צפייה בגרסה מלאה : מה ניתן לעשות לאחר חדירת ליכלוך לאזור שסתומים וגל זיזים
פתחתי את הסעפת יניקה לצורך החלפת אטם תחתון ולא משנה כמה שמרתי וניקיתי
עדיין נפל חול וחתיכות פחם מהאטם הישן לאזור השסתומים וגל זיזים
האם שלושה סטים של החלפת שמן מנוע לאחר נסיעה של כמה ק"מ מספיק
או שיש משהוא יותר מחמיר??
תודה מראש
חנן-ג'יפולוג
07-06-10, 23:57
סע ותקווה לטוב. עשית מעל ומעבר.
לאן בדיוק נכנס ליכלוך? לפורטים?
נפל לי לאזור הסומן בתמונה ממש על הגל זיזים
עוד כמה שאלות
1. האם הבורג אלן שמווסתים סיבובי סרק שלוט על האויר למנוע צעדים ולא על הפרפר??
2. האם במצב סרק הפרפר צריך להיות במצב מקס' סגור??
3. את הסל"ד הוא מקבל מהקויל או מהאלטרנטור??
4. על הבית מצערת יש שלוש מנופים
א. חיבור לבקרת שיוט
ב. חיבור לכבל גז מהדבשה שניתן לווסת ע"י סיבוב
ג. חיבור לא ידוע שמתהדק עם שתי אומים על הבית מצערת ופין עם אבטחה עצמית
מהוא החיבור השלישי והאם צריך לווסת אותו ??
תודה מראש
משהוא יכול לשפוך קצת אור??
איציק - 4X6ZH
13-06-10, 08:47
מי שנכנס לעבודות ברמה כזאת חייב להחזיק את הוראות היצרן .
מי שרוצה לעשות את כיוון הסרק חייב לדעת במדויק את שלבי הכיוון .
נתוני הסל"ד לא באים מהאלטרנטור ( רק במנועי דיזל ישנים יש קומבינה לסל"ד מהאלטרנטור.
וזה בגלל שבמנוע דיזל ישן אין כלל מערכת חשמל כל שהיא לעבודת המנוע ) .
נתוני הסל"ד באים מחיישן סיבובי המנוע או בממחשב ההמנוע .
הפרפר ( המצערת ) אסור לו להיות סגור בסרק . הוא חייב להיות במצב של נימה לבנה .
בורג הטורים הוא למעשה עוקף למצערת וזה לא משנה מאיפה האויר נכנס .כי מנוע הצעדים
מתחשב בסל"ד המנוע ולא בכמות האויר .
יש רכיב נוסף שאתה לא מתענין בו והוא מאד חשוב . וזה מפסק המצערת .
זה יכול להיות מפסק מכני . זה יכול להיות נגד משתנה .
כל המערכת הזאת קשורה קשר ישיר לחיישן חום המנוע וחום האויר נכנס וחום סביבת המנוע.
כמובן שיש קשר למזגן . כמובן שיש קשר לגיר . כמובן שיש קשר להגה .
כל עומס על המנוע בסרק מתורגם לסל"ד המנוע .
יש כיווני בסיס שיש לעשות על מנוע קר .
יש כיווני עומס סרק שיש לעשות רק אחרי שכיוון הבסיס נכון ( מפסק מצערת \ מיקום מצערת ) .
ורק אז אפשר לשנות את בורג הסרק .
יש מחשבי ניהול מנוע שצריך להכניס אותם למצב כיוון סרק ( קצר לאדמה של רגל מסוימת \ פקודה דרך המחשב ) .
הסבר קצר כללי ביותר איך לכוון סרק במנוע צעדים .
איציק
תודה רבה איציק
הרכב הנ"ל הוא בנזין אוטו 97
מסתבר שאצלי זה כן מהאלטרנטור (תמיד חשבתי שזה מהקויל)
"נימה לבנה"?????
הבורג פותח את הפרפר או מאפשר ליותר אויר להגיע למנוע צעדים
אני יודע שהמנוע צעים שלוט על הסל"ד סרק ע"י הגדלה והפחתה של כמות האויר
האם אתה מתכוון לחיישן מצב מצערת כשדיברתה על מספק מצערת??
אצלי לא ניתן לבצע בו כיוון הוא מורכב עם שתי ברגים וזהו החורים שעל החיישן לא אובלים ככה שאן בכלל משחק
בקשר לחום יש שתי צינורות מים שמתחברים מתחת לפרפר בבית מצערת אחד מהרדיאטור ואחד מהחימום בתוך האוטו
לא הבנתי אך הם עובדים על מה הם שלוטים
מהתגלשות האנטרנט
צריך להגיע לטמ"פ עבודה
לסתום את הצינור שהולך למנוע צעדים
לכוון עם הבורג אלן בפרפר לסל"ד של כ 550-650
לשחרר את הצינור והמנוע אמור להתייצב על כ 650-735
זה בגדול
איציק - 4X6ZH
13-06-10, 13:15
לגבי הסל"ד יתכן ??
כדאי לבדוק טוב טוב שאין לך כמה מקורות לסל"ד .
שעון טורים מקבל מ X מחשב מנוע מקבל מ Y .
לא נראה לי שבגלל תקלת אלטרנטור יפסיק מחשב המנוע לעבוד .( אבל הכל יתכן ) .
נימה לבנה זה כשהמצערת מפורקת נקיה ואתה מכוון מול מקור אור ( פנס \ שמש )
אתה משחרר את אום כיוון המצעת מכוון למצב מצערת סגורה לא רואים אור . ואז פותחים קצת
עד שאתה מקבל פס אור דק = נימה לבנה .
איציק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.