efi2003
23-06-10, 09:43
(שאלתי את השאלה בפורום נוסף).
בחודש האחרון החלו בעיות התנעה, משהו שהזכיר לי בעיה מהעבר הלא רחוק במזרקי הדלק (אינג'קטורים) ששניים מהם הוחלפו במשופצים.
בבוקר המנוע היה נדלק. אך במשך היום, אחרי נסיעה או כשהמנוע היה חם, ההתנעה היתה מאומצת, ולאחרונה, מאומצת מאוד.
אני לא יודע אם יש קשר, אתמול, בשרב הכבד, עליתי לירושלים כשבאמצע העליות שמתי לב כי חום המנוע עלה מאוד - הגיע לקו האדום ולאחר שכיביתי את המנוע, אפילו עבר את הקו האדום.
במהלך מילוי מים, גיליתי שצינור השתחרר וכל המים זולגים. חיברתי את הצינור שהשתחרר, מילאתי מים ומכאן ואילך, המנוע לא נדלק.
במוסך, אובחנה הבעיה בהחלטיות שהלך ראש מנוע, אם לא כל המנוע, מאחר ונסעתי ללא מים.
נאמר לי שהוראת היצרן היא בשום פנים ואופן לא לשפץ או להתקין ראש מנוע משומש אלא רק חדש והמחירים בשמיים.
ראש מנוע חדש ללא שעות עבודה והוצאות נלוות - 9,100 ש"ח לפני מע"מ.
אם צריך להחליף מנוע - בין 14,000 ל 17,000 ש"ח לפני מע"מ למנוע בלבד (ייבוא), וכנ"ל, ללא הוצאות נלוות ושעות עבודה.
מוסך שאינו מוסמך קאיה העריך את העבודה בהרבה פחות כסף אבל בהתעלמות מהוראת היצרן שלא לשפץ או להתקין משומש. הוא טען שלא ממש חייבים להתייחס להוראה.
אשמח לשמוע את דעתכם, מה מומלץ ומה עלי לעשות במקרה כזה.
כמו"כ אשמח אם אקבל פרטים של מישהו מומחה שיכול לעזור לי בייעוץ או בפתרון.
אפי, 052-5787711
בחודש האחרון החלו בעיות התנעה, משהו שהזכיר לי בעיה מהעבר הלא רחוק במזרקי הדלק (אינג'קטורים) ששניים מהם הוחלפו במשופצים.
בבוקר המנוע היה נדלק. אך במשך היום, אחרי נסיעה או כשהמנוע היה חם, ההתנעה היתה מאומצת, ולאחרונה, מאומצת מאוד.
אני לא יודע אם יש קשר, אתמול, בשרב הכבד, עליתי לירושלים כשבאמצע העליות שמתי לב כי חום המנוע עלה מאוד - הגיע לקו האדום ולאחר שכיביתי את המנוע, אפילו עבר את הקו האדום.
במהלך מילוי מים, גיליתי שצינור השתחרר וכל המים זולגים. חיברתי את הצינור שהשתחרר, מילאתי מים ומכאן ואילך, המנוע לא נדלק.
במוסך, אובחנה הבעיה בהחלטיות שהלך ראש מנוע, אם לא כל המנוע, מאחר ונסעתי ללא מים.
נאמר לי שהוראת היצרן היא בשום פנים ואופן לא לשפץ או להתקין ראש מנוע משומש אלא רק חדש והמחירים בשמיים.
ראש מנוע חדש ללא שעות עבודה והוצאות נלוות - 9,100 ש"ח לפני מע"מ.
אם צריך להחליף מנוע - בין 14,000 ל 17,000 ש"ח לפני מע"מ למנוע בלבד (ייבוא), וכנ"ל, ללא הוצאות נלוות ושעות עבודה.
מוסך שאינו מוסמך קאיה העריך את העבודה בהרבה פחות כסף אבל בהתעלמות מהוראת היצרן שלא לשפץ או להתקין משומש. הוא טען שלא ממש חייבים להתייחס להוראה.
אשמח לשמוע את דעתכם, מה מומלץ ומה עלי לעשות במקרה כזה.
כמו"כ אשמח אם אקבל פרטים של מישהו מומחה שיכול לעזור לי בייעוץ או בפתרון.
אפי, 052-5787711