צפייה בגרסה מלאה : מתחיל להסתמן לי משהו בגיר....???
בזמן האחרון כאשר אני משלב להילוך ראשון אני מרגיש בידית וברכב שההילוך לא נכנס כראוי ומקבל מן מכה קטנה במהלך השילוב, בכניסה להילוך שני ישנה בעיה שההילוך לא נכנס כמו שצריך וגם ברברס
ממה שאני יודע הקלאצ הוא הידראולי וישנו מזלג שדוחף/ מושך את דסקית החיכוך ובדרך כלל המזלג מתעייף ומתעקם ויוצר מצב שהדיסקית לא זזה מספיק וגורמת לבעיה.
האם זה נכון או שיש תופעה אחרת שאני לא מכיר
ואיפה יש מוסך בצפון שמכיר סופות ולא עושה שטיות עם הרכב?
אפשר רק לדעת בבקשה יותר פרטים כדי שיתנו לך גם תשובות רציניות כגון :
איזה שנה האוטו ? מתי החלפת פעם אחרונה שמן גיר ?
לגבי המזלג , אני לפחות , לא נתקלתי איתו בבעיות כפי שתארת ...
עכשיו , לגבי הקלא'צ , בדקת שאין נזילות גם במשא' העליונה וגם בתחתונה ?
בדקת נוזל ? יש שינוי כלשהו בתגובה ללחיצה על הקלא'צ ?
נתחיל בזה ותעדכן .
שחר.
הסופה שנת 95
שמן גיר אין לי מושג היא אצלי חצי שנה.
לא ראיתי נזילות שמן ואין חוסר בנוזל ולא היה
הייתי מציע לך ללכת מהקל לכבד = אין מה להפסיד (במידה ולא יעזור מקס'
כמה שקלים על שמן).
תחליף שמן לטרי , לך תדע מה הולך לך בפנים ( אם האוטו נכנס למעבר מים עמוק
צפה למים בשמןאו הזנחה של הבעלים הקודם ) . המלצה שלי - ישנו תוסף של ג'סטיס ברדרס לגיר , הוא עושה פלאים ,השתמשתי בו לג'יפ שלי והעברת ההילוכים הפכה
להיות חלקה לגמרי = זה מורגש.תעשה את זה , תחזור ותדווח .
שחר.
נ.ב : שכחתי , לגבי מה שכתבת : " בעיה שההילוך לא נכנס כמו שצריך וגם ברברס ".בגיר הסופה , אין לך סינכרון ברברס לכן אתה שומע רעש חריקה או מתקשה לשלב.שיטה מצויינת לשילוב הרברס היא הכנסה קודם לכן
לשני או רביעי ומייד שילוב לרברס , תשתמש בזה , זה יעזור .
כדאי גם לבדוק את גומיות ההילוכים / בידוד(ישנם שניים) מתחת לרכב ע"מ לוודא שהיא לא מפריעה לשילוב -נתקלתי בזה כבר ואני מנסה לחשוב על כל דבר רק לא
על הסינכרונים / המשלבים בגיר כי זה כבר .... :cry: .
שחר.
1. מאיפה אני מרוקן את השמן מהקלאצ+ מיכל
2. איזה שמן קונים ומקום לקנות את התוסף?
3. מהי הכמות שמן שצריך?
למה מהקלא'צ ??? דיברתי אך ורק על החלפה של שמן הגיר !
שמן לגיר 80 - 90 או אפילו 85 - 95 + תוסף.כמות השמן היא בערך 4 ק"ג .
לגבי התוסף , חפש באיזור מגוריך אצל מוסכים או חנויות חלקי חילוף שיש
ברשותם שמנים / תוספים.
שחר.
ועוד פעם שכחתי ...כנראה שזו השעה , 23:50 , מה לעשות , מתחיל להשפיע ...
את שמן הגיר אתה מרוקן מצידו השמאלי (ממבט לחזית הרכב) ישנו בורג ריקון
שקרוב לתחתית הגיר. בורג המילוי נמצא מצידו הימני (ממבט לחזית) בחצי גובה
הגיר.יכול להיות שיהייה קשה לפתוח אותם , לכן תשתמש בידית כח ועם בוקסה
מתאימה.
שחר.
כמובן זה ידוע אך אתה לא חושב שהבעיה הייא יותר לכיוון הקלאצ
בזמן האחרון ישנה הרגשה של קיצור מהלך דוושת הקלאצ יכול להיות שזה מוביל לאן שהוא?
לכן כתבתי כבר בהתחלה שבוא נלך מהקל לכבד ...נשמע הגיוני, לא ...
וכתבתי גם : " עכשיו , לגבי הקלא'צ , בדקת שאין נזילות גם במשא' העליונה וגם בתחתונה ? בדקת נוזל ? יש שינוי כלשהו בתגובה ללחיצה על הקלא'צ ?
נתחיל בזה ותעדכן ."
ולא התיחסת לשאלה זו ...מה ניתן להסיק ?
תעיין עוד פעם בתשובות שנתתי לך.
שחר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.