צפייה בגרסה מלאה : רפידות ורוטורים לברקס ב-WJ
היי,
השתחייה מתלוננת שהאוטו מאט דווקא לא רע... אבל לא ממש עוצר...
בדקתי ויש בזה משהו. יש רעיונות חוץ מהחלפת רפידות?
1. אם צריך גם רפידות וגם רוטורים, איפה כדאי/כמה עולה? - עדיפות לצפון.
2. את הרוטורים עד כמה ניתן לחרוט לפני שקונים חדשים?
3. קראתי שצריך לפרק איזה אורינג כדי לשלוף את הרוטור. איפה זה?
איל
היי אייל.
אם אין "בשר" על הרפידות, ואין תופעה של רעידות בזמן בלימה חזקה אז תחליף רק את הרפידות.
אם יש גם רעידות אז הרוטור נשחק בצורה לא שווה ( מחלה אופיינית לדגם שלנו) ואז אין ברירה אלא גם להחליפם ( סיפור לא זול).
במיקרה שהרפידות בשרניות ואין רעידות אך הדוושה יורדת לריצפה והרכב אינו עוצר היטב בדוק דליפת ואקום בעיקר בצינורות הדקים שמחוברים לואקום.
היי אייל.
אם אין "בשר" על הרפידות, ואין תופעה של רעידות בזמן בלימה חזקה אז תחליף רק את הרפידות.
אם יש גם רעידות אז הרוטור נשחק בצורה לא שווה ( מחלה אופיינית לדגם שלנו) ואז אין ברירה אלא גם להחליפם ( סיפור לא זול).
במיקרה שהרפידות בשרניות ואין רעידות אך הדוושה יורדת לריצפה והרכב אינו עוצר היטב בדוק דליפת ואקום בעיקר בצינורות הדקים שמחוברים לואקום.
רמי,
לא יודע לגבי הבשר - צריך לפרק לבדיקה, אבל רעידות אין.
אתה יכול לפרט לגבי צינורות הואקום? איפה הם? איך בודקים?
תודה,
איל
משאבת הוואקום נמצאת ליד כנף שמאל מעל הפילטר אויר, ממנה יוצאים צינורות גומי חלקם נוטים להיסדק במשך הזמן, במיוחד אלו הדקים שנכנסים למין מפצל פלסטיק שליד המשאבה.
גניסלב רונן
04-06-10, 17:42
משאבת הוואקום נמצאת ליד כנף שמאל מעל הפילטר אויר, ממנה יוצאים צינורות גומי חלקם נוטים להיסדק במשך הזמן, במיוחד אלו הדקים שנכנסים למין מפצל פלסטיק שליד המשאבה.
איל
אם המערכת לא תקינה דבר איתי ,יש לי חלקי חילוף....
רונן
משאבת הוואקום נמצאת ליד כנף שמאל מעל הפילטר אויר, ממנה יוצאים צינורות גומי חלקם נוטים להיסדק במשך הזמן, במיוחד אלו הדקים שנכנסים למין מפצל פלסטיק שליד המשאבה.
יש דרך לבדוק נפילת ואקום?
איל
אם המערכת לא תקינה דבר איתי ,יש לי חלקי חילוף....
רונן
אם יהיה רלוונטי, ברור.
איל
בינתיים בדקתי, ובבוסטר יש ואקום יפה - בצינור העבה שנכנס אליו
איל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.