבדל בין תיקול כושל למעבר
בהצלחה.מה גם, שתחשוב על כך שארבעת הגלגלים שומרים על קשר עם הקרקע מה
שיסייע לחלוקת העומס על המכלולים.לכן נעילה קודם לכן ואח"כ שיפור מהלך
המתלה.
אם אתה מחליף בולמים לאותה מידה שקיימים על הרכב, אין כל צורך להחליף קפיצים, אך לא הרבה אנשים נשארים עם הקפיצים המקוריים ואם כבר הם הולכים
על החלפת בולמים הם מטפלים גם בקפיצים.
לגבי בולם ,קפיץ .בגדול לשניהם תפקיד זהה אך כל אחד פועל במישור שונה.
קפיץ ,כדי לספוג ולשכך את תנועת הרכב כנגד הקרקע עליה הוא נע , בולם ,כדי
לרסן את האנרגיה שהצטברה בזמן פעולת הקפיץ.
בולמים משופרים בגדול , יתחממו פחות או שיעבדו לאורך זמן רב יותר עד להתחממותם דבר שהוא קריטי לשיכוך .
שחר.
שחר לא מסכים איתך, נוחות הנסיעה בסופה יכולה להשתפר בעשרות רמות למעלה עם התקנת בולמים אכותיים, בולמים כגון אולדמן (יוני הרכיב בזמנו על הסופה ויחסית לסופה היה רכב מאודנוח) או כמו הבילשטין 5150( לא אלו שרואים בקישור) אותם הרכבתי לאחרונה על הילקסים והם ממש משנים את הרכב לרמה של כמעט נסבל :twisted:
ארז , אין לך מה לא להסכים איתי ...שנינו מדברים על אותו דבר ,שים לב מה כתבתי
והתיחסתי גם לבולמים משופרים / אייכותיים.
"בולמים משופרים בגדול , יתחממו פחות או שיעבדו לאורך זמן רב יותר עד להתחממותם דבר שהוא קריטי לשיכוך ."
"אם אתה מחליף בולמים לאותה מידה שקיימים על הרכב, אין כל צורך להחליף קפיצים, אך לא הרבה אנשים נשארים עם הקפיצים המקוריים ואם כבר הם הולכים על החלפת בולמים הם מטפלים גם בקפיצים."
בחלק השני של תשובתי ארז,אתה צודק ,אך התכוונתי כבר למהלך של החלפת הקפיץ
או מינימום ערגול בכדי לשנות ולשפר מהלך מתלה.
שחר.
הערת המערכת: נסה שוב להגיב, הפעם לאחר שהעברת את הטקסט בספלר של וורד, יש שגיאות שהן איכשהו נסבלות. שלך לא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.