PDA

צפייה בגרסה מלאה : טווח סל"ד ב-TD5



guyg84
06-06-10, 17:05
ל-TD5 שלי קשה לעבור את ה-3000 בזמן נסיעה.
בניוטרל הצלחתי להגיע גם ל-4000 אבל זה הרגיש שהמנוע ממש התאמץ.

בנסיעה רגילה אני נוסע בין 2000 ל-3000.

מישהו יכול לשתף אותי מה קורה אצלו ?
מה המצב הנורמלי ?

shachar
06-06-10, 18:25
יש אצלך בעיה,

דבר ראשון תבדוק את הפלאג האדום שמחובר למחשב,תנתק אותו ותבדוק אם יש בו שמן.
תעדכן אותנו.

guyg84
06-06-10, 18:35
שחר,

תודה על התשובה, מה הנתונים אצלך ?
אני אבדוק ואחזור.

אין לי תקלות מנוע (קריאה ב-Nanocom) והכל תקין.

shachar
06-06-10, 19:08
לא תראה תקלות!
אין לי בעיה לעלות עד קו אדום בניוטרל, בנסיעה רגילה אני ממליא לא עובר מעל 3000 וקצת

Gershon
07-06-10, 05:45
ל-TD5 שלי קשה לעבור את ה-3000 בזמן נסיעה.
בניוטרל הצלחתי להגיע גם ל-4000 אבל זה הרגיש שהמנוע ממש התאמץ.

בנסיעה רגילה אני נוסע בין 2000 ל-3000.

מישהו יכול לשתף אותי מה קורה אצלו ?
מה המצב הנורמלי ?



may be turbo
You can to check this problem with TEST BOOK
call me

Alon
09-06-10, 21:56
שלום
תקשיב למה ששחר אומר.
תשתדל לא לנתק את הקונקטור השחור. יחסוך בעיות אחרות.
סיכוי גבוה שיש לך שמן בצמת המחשב.
אלון

אסף ד.
11-06-10, 22:33
צמת מחשב בתוך הבלוק מנוע.
הפינים של מחבר הצמה משתחררים עם הזמן, ומאפשרים לשמן לעבור ע"ג החוטים החשמליים.
מכיוון שמחשב הרכב "יושב" נמוך יותר מהמחבר בבלוק המנוע, השמן "רוכב" ע"ג החוטים ומגיע למחבר המחשב, גורם לבעיות תזמון הזרקת הסולר למזרקים, וכתוצאה מכך לסל"ד מוגבל, מנוע "נחתך" בסל"ד סרק (רמזורים) וצריכת דלק גבוהה 1:6 ואפילו 1:5.5 במקרים "קשים".
אצלי החלפה של הצמה העלתה את הצריכה ל - 1:7.2, באחוזים זה הרבה.
פרק את המחבר למחשב (נתק את ה- מינוס לפני כל "התעסקות" במחשב) ובדוק אם יש שמן מנוע.
אם יש, צריך להחליף צמה פנימית, 20 דקות עבודה. (הייתי כבר מחליף את אטם מכסה השסתומים לחדש).

-->