צפייה בגרסה מלאה : מנוע גוסס??
ronenlivny
07-06-10, 15:27
שלום שלום,
לפני שבועיים התחיל לי תקתוק/דפיקה קלה במנוע של הסמוראי (88, 1300, קרבורטור) בכל סל"ד גם בסרק, למעט בהאטה בלי גז ששם הרעש מפסיק. חשבתי אולי שסתומים, כיוונתי והרעש לא נעלם. החלפת שמן ל20-50 + תוסף לשמן כדי להסמיך אותו עזרה קצת אבל עדיין קשה להתעלם מהדפיקה. מהתייעצות קלה עם הדוקטור נראה שיש חופש במייסב טלטל. אין לי ירידה בביצועים או בלחץ שמן ולרעש כבר התרגלתי, השאלה היא כמה זמן לדעתכם יחזיק לי ככה המנוע והאם כדאי לי להקדים תרופה למכה או לתת לו למות בכבוד?
תודה, רונן.
צביקה קרבורטור
07-06-10, 17:18
שלום רב !
התיעצת עם הדוקטור(אני מניח דוקטור מורי), אם כן מה דעתו וניסינו בנידון?
לדעתי הבלתי מחייבת, יש להקדים תרופה למכה, ולאבחן באם הדבר אכן קשור למיסבי טלטל, ולפרק אגן שמן, ולהחליף מיסבי טלטל לכל ארבעת הצילנדרים בהזדמנות זאת, ולנקות רשתית משאבת שמן, ובוצה באגן השמן.
האם נורת לחץ השמן דולקת בסרק, לאחר ההתנעה, למשך מספר שניות, וכבית לאחר מכן ?
והאם נורת לחץ השמן מהבהבת בסרק?
ברכה
צביקה
ronenlivny
07-06-10, 17:32
תודה על התגובה, לא מדובר במורי, לי יש דוקטור אחר, קוראים לו ישראל (לא שאני מזלזל חס וחלילה), איך שהגעתי עם הרעש הוא טען שזה לא שסתומים, ודעתו המלומדת היא שאפשר לחיות עם זה.
נורת לחץ שמן דולקת לשניה-שניה וחצי לאחר ההנעה, לא משהו יוצא דופן, במיוחד בהתחשב בצמיגות השמן שלי עכשיו (יותר דבש, פחות שמן), ובסרק היא נדלקת רק כשאני חונק מנוע, בטורים נמוכים מאוד. חוץ מזה, כפי שציינתי, אין ירידה בביצועים.
אם הדוקטור שלך אומר לך שאפשר לחיות עם זה ואתה סומך עליו אז לך על זה. אם אתה פותח קח בחשבון שסביר להניח שלא תגמור בזה בלבד.
ronenlivny
07-06-10, 17:58
שוב תודה,
לדוקטור יש אינטרסים, אם אני פותח מנוע אז יהיה הרבה בלאגן במרפאה ומבחינתו כמה שפחות בלאגן יותר טוב, בהנחה שבאמת מדובר במייסב טלטל, מישהו יכול לתת לי הערכה פיננסית, מבחינת חלקים (העבודה עליי).
בעבר היה לי מקרה דומה של תיקתוקים ונקישות , הרבה דוקטורים אמרו מנוע, בסוף דוקטור מבני דודנו אמר סדק בגלגל תנופה , והכן צדק.
רמי
שלום שלום,
השאלה היא כמה זמן לדעתכם יחזיק לי ככה המנוע והאם כדאי לי להקדים תרופה למכה או לתת לו למות בכבוד?
תודה, רונן.
מנוע עם דפיקה קלה יכול לנסוע עוד המון קילומטרים.רק קח בחשבון שכשהוא ימות סיכויי התיקון יהיו נמוכים מאוד.
פתיחה ותיקון מנוע בשלב זה ממש לא יסתכמו רק במיסבי קראנק.
מורי
ronenlivny
07-06-10, 20:09
פתיחה ותיקון מנוע בשלב זה ממש לא יסתכמו רק במיסבי קראנק.
מורי
תודה,
כוונתי הייתה לחופש בפין המחבר בין הטלטל לבוכנה. (גוז'ון פין)
צביקה קרבורטור
07-06-10, 21:51
שלום רב !
חופש בגוזון פין, יכול להסתיים, בטלטל שיתלש מהפין, יכה בבלוק ויחורר אותו, ותאמר למנוע שלום ולא להתראות. היו דברים מעולם.
נורת לחץ שמן דולקת בסרק נמוך, מעידה על לחץ שמן נמוך, לחץ שמן נמוך בסרק, מקצר ושוחק את חיי המנוע.
הזנחה תגרום לדוקטור להיות מחוסר עבודה, והעבודה תעבור לגורט המנוע.
בברכה
צביקה
ronenlivny
08-06-10, 08:29
זהו?? אין יותר עצות?
יש עוד עצה-שפוך את השמן דבש ששמת ושים שמן נורמלי. שמן דבש רק יקצר את אורך החיים הקצוב של המנוע שלך, בין את תתקן או לא כרגע.
קובי
הירשפלד יובל
08-06-10, 08:58
זהו?? אין יותר עצות?
לפני כשנתיים , כחצי שנה לאחר שיפוץ ראש הופיעו לי נקישות במנוע (חזקות /חלשות הכל יחסי) ,המשכתי לנוע עד שהרכב עצר ודלקה נורת שמן.הרכב נגרר למוסך, הונע, ובין היתר עקב שיקול עלות מנוע אחר לעומת שיפוץ הומלץ לי על החלפה. נקנה מנוע סוויפט והורכב ברכב.הערכה שלי היא שמכיוון שכשופץ הראש בלבד הופעלו כוחות חזקים יותר על הבלוק שאולי לא שופץ אף פעם ופגעו בו.(המנוע הקודם שוכב אצלי קומפלט בקרטון בסלון וכשחיפשתי פעם באופן שטחי את מקור הרעש/דפיקות בתוך הבלוק מלמטה,לא מצאתי).עצתי לך דומם את הרכב אם אתה יכול וחפש את מקור הרעש אלא אם כן אתה רוצה לנוע עליו ולהיות מוכן מנטלית /כספית להחלפת מנוע.אם תגיע חס וחלילה לשלב החלפת מנוע אצל אוטוצ'יקו ירושלים שמהם קניתי בזמנו את המנוע שלי ראיתי לפני שבועיים מנוע סמוראי מיבוא כנראה. יובל.
שלום רונן.
קודם כל, ד"ש לישראל מהמוסך שלכם..:D
דבר שני, המינימום שאתה חייב לבדוק, זה להוריד קרטר, ולבדוק מיסבי טלטל.
לא גוז'ון פין. במידה ואחד מהם שחוק, תוכל להחליף סט מיסבים, שעולה
בסביבות ה-100 ש"ח, ולזכות בהמשך חיים למנוע.
במידה ולא זיהית חופש באחד ממיסבי הטלטל, אזי הסבירות גבוהה
שמדובר בגוז'ון פין.
בהצלחה.
ronenlivny
08-06-10, 14:11
תודה לכולם. ביום חמישי/שישי הקרטר ייפתח.
איציק - 4X6ZH
08-06-10, 15:27
תשיג לך פס של פלסטיק גייג .
http://www.hinet.co.il/Information/Article.asp?CategoryID=12907&ArticleID=129343
ותבדוק חופש במיסבים כמו שצריך .
זכור המיסב הרחוק ממשאבת השמן הוא בדרך כלל המיסב הראשון שנפגע .
ומה עושים עם זה
http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&langpair=en%7Ciw&u=http://www.tpub.com/content/constructionpaletizedsystems/TM-9-2320-364-34-4/css/TM-9-2320-364-34-4_281.htm (http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&langpair=en%7Ciw&u=http://www.tpub.com/content/constructionpaletizedsystems/TM-9-2320-364-34-4/css/TM-9-2320-364-34-4_281.htm)
איציק
ronenlivny
09-06-10, 10:50
תודה רבה לכל המגיבים, עידכונים מחר.
ronenlivny
10-06-10, 17:47
עידכונים עידכונים-
היום התחיל והקרטר נפתח, פורקו מיסבי טלטל, הדפיקה אכן ממיסב שחוק (המייסב הסורר בתמונה) עד כאן הכל טוב, חוץ מהטינופת של הסיליקון שהבלביית הקודם השאיר לי בקרטר (תמונה).
הקרטר כבר למטה, בדרך לשטיפה, ופתאום חושך בעיניים- חתיכות (גם בתמונה), בוכנה מס' 3 שבורה עד הרינג של השמן (גם בתמונה) הראש יירד (תמונה) הסליבים על פניו נראים בסדר ובלי חריטות (תמונה) יום ראשון הראש לשיפוץ, חלקים לאוברול כבר הוזמנו, הערכה פיננסית (עבודה עצמית) 2000-2500 זוזים.
כמו שכתבתי, סביר להניח שתמצא הפתעות. בכל מקרה מזל טוב, אם תבצע אוברול כראוי ותריץ אותו כראוי הרי שיש לך מנוע חדש. תתחדש :)
ronenlivny
10-06-10, 18:29
שכחתי- הג'וזון פינים בסדר גמור:D
צביקה קרבורטור
10-06-10, 22:49
שלום רב !
התיעצת עם הדוקטור(אני מניח דוקטור מורי), אם כן מה דעתו וניסינו בנידון?
לדעתי הבלתי מחייבת, יש להקדים תרופה למכה, ולאבחן באם הדבר אכן קשור למיסבי טלטל, ולפרק אגן שמן, ולהחליף מיסבי טלטל לכל ארבעת הצילנדרים בהזדמנות זאת, ולנקות רשתית משאבת שמן, ובוצה באגן השמן.
האם נורת לחץ השמן דולקת בסרק, לאחר ההתנעה, למשך מספר שניות, וכבית לאחר מכן ?
והאם נורת לחץ השמן מהבהבת בסרק?
ברכה
צביקה
רונן שלום רב !
כל הכבוד על היוזמה, ואני לא מתפלא על הממצאים שהתגלו.
זה מוכיח את מה שהדגשתי בציטוט של תגובתי הקודמת, בה המלצתי לך לפרק תחילהאת אגן השמן, ולבדוק את הרשתית, שבדיעבד נסתמה חלקית על ידי סיליקון אדום, ולנזק שנגרם לבוכנה מספר 3, ושחיקה במיסבי טלטל שגרמו לדפיקה
שהרעש העיר אותך מתרדמה, וגרם לך להתייחס ברצינות, לקריאת הצילו של המנוע, אשר לא מצא חן בעיניו, שניסת לאטום חור בלב, בעזרת פלסטר/ תוספי שמן.
טוב שהתייחסת לקריאות האזעקה של חברי הפורום, ונקטת ביוזמה ופירקת את המנוע.
ובכך נתת תרופה למכה, והצלחה בהמשך.
המשך לעדכן.
בברכה
צביקה
מתעלק קצת לך על השרשור .
אבל יש לי שאלה במידה ועושים אוברול :
א- האם ניתן לעשות חריטה לאוברסייז לבלוק.
ב- במידה ולא האיפה ניתן להשיג את השרוול מתכת (חדש כמובן) ,וכמה מוערכת עלותו .
ronenlivny
10-06-10, 23:32
מתעלק קצת לך על השרשור .
אבל יש לי שאלה במידה ועושים אוברול :
א- האם ניתן לעשות חריטה לאוברסייז לבלוק.
ב- במידה ולא האיפה ניתן להשיג את השרוול מתכת (חדש כמובן) ,וכמה מוערכת עלותו .
החל מיום ראשון שרשור אוברול מצולם חדש, תתעלק כמה שבא לך. כרגע אני לא מתכוון לחרוט וגם לא להחליף סליבים.
צביקה קרבורטור
11-06-10, 11:47
שלום רב !
לגבי סליבים, אינני בטוח שקיימים סליבים בסמוראי, אך המתן לתגובה מקצועית יותר.
לגבי הונינג דרוש ומומלץ בכל מקרה.
בברכה
צביקה
שלום רב !
לגבי סליבים, אינני בטוח שקיימים סליבים בסמוראי, אך המתן לתגובה מקצועית יותר.
לגבי הונינג דרוש ומומלץ בכל מקרה.
בברכה
צביקה
צביקה אתה צודק. אין סליבים במנוע סמוראי
ronenlivny
11-06-10, 12:45
עדכונים (יום קצר היום)
הראש הופשט מסעפות, ביום ראשון לשיפוץ ושטח. נוקו ונצבעו קרטר ומכסה שסתומים, הקרבורטור קיבל ניקוי חיצוני.
התחילו להגיע חלקים- מייסבי טלטל ואטם לקרטר, כרגע אין לי מה לעשות איתם. יום ראשון המשך עבודה.
אני מתכוון לעשות הונינג עדין בלבד.
שבת שלום, רונן.
ערן המסוקס
11-06-10, 20:09
זהירות עם ההונינג. שמעתי ממבין עניין שהונינג במנוע הזה גורם למנוע לאכול שמן, לכן יש לבצע שיוף עדין ביד בלבד.
ronenlivny
13-06-10, 13:56
עדכונים חדשים...
עוד יום קצר (לימודים), סט שלייף עוד לא הגיע ולכן שיפוץ הראש נדחה למחר.
על הבוקר בוצע הונינג ושטח לצילינדרים, נראה על הכיפאק. (בתמונה). גם מחיר החלקים הגיע - 1500 ש"ח (מייסבי טלטל, בוכנות STD, רינגים STD, סט שלייף, משאבת מים, רצועת טיימינג+מותחן, אטם קרטר). עם שיפוץ הראש אני מקווה לא לעבור את ה2000. (מנוע מייבוא 3800 בלי מע"מ).
עד כאן להיום.
יום טוב,
רונן.
ronenlivny
14-06-10, 16:54
עדכונים...
הראש שופץ (400 ש"ח), הבוכנות הורכבו על הטלטלים (240 ש"ח) כל החלקים כבר פה, משאבת מים הוחלפה. מחר אינשאללה לסגור ולהניע, או כמו שההוא אמר בזמנו- ואם לא מחר אז מחרותיים. עד כאן להיום. מחר עוד יום...
רונן.
תיתחדש , אל החצי אוברול .
איך ביצעת את ההונינג או יותר נכון לומר דיגלייזינג? .
ronenlivny
14-06-10, 17:48
תודה,
יש מכשיר שנראה כמו מברשת לאסלה עם כדורים קטנים בקצוות (לא מצאתי תאור יותר טוב). מתחבר למקדחה, קצת נפט על המכשיר ובצילינדר. עולים ויורדים כמה פעמים בקצב אחיד בתוך הקדח. 5 דקות עבודה, יצא יופי.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51xVYwJaSmL._AA280_.jpg
נדמה לי שזה נקרא גם christmes honing בגלל הדמיון לעץ אשוח.
היכן קנית וכמה עולה מכשיר כזה?
האם מדדת עם מיקרומטר את הקוטר הפנימי ואובליות של דפנות הצילינדר ?
כל הכבוד על העבודה ומקווה שהתוצאה תהיה טובה!
למען האמת המכשיר הזה נקרא flex hone
אבל המכשיר הזה למרות מה שרשום אינו עושה ממש הונינג אלא דיגרייזינג בלעז .
משמעות הוא מבצע צחצוח של הצילינדר אך אינו ממש מיישר את השטח .
כך שבמידה וקיימת מדרגה בצילינדר גם אם לא רואים אותה בעין המכשיר הזה לא ממש יעיל בשבילה .
מפני שכאשר מבצעים את הפעולה המכשיר נכנס לכל חריץ וחור ולא ניתן לדעת אם הצילינדר מיושר או לא כי כל השטח מבריק.
*אבל כמובן זה עדיף מכלום , אך לא יעיל בכלל למנוע בעל צילינדרים לא ישרים .
כל מה שרשמתי מוסבר כאן רק באנגלית :http://www.youtube.com/watch?v=QtJAuDZXmiU&feature=related
זה הונינג :http://www.youtube.com/watch?v=HQfh6AZxL08&feature=fvw
ronenlivny
14-06-10, 20:36
הונינג/דיגלייזינג... מה זה חשוב, הוריד לי את הציפוי החלק (גלייז) וסידר לי יופי של חריצים לשמן. הרינגים STD נכנסים בול והחיספוס של הקדח משהו משהו. את המכשיר השאלתי ממוסך באיזור (במוסך אצלי בקיבוץ היה רק מכשיר להונינג עם שלוש רגליים ואבנים רציניות (כמו ההוא מהסרט הראשון שהדביק לי פה החבר היקר). מבחינת מדידות, לא רציתי לעלות במידה של הבוכנות נשארתי על STD, חריטה של הבלוק הייתה כבר הופכת את כל הסיפור ללא כלכלי, המנוע לא עבר טראומה אצלי ולפי מה שאני יודע גם לא אצל קודמי ככה שלא היו לי הרבה סיבות לחשוש לצילינדר אובלי. יש לציין שכל העבודה מפוקחת על ידי הדוקטור ועוזרו, אני לא לוקח החלטות חשובות לבד.
ronenlivny
16-06-10, 22:43
אחרי יומיים של שקט - עדכון.
עקב עיכובים בלתי צפויים העבודה לוקחת יותר זמן מהצפוי. הבוכנות הורכבו, הראש שופץ והורכב, סעפות גם. מחר טיימינג, צינורות, שמן מים ושלום על ישראל.
לילה טוב,
רונן
ronenlivny
17-06-10, 16:59
סיימתי, הנעתי, נשמע בומבה. לא מתחמם, לא נוזל ולא מזיע. ההרצה מתחילה, עוד חצי שעה אני אעשה סיבוב של 20-30 ק"מ, אני בטח יהיה חכם יותר אחריו. תודה על העידוד והתמיכה, מצורפת הקלטה של ההנעה הראשונה וגם כמה תמונות לצרכי התרשמות.
http://www.youtube.com/watch?v=wnwnNeUn0H8
החלפת קאמשפט פולי ?
זה לא ניראה כמו המקורי ...
בכל אופן ניראה נקי ורענן תתחדש.
ronenlivny
17-06-10, 20:19
אני לא החלפתי, יכול להיות שלפני כן, לא בדקתי.
תודה
צביקה קרבורטור
17-06-10, 22:28
רונן שלום רב !
עבודה יפה, מקצועית, ונקיה !
להבא השתמש בכפפות חד פעמיותללשם מניעת ספיגת שמן מהידים המשומנות, ובכך להמנע, מהעשן ומהשמן שנשרף על הסעפת המתחממת, ולמניעת ריחות לוואי לא נעימים.
מבחינת הסאונד של המנוע שעובד אומנם עגול, אך עם רעש לוואי של שסתומים.
יתכן ולאחר הרצה קלה, יש לעבור שוב על כוון השסתומים, שנשמעים בעל כוון פתוח יתר על המידה, ויתכן ואני טועה.
מה מידת המרווח שנתת לשסתומי פליטה ויניקה?
עבודה יפה, תיעוד מצויין !
בברכה
צביקה
רונן, יפה מאוד..
הייתי שמח לדעת מהיכן רכשת את החלקים, ומי אלה STD?
אני גם מתקרב בצעדי ענק לרינגים...
ומי אלה STD?
קיצור למילה STANDART - סטנדרתי.
איתי.
צביקה קרבורטור
17-06-10, 23:38
קיצור למילה STANDART - סטנדרתי.
איתי.
שלום רב !
ובנוסף, לתגובתו של איתי, הטבעות שהורכבו, הם בגודל טבעות המקור,בניגוד לטבעות שמוחלפות למידה גדולה יותר רק במידה , והצילנדר מוגדל, למידה גדולה יותר מהמקור, שנקרא כמובן אובר סייז.
בברכה
צביקה
תודה על ההבהרה..
אז חלקים קונים רק במכשירי תנועה?
מה זה רינג איכותי?
ronenlivny
18-06-10, 17:45
תודה על ההבהרה..
אז חלקים קונים רק במכשירי תנועה?
מה זה רינג איכותי?
אני הרכבתי חלקים לא אורגינליים, אבל מאיכות טובה, תוצרת אמריקאית שלדעתי לא נופלים באיכות מהמקוריים, אתה יכול גם להשתמש בסיניים, אבל לבדוק טוב איזה אתה לוקח (יש טובים ויש זבל).
ronenlivny
27-06-10, 22:41
500 ק"מ אחרי- הגיע הזמן לעדכון!!
נתחיל מזה שהכל טוב, נשארה לי עוד נסיעה אחת של 120 ק"מ מחר ואני אכריז רשמית על סוף ההרצה ואתן לו קצת בטורים.
נזילות אין!:-D
היתה בעיה קטנה של לחץ שמן שנפתרה בלי יותר מדי הוצאות, וכנראה שגם בלי נזק למנוע, עליה אפשר קרוא פה http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=45655&highlight=%EE%F9%E0%E1%E4+%E7%F9%EE%EC%E 9%FA.
בסופו של דבר הבעיה הייתה דווקא מהקרבורטור בשילוב חוטי הצתה ישנים.
המנוע פיקס, לא מתחמם, לא מגמגם לא מעשן ולא משחק סנוקר, נשמע טוב, לא נחנק,סל"ד יציב, לא מאבד מים או שמן ובסופו של דבר נראה לי שייצאתי בזול יחסית למנוע מייבוא (כשתגיע החשבונית בעוד כמה ימים אני אעדכן שוב).
ועוד דבר, לאחרונה עלו פה עוד כמה בעלי סמוראי ששוקלים לעשות אוברול, המלצתי, ואני ממליץ שוב- לא להכנס לזה ללא נסיון/ עזרה מבעל נסיון/ הרבה כסף בכיס. העבודה עצמה לא קשה, ולהפתעתי גם לא לוקחת הרבה זמן (בהנחה שהיא נעשית ברציפות), אבל אם לא הייתה לי תמיכה מבעלי המקצוע לא בטוח שהייתי מצליח ובוודאות הייתי מסתבך קצת. ואם בכל זאת העניין הוא עבודה עצמית, תארגנו מנוע חליפי ותעבדו על המנוע הדפוק לאט לאט ובלי רכב מושבת, אח"כ אפשר למכור/ להחליף.
חזרה לשגרה, יום שבת טיול.
צביקה קרבורטור
27-06-10, 22:50
רוני שלום רב ! אנא הבהר מה הייתה הבעייה בקרבורטור, ומה היתה הסיבה לחדירת דלק לשמן, למרות שהחלפת משאבת שמן חדשה, אך לא מקורית?
יצרת קשר טלפוני איתי להתיעצות, והבהרתי לך שחפש את הבעיה במשאבה או בקרבורטור, מאז נאלמת דום, ולא שמענו ממך.
השאלה הנשאלת, מה גרם לעליה במפלס השמן, אם לא דלק שחדר לשמן, השאלה מהיכן?
בברכה
צביקה
ronenlivny
27-06-10, 23:18
השאלה הנשאלת, מה גרם לעליה במפלס השמן, אם לא דלק שחדר לשמן, השאלה מהיכן?
בברכה
צביקה
אהלן צביקה, את התשובה לשאלה נתתי בשרשור השני (יש לינק למעלה).
התכוונתי להודות לך טלפונית והנה חסכת לי שיחה, אלא אם אתה רוצה לקבל תודה גם בטלפון:).
לא היה לי הרבה זמן בשבוע האחרון להתעסק במחשב ובגלל זה העדכון המאוחר.
ההכוונה שלך לצינורית וואקום (ההיא מתחת לדיאפגמה) עזרה מאוד וזאת הייתה באמת הצינורית הסוררת, כבלי הצתה הוחלפו גם. הדלק חדר לשמן מהרינגים אחרי ההנעה כשהמנוע עוד קר בגלל הצתה לקויה והצינורית הבעייתית (משם הריח) והעליה במפלס לא הייתה רצינית כמו שחשבתי, הבעיה הייתה בעיקר היוניט לחץ שמן שהוחלף מאז.
עכשיו הכל בסדר,
עוד פעם תודה,
רונן.
500 ק"מ אחרי- הגיע הזמן לעדכון!!
נתחיל מזה שהכל טוב, נשארה לי עוד נסיעה אחת של 120 ק"מ מחר ואני אכריז רשמית על סוף ההרצה ואתן לו קצת בטורים.
נזילות אין!:-D
היתה בעיה קטנה של לחץ שמן שנפתרה בלי יותר מדי הוצאות, וכנראה שגם בלי נזק למנוע, עליה אפשר קרוא פה http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=45655&highlight=%EE%F9%E0%E1%E4+%E7%F9%EE%EC%E 9%FA.
בסופו של דבר הבעיה הייתה דווקא מהקרבורטור בשילוב חוטי הצתה ישנים.
המנוע פיקס, לא מתחמם, לא מגמגם לא מעשן ולא משחק סנוקר, נשמע טוב, לא נחנק,סל"ד יציב, לא מאבד מים או שמן ובסופו של דבר נראה לי שייצאתי בזול יחסית למנוע מייבוא (כשתגיע החשבונית בעוד כמה ימים אני אעדכן שוב).
ועוד דבר, לאחרונה עלו פה עוד כמה בעלי סמוראי ששוקלים לעשות אוברול, המלצתי, ואני ממליץ שוב- לא להכנס לזה ללא נסיון/ עזרה מבעל נסיון/ הרבה כסף בכיס. העבודה עצמה לא קשה, ולהפתעתי גם לא לוקחת הרבה זמן (בהנחה שהיא נעשית ברציפות), אבל אם לא הייתה לי תמיכה מבעלי המקצוע לא בטוח שהייתי מצליח ובוודאות הייתי מסתבך קצת. ואם בכל זאת העניין הוא עבודה עצמית, תארגנו מנוע חליפי ותעבדו על המנוע הדפוק לאט לאט ובלי רכב מושבת, אח"כ אפשר למכור/ להחליף.
חזרה לשגרה, יום שבת טיול.
רק ליתר דיוק לא אוברול , חצי אוברול מה שאומר ללא חריטת בלוק או הונינג .
ronenlivny
27-06-10, 23:32
רק ליתר דיוק לא אוברול , חצי אוברול מה שאומר ללא חריטת בלוק או הונינג .
שיהיה, המרחק מפה לשם קצר מאוד, עניין של כמה ברגים ונסיעה לבית מלאכה. ועדיין ההמלצה תקפה...
שיהיה, המרחק מפה לשם קצר מאוד, עניין של כמה ברגים ונסיעה לבית מלאכה. ועדיין ההמלצה תקפה...
נכון ,אבל אני יודע שיש הרבה מאוד הסתייגויות מחריטת בלוק של סמוראי , כיוון שהמנוע לא שורד יותר מידי זמן בקו הבריאות לאחר אוברול מלא , וזאת לאחר שגם אני התייעצתי בנושא עם אנשים שכבר ביצעו את הטיפול בעבר ולא ממליצים.
חשוב לי לציין , אין לא שום אינטרס בעניין , אבל גם אני ניצבתי /ניצב מול הדילמה הזאת ולאחר שקילת הנושא והתייעצות הבנתי שזה לא 100 אחוז הצלחה ,ואם כמה שזה כיף ומספק עדיין אין לי את היכולת הכלכלית להשקיע פעמיים במקרה שזה לא יעבוד.*
והחלטתי להחליף למנוע יורוסוויפט שנתון מתקדם כולל הזרקה רב נקודתית ומחשב .
כרגע ממתין למציאת מנוע.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.