צפייה בגרסה מלאה : חום מנוע סוזוקי ג'ימני
שלום לכולם.
היום במהלך טיול בשטח ניסיתי לעלות עליה קצרה אך קשה מבחינת הזווית ותוואי שלה.
שילבתי 4 כפול 4 והילוך כוח.
במהלך נסיונות העליה מד החום עלה מהחצי איפה שהוא תמיד היה נמצא.
והגיע עד כמעט לסוף המהלך בשעון, אבל לא לאיזור הריק איפה שיש את האות H.
סימנתי בתמונה לאן הגיע השעון.
לאחר מכן שעצרתי והמשכתי לנסוע החום ירד וחזר לחצי.
מה שאומר שרק במאמץ הוא עלה ובנסיעה רגילה אין בעיה.
רציתי לשאול מה אפשר לעשות בשביל לסדר את זה ?
נוזל קירור יש ברדיאטור ובמיכל העיבוי, הרדיאטור יחסית חדש.
תודה.
http://img189.imageshack.us/img189/623/img1146ow.jpg (http://img189.imageshack.us/i/img1146ow.jpg/)
http://img189.imageshack.us/f/img1146ow.jpg/
niro samurai
20-06-10, 20:08
אולי זה התרמוסטט??
תקרא את הכתבה הבא: http://jeepolog.com/766.html
זה על סמוראי אבל יכול לעזור לך במציאת התקלה.
שלום לירן.
מנסיון,ראש המנוע בג'ימני לא ממש סלחן לטמפרטורות האלה,אם כי לא בטוח שנגרם נזק.
ממליץ לך לעקוב אחר מפלס השמן והמים בתקופה הקרובה על מנת לוודא שאכן לא נגרם נזק (חפש טחינה בפקק מילוי השמן :confused:)
האם הרכב אוטומטי?
niro samurai, תודה על הקישור, יש שם כתבה מקיפה.
מורי שלום,
אני גם מקווה שאין נזקים,
עד כה לא היתה טחינה בפקק מילוי השמן, אבדוק מחר שוב.
ומפלס המים יציב ולא ירד.
כן הרכב אוטומטי.
רכב עם מערכת קירור תקינה לא אמור להגיע למצב הזה, למרות שממש חם בימים האחרונים.
את הג'ימי שלי לא הייתי מאמץ בימים האלה, שכולכך חם.
מומלץ מאוד רדיאטור נפרד לקירור שמן הגיר.
כן אני יודע, תודה חבר.
הזמנתי רדיאטור צריך להרכיב, לא התפנה לי זמן לכך בשבועיים האחרונים.
אני מקווה שאני לא מתגרה במזל ככה כל יום שעובר בלי הקולר :lol:
גם לי קרה את אותו המקרה פעם אחת כאשר עשינו טיול באוגוסט לפני שנה בחולות קיסריה
אחרי כחודש יכול להיות שהיה איזשהו קשר למקרה אבל נהרס ראש מנוע בגלל שנקראה הרצועה של האלטרנטור ובשניה אחת האוטו התחמם באמצע נסיעה בכביש מהיר
בכל מקרה הבעייה טופלה בעקבות שיפוץ ראש מנוע
עדכון.
מים לא ירדו במיכל העיבוי וטחינה לא התגלתה על פקק השמן.
הרדיאטור פורק מהרכב והתגלה כגמור מבפנים בחלק התחתון ונעשה בעבר תיקון לרדיאטור.
הוחלף רדיאטור לחדש מקורי.
כמו כן הורכב קולר נפרד לגיר האוטומטי.
מקווה שעכשיו הכל יהיה רגוע :-)
עדכון.
מים לא ירדו במיכל העיבוי וטחינה לא התגלתה על פקק השמן.
הרדיאטור פורק מהרכב והתגלה כגמור מבפנים בחלק התחתון ונעשה בעבר תיקון לרדיאטור.
הוחלף רדיאטור לחדש מקורי.
כמו כן הורכב קולר נפרד לגיר האוטומטי.
מקווה שעכשיו הכל יהיה רגוע :-)
לירן, זה בדיוק המקום לעלות תמונות של הקולר גיר החדש.
איפה עשית, כמה עלה? כמה זמן לקחה העבודה? פירוט, פירוט ופירוט.
אביעד, לצערי לא צילמתי תמונות מההרכבה של הקולר מכיוון שלא הייתי נוכח במקום בזמן ביצוע העבודה.
היו לי סידורים.
הקולר עלה 500 ש"ח והרדיאטור המקורי 1000 ש"ח.
העבודה לא לקחה כל כך הרבה זמן, בוצע אצל פריד במוסך סוזוקי עפולה.
לפי מה שראיתי היו שם 2 סוגים של קולרים בגודל שונה.
הוא הרכיב לי את הגדול יותר.
יש רק תמונה אחת מבחוץ:
http://img72.imageshack.us/img72/3625/img1150e.jpg (http://img72.imageshack.us/i/img1150e.jpg/)
(http://imageshack.us)
נראה טוב, תתחדש!
איזה קולר זה? S.O.S או היידן?
וכמה צלעות יש לך מושג?
תודה.
אני חושב שהיה רשום על הקרטון בו היה הקולר SMC.
ומה כוונתך כמה צלעות ?
לי התקינו את הקולר גיר בין הרדיאטור של המזגן לרדיאטור של המנוע
זה בסדר?
Pinkydrums
18-04-14, 12:29
אהלן גבר,
בדיוק לי יש את אותה בעיה עם ההתחממות של הרכב,בדקתי ויש לי נזילה בחלק העליון של הרדיאטור מבפנים.
צריך להחליף רדיאטור לגמרי.
רציתי לשאול על מה מדובר "רדיאטור נפרד לקירור שמן הגיר"?
מה זה קולר?
סליחה על הבורות.אשמח לתשובות
בג'ימני הגיר מחובר לרדיאטור שאליו מתחבר גם המנוע (בניגוד לרכבים אחרים שם מותקן קולר - מצנן גיר נפרד).
תתחיל בלסדר את הרדיאטור התקול, תמשיך בהתקנה (פשוט מאוד אפשר גם לבד) של קולר נפרד. חלקים אמורים לעלות לא יותר מ-200 ש"ח.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/46699-%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%A8-%D7%92%D7%99%D7%A8
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2506-%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%AA%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7% 99-%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7% 99
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.