צפייה בגרסה מלאה : מה הרעיון של מיכל כפול במשאבת בלמים ראשית?
בסיקס המיכל של משאבת הבלם הוא כפול, תא אחד לכל זוג גלגלים.
ניקזתי נוזל בלם מגלגל אחורי אחד והדוושה ירדה עד הסוף.
המסקנה היא שאין כל יתרון למיכל כפול ובמקרה של תקלה אפילו בגלגל אחד, הרכב ישאר ללא בלמים.
אז מה הרעיון?
רפי,
בפועל, המסקנה שהגעת אליה אינה נכונה.
אני התהפכתי עם הג'יפ בנחל פרצים. במהלך ההתהפכות מוט הייצוב נשבר ולקח אתו את צינור הבלם הקדמי השמאלי. הפכנו את הג'יפ (לאחר מאמץ רב) פימפמתי עד שכל השמן מהתא הקידמי יצא, והמשכנו כאשר בפועל רק הבלמים האחוריים עובדים.
עובדה.
כנראה שהניקוז שלך לא היה תקין, או שיש לך בעיה במיכל נוזל הבלמים.
אלעד.
ניקזתי נוזל בלם מגלגל אחורי אחד והדוושה ירדה עד הסוף.
מצב תקין.
המסקנה היא שאין כל יתרון למיכל כפול ובמקרה של תקלה אפילו בגלגל אחד, הרכב ישאר ללא בלמים.
מסקנה שגויה.
הסבר: מדובר אכן בשני מעגלים נפרדים, אך בגלל מבנה המשאבה הראשית, אם יש נפילת לחץ באחד המעגלים הבוכנה תצטרך לבצע מהלך ארוך יותר כדי לפצות על כך.
ליתר דיוק - אם הנפילה היא במאגר הראשי, אזי הבוכנה הראשונית תידחף ע"י הדוושה עד שתיפגש פיזית עם הבוכנה המשנית ותדחוף אותה כדי ליצור לחץ במעגל השני. אצלך הנפילה היתה במאגר השני ואם היית עוזב את הבלם ולוחץ עליו שוב הבלמים הקדמיים היו עובדים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.