צפייה בגרסה מלאה : איך אתם מחברים הייליפט לסמוראי?
כל מי שיוצא לשטח עם הייליפט על סמוראי (פתוח) . אבקש לשתף אותנו בתמונות, טיפים , פתרונות על חיבור ההיליפט.
פגוש קדמי, אחורי, על הדלת האחורית, באלכסון על הקשת....
כאמור תמונה עדיפה על אלף מילים.
ובשביל חיפושים עתידיים: הייליפט, היי - ליפט, היליפט, הי-ליפט, high lift, hi lift
מקפיץ
אין לבעלי סמוראי היליפט?
יש
הסמוראי כרגע בתיקון, לכשיחזור אני אצלם
GodsFather
10-06-10, 06:39
חיפוש יניב לך את כל התוצאות שאתה מבקש. כבר יש פה שרשור כזה עם כל ההסברים והאפשרויות.
כאלה שחתכו את ההיליפט, כאלה שחיברו לטמבון , לקשת בטיחות, לדופן ומה לא.
חיפוש.
חיפוש יניב לך את כל התוצאות שאתה מבקש. כבר יש פה שרשור כזה עם כל ההסברים והאפשרויות.
כאלה שחתכו את ההיליפט, כאלה שחיברו לטמבון , לקשת בטיחות, לדופן ומה לא.
חיפוש.
חיפוש המילה היי ליפט בפורום, לא "הניב" אף תמונה של הייליפט קשור לרכב.
יש טעם לשרשור.
גם אותי זה מעניין.
חיפוש יניב לך את כל התוצאות שאתה מבקש. כבר יש פה שרשור כזה עם כל ההסברים והאפשרויות.
כאלה שחתכו את ההיליפט, כאלה שחיברו לטמבון , לקשת בטיחות, לדופן ומה לא.
חיפוש.
בפורום סוזוקי אין כמעט אף איזכור למושג היליפט על כל צורות הכתיבה שלו בחיפוש.
אם אני טועה, אשמח אם תתקן אותי ועל הדרך, תן קישור לשירשור המדובר.
GodsFather
10-06-10, 12:17
יש כמה שרשורים, אפילו שרשור אחד שלי על טמבון שבניתי עם תושבת להייליפט. אני מבין שזה קצת מתסכל לשמוע את המילה "חיפוש", אבל בסופו של דבר זה חוסך המון כפילויות של שרשורים. הכל ברוח טובה.
חוץ מזה, וזה טיפ לחיפושים עתידיים לכולם - אל תחפשו רק בפורום סוזוקי, כי לפעמים אנשים כותבים על רעיונות ובניות גם בפורומים אחרים. מה גם שאפשר לקבל רעיונות גם מפורומים אחרים ולא רק תת-פורום סוזוקי.
רק מלהקיש את המילה "הייליפט" בחיפוש "כל הפורומים" הגעתי ל191 אפשרויות.
עכשיו נכון שזה יותר מידי, אבל אפשר להבין כבר מהכותרות את תוכן השרשור.
שרשורי בניית טמבונים גם כן יכולים לעזור למצוא פתרונות לחיבור לרכב.
יש כמה שרשורים, אפילו שרשור אחד שלי על טמבון שבניתי עם תושבת להייליפט. אני מבין שזה קצת מתסכל לשמוע את המילה "חיפוש", אבל בסופו של דבר זה חוסך המון כפילויות של שרשורים. הכל ברוח טובה.
חוץ מזה, וזה טיפ לחיפושים עתידיים לכולם - אל תחפשו רק בפורום סוזוקי, כי לפעמים אנשים כותבים על רעיונות ובניות גם בפורומים אחרים. מה גם שאפשר לקבל רעיונות גם מפורומים אחרים ולא רק תת-פורום סוזוקי.
רק מלהקיש את המילה "הייליפט" בחיפוש "כל הפורומים" הגעתי ל191 אפשרויות.
עכשיו נכון שזה יותר מידי, אבל אפשר להבין כבר מהכותרות את תוכן השרשור.
שרשורי בניית טמבונים גם כן יכולים לעזור למצוא פתרונות לחיבור לרכב.
אני מרגיש שאנחנו קצת חופרים אחד לשני אבל בכל זאת....
המלה חיפוש אינה זרה לי, להיפך אני נהנה מהתהליך, תמיד מגלים מידע שימושי אחר על הדרך.
ושזה נאמר...
תוצאות החיפוש היליפט על תצורות הכתיבה שלו לרוב מניב תוצאות של שרשורים על דברים אחרים בהם הוזכר בצורה כזו או אחרת המושג הילפט, בין עם זה: "כמה עולה הילפט" ל "יש צורך להרים את הרכב עם הילפט" .
לאחר חיפושים שונים אשר לא מצאתי את מבוקשי החלטתי לפתוח שרשור בנושא.
אני סבור שמאחר והסמוראי כלי קטן יש בעיה למצוא מקום לכלי המפלצתי הזה.
אחרי שבחנתי את הסמוראי שלי הבנתי שהמקום הכי נוח זה מעל הפגוש האחורי אבל במצב זה ההיליפט מסתיר את אורות המכוונים. מעניין אותי איך אנשים אחרים בעלי הילפט פתרו בעיה זו, עדיף בליווי תמונות.
אם לדעתך נושא זה אינו מעניין אחרים או שלחילופין קיים שרשור מקביל....קטונתי ואעזוב את הנושא בשקט.
לצורך הבהרה, הודעה זו נכתבה ללא טון מירמור או ציניות. הכל ברוח טובה.
GodsFather
10-06-10, 12:56
אני מרגיש שאנחנו קצת חופרים אחד לשני אבל בכל זאת....
אני מסכים איתך על הדבר הזה.
וכנראה שלא הבנת את כוונתי -
שרשור עם נושא זהה לזה הנוכחי -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=20229&highlight=%E0%E7%E5%F8%E9
הטמבון שהיה אצלי ברכב - (הפעם אופצית החיפוש תיקנה אותי וזה "פגוש")
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=14769
ויש עוד.
אני מסכים איתך על הדבר הזה.
וכנראה שלא הבנת את כוונתי -
שרשור עם נושא זהה לזה הנוכחי -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=20229&highlight=%E0%E7%E5%F8%E9
הטמבון שהיה אצלי ברכב - (הפעם אופצית החיפוש תיקנה אותי וזה "פגוש")
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=14769
ויש עוד.
קטונתי ;)
תודה
לביא סמו וסומו
11-06-10, 09:00
אני מתקנתי על הגגון , לאורך הרכב (לא לרוחב),
עם יכולת שליפה מהירה ללא צורך בכלים כלל (מפתות וכו'),
היתרונות :
1. יכולת גישה מהירה ונוחה.
2.אין צורך ביצירת התקן מיוחד מדי ואין הסתמכות על טומבון מסיבי.
3.ההיי -ליפט נמצא באיזור סטרילי - בוץ מים וכו...
4.יכולת ניתוק מהירה (הוא מותקן רק לפני יציאה לשטח).
חסרונות:
1. מצריך גגון מסיבי עם יכולת ריתוך עליו.(למרות שיש דרכים אחרות)
2. נושא השפ"צ צריך לבוא בחשבון במיקום המדוייק (ובהבנה של הנהג)
3.אם להיות פרטני יש לציין כי ההיי ל-יפט חשוף ולכן כן ייצר חיכוך עם האויר בנסיעה (העניין מינורי ע"י מיתקון נכון וזניח במהירויות בשטח).
ממצאים:
1.מותקן כבר שנה ואני מרוצה מאוד- שליפה והתקנה של 15 שניות בדיוק ללא כלים כלל
2. אין ממצאים לגרר כלל
3. לא מייצר רעש חיתוך אויר בנסיעה
4. נשאר תמיד נקי
5. אם הייתי מתקין שוב זה היה באותו המקום.
GodsFather
11-06-10, 09:15
לשים 15 קילו על הגג של האוטו הגם ככה לא יציב הזה, זה לא הדבר הכי מומלץ, בלי לפגוע.
לביא סמו וסומו
11-06-10, 09:59
עם תכנון נכון והבנת פיזור כוחות זה אפשרי ואפילו מומלץ ,
אם פיל עומד על ביצה אז גם היי-ליפט יכול להיות על הגג הכל תלוי בהבנה ובתכנון מעמיק ונכון,
יצא לי אפילו להעמיס 200 קילו על הגגון שבניתי - לא דיגדג לרכב למה ? - נקודות תמיכה ופיזור משקל נכון!
מה שכן ראוי לציין שלא כל גגון היה עומד בעומס , הגגונים הסטנדרטיים נעזרים ב-4 אזורי תמיכה נקודתיים אשר יכולים לגרום לקרעים במרזב במשקל גבוה.
אבל מה זה משנה נתתי את דעתי מנסיוני האישי , כמובן שישנה יכולת למתקן על הטמבון - איש הישר בעיניו יעשה.
האמת הרבה זמן לא ביקרתי באתר כיך לחזור לדו"צ איתך שוב ;) - הכל באחוות קטקטים כמובן.
GodsFather
11-06-10, 10:03
לביא , לא הבנת אותי.
לא מבחינת המשקל והעומס על הגג, עם זה אין בעיה, גם אני העמסתי משקלים רבים על הגגון.
אני מדבר על איזון בשפ"צ, כמו שאפילו אתה ציינת בעצמך - ברגע שאתה שם משקל על הנקודה הגבוהה ביותר, אתה משפיע על הרצון של הנקודה הזו למשוך מטה כשהרכב נוטה על צידו. והייליפט זה 15 קילו של משקל, לא משנה איך תפזר אותו על הגג (לאורך/לרוחב/באלכסון :) ).
זו הכוונה שלי בלא מומלץ. לא אמרתי "אל תעשה, אחרת תמות", אלא רק ציינתי את עניין האיזון.
וברוך שובך.
לביא סמו וסומו
11-06-10, 16:27
על נושא השפ"צ אין עוררין ככל שתמקם יותר נמוך כך יותר טוב ולכן כאשר המיתקון הוא למעלה ראוי שתהיה תשומת לב מיוחדת של הנהג ועדיף למתקן בצד הנוסע (מתוך הנחה שנהג תמיד יש ברכב מה שנותן איזשהו איזון).
אגב עד זוית מסויימת ניתן להשתמש במיתקון על גג הרכב כעזר בשפ"צ , כלומר אם אתה בוחן את השטח ויכול לנוע כך שהשפ"ץ יהיה בכיוון הנגדי לזה שבו התקנת את ההייי-ליפט הרי שהוא כעת מונע ממך להתהפך (למרות שהמשקל זניח).- וזו הסיבה שציינתי שאת המיתקון יש לבצע לאורך הרכב!
על זה חשבתם :cool:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.