PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרנספר דיסקברי בדיפנדר



canaf90
04-06-10, 21:42
חיפשתי לא מעט ולא מצאתי תשובה ישירה וחורצת לעניין.
בבעלותי 110 שנוסע מעולה טפו טפו טפו חמסה שום בצל וקורט מלח (20 דקות בתנור,בתאבון)
ולפי מה שהבנתי אני יכול ליצור יכולת שיוט מעולה(יענו אוברדרייב קטן)ורכב שקט בהרבה מהקיים.
אם שינוי כזה יגרום לי לרדת להילוך 3 במקום 4 זה לא ביג דיל,אבל אם האוטו יהפוך לנטול סחיבה בעליות ברמה פושעת זה יפריע,אחרי הכל בעליות זה המקום היחידי שאני מצליח לעקוף את הזקנה הזאת בפיאט 127 המקוללת :D
מבחינת הLOW הבנתי שהיחס זהה,אז מה אומרים הרופאים אלטמן?זה עוד יגדל?
אור

רן סיטון
04-06-10, 23:54
יצא לי לנהוג על דיפנדר td5 שבו הוחלפה תיבת העברה לתיבת דיסקברי, השיוט בהחלט רגוע, אפילו מידי.
מעבר לשיוט וחיסכון בדלק מחוץ לעיר, לטעמי האוטו פשוט מרגיש מת.

nirs
05-06-10, 08:06
יוני 110 ביצע בזמנו את ההחלפה.
דבר איתו (ט"ל / פרטי). אין חכם כבעל ניסיון.

asafk
05-06-10, 21:33
ההבדל לא עצום, אבל מורגש במהירות שיוט. ההבדל בכוח לא מורגש. השינוי הוא בין 1:1.4 ל 1:1.2 - כמעט כלום.

אסף.

amirk
05-06-10, 22:50
מעניין אם משהו עשה ההפך - לשים בדיסקו יחס העברה HIGH של דיפנדר. אני עם צמיגים 235.85 , גר באזור הררי וגורר עגלה כבדה לעיתים.
לכן חושב על זה ברצינות כפרוייקט הבא ומקווה שהבדל הוא כן מהותי ושמעתי דעות לכאן ולכאן, יש פה משהו עם החלפה מדיסקו לדיפנדר?

אילי אשרמן
07-06-10, 17:07
לי יש דיפנדר עם טרנספר של דיסקברי, אבל עם מנוע בנזין. ככה קניתי ולא הייתי עושה את ההחלפה אם זה היה תלוי בי. חוץ מזה, אצלנו אומרים "אם זה לא מקולקל - אל תתקן"
אילי

צור
11-06-10, 22:37
אצלי מורכב בדיפנדר 90 טרנספר של דיסקברי בגלל שהיו לי לפני שנים הפחתות וצמיגים מוגדלים.
בתצורה הנל זה שינוי בהחלט חיובי.
היום שאני נוסע עם צמיגים כמעט נורמליים וללא הפחתות זה מיותר ומציק.
יש יתרון בהילוך גבוה שאז המהירות טיפה יותר גבוהה- אני משייט עד 130... אבל בראשון המחיר הינו בקלא'צ.
בשטח לפני שמורידים לLOW זה מציק ולהתחיל לנסוע בעליה טיפה תלולה בכביש זה לא נעים עד נחנק.
שורה תחתונה - במידה ואין הפחתות מיותר.

asih
14-06-10, 01:10
תקנה אורדייב ויהיה לך הילך שישי ... יקר ... אבל שם דבר לא זול בחיים :)

-->