PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה ההבדל בין סולר להסקה וסולר לרכבים



שמוליקו
24-05-10, 15:48
שלומות,
לאחר חיפוש בפורום (וגם בפורומים אחרים) הגעתי למסקנה שיש הטוענים שאין הבדל בינהם, ויש הטוענים (כדוגמת איציק)שיש הבדל, (רק לא הבנתי מה הוא) ושניתן תאורתית לבדוק את ההבדל ע"י בדיקת נקודת הקפאון.

אני אשמח אם יש כאן מישהו שיכול לשפוך אור ולומר מה הם באמת ההבדלים בין הדלקים ?
האם באמת יש דרך לדעת מה מכרו לי ?
ושאלה אחרונה, מה קורה תאורתית , או מעשית למנוע של רכב (כמובן או למערכות הנלוות) שמתודלק בסולר להסקה.

תודה

ירון גל
25-05-10, 00:03
אני לא זוכר בדיוק את המספרים ואני מקווה גם שהגדרות נכנות פשוט עבר איזה 15 שנה מאז שלמדתי את החומר הנ"ל
אך להבדיל מבנזין שמודדים באוקטן (ככול שהאוקטן גבוהה יותר הדלק עמיד יותר לפיצוץ)
סולר מודדים ב"סטן" שככול שהסטן גבוהה יותר הסולר רגיש יותר לדלקה
וההבדל בין הסולרים הוא באחוז הסטן שלהם שבסלור להסקה הוא פחות רגיש

tzagi
25-05-10, 07:51
דיזל לרכבים זה #2
דלק הסקה זה #1

מזוקק פחות, בטמפ נמוכות יש יותר סיכוי שיהפך לג'אלו
ברכבים פרימטביים עם משאבה IN LINE, ובקייץ לא רואה בעיה להשתמש ב #1

בחורף, או ברכבים עם משאבה ROTARY, לא יודע אם היתי לוקח סיכון.

ש01
25-05-10, 07:58
טרופר דיזל (3.1, המנוע הטוב) עבד מס' שנים עם סולר חקלאי (הסקה) ללא כל בעיה.

-->