PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיפנדר מתחמם בעליות



avivindi
13-06-10, 14:06
בעליות קשות אתמול בצפון (בכביש) ה90 שלי התחיל להתחממם בצורה שאני לא רגיל (כמעט עד לאדום)
כמה פרטים
עם מזגן - לאחר כיבוי החום התחיל לרדת
עד כה עוד לא קרה
בשטח לא התחמם
נוזל קרור מלא - תקין

האם נומאלי

תודה

fuksi
13-06-10, 14:30
תתחיל ברדיאטור סתום/מלוכלך

Gilad
14-06-10, 00:17
תתחיל בלבדוק מינוס לשעון חום מנוע וללוח מכוונים.

למחוג יש נטייה "לקפץ" כשאתה מדליק/מכבה אורות או מאותת? מה קורה כשמדליקים מפשיר אדים מאחור?




חוץ מזה זה זמן מצוין לרענן את מערכת הקירור - ניקוי רדיאטור ובדיקה של כל הצנרת לפני הקיץ

asih
14-06-10, 01:04
גם לי היה פעם כזה, עצירה כיבוי מנוע ואחרי 5 דקות הדלקה הי מסדרים את זה, החלפתי טרמוסטט וזה לא חזר יותר

יכול להיות גם רדיאטור מלוכלך כמו שאמרו
או טורים נמוחים מדי בעליה, פחות סיבובים זה פחות מאוורר ופחות סירקולציה במיים ... עליות לנ להיות בטורים נמוחים !!!

י_שלום
14-06-10, 23:50
היי
לפני הכל תבדוק אם המאוורר החשמלי נכנס מיד לפעולה כשאתה מפעיל את המזגן .
אחרי זה כל השאר .
ביי
יורם

Gershon
15-06-10, 07:19
1.radiator+thermostat+VISCOUS FAN
2.fan from air condition
3.temperature switch for air cond fan

fan viscous full clouse in ~94deg
fun for air cond on-air cond in work,or temp switch cloused~98deg

avivindi
15-06-10, 15:23
תודה על העצות

אכן ניקוי רדיטור יעשה בקרוב,
גם בעיות חשמל יבדקות

אגב, פעם ראשונה ששמעתי על עניין הטורים, תמיד חשבתי הפוך.:confused:
*

שחף110
16-06-10, 19:06
אגב, פעם ראשונה ששמעתי על עניין הטורים, תמיד חשבתי הפוך.:confused:
*

תלוי באיזה הילוך אתה נוסע. אם אתה נוסע בהילוך גבוה בטורים נמוכים - אתה מאמץ את המנוע.
צריך להתאים את ההילוך והסל"ד לתנאי הדרך.

fifo
26-06-10, 18:29
90% שזה רדיאטור סתום.

גם לי קרתה התופעה, טסתי לעשות ניקוי רדיאטור שלא נעשה מעולם (מאז שנת 99).
התגלה חצי רדיאטור סתום.

א.פ
26-06-10, 20:26
אצלי דיסקו tdi 300 מתחמם בהפעלת מזגן .בבדיקה מאוררים לא עובדים, פיוז תקין.ניסיתי לקצר את החיבור ליוניט גם לא עבד.

Gershon
28-06-10, 12:58
אצלי דיסקו tdi 300 מתחמם בהפעלת מזגן .בבדיקה מאוררים לא עובדים, פיוז תקין.ניסיתי לקצר את החיבור ליוניט גם לא עבד.

call me

hem
28-06-10, 14:08
נכון אמרו כמה מהמגיבים, ראשית בדוק מאוורר של המזגן. בדרך כלל למערכת המיזוג יש מאוורר ניפרד. הפעלת המזגן יוצרת לחץ של הגז במערכת הקרור, גז לחוץ גורם לקרור ומכאן קרור המזגן. אבל הלחץ הזה גורם לחימום גבוה של מערכת המיזוג ויש צורך לקרר אותה, ולכן יש מערכת קירור נפרדת למזגן, כולל מאוורר. שים לב שמיד עם הפעלת המזגן, נכנס לפעולה מאוורר. שים לב שהמאוורר מסתובב במהירות הנכונה, בדוק שאין חסימה של ליכלוך על רדיאטור הקרור של המזגן. בדרך כלל מומלץ עם תחילת הקיץ לשטוף בלחץ מים את הרשת של הרדיאטור מזגן (מבחוץ כמובן)...על מנת להוריד את הבוץ, עלים וליכלוך מהחורף. שטיפת הרדיאטור גורמת לקרור טוב יותר.רק לאחר שבדקת את כל זה וזה עדין לא עזר, פנה לטפל בכל היתר.
בהצלחה.

-->