PDA

צפייה בגרסה מלאה : נעילות לסופה - מה כדאי להביא מארה"ב?



omri_t
24-06-10, 08:37
בסופה שלי, אחורי דנה 44 קידמי דנה 30.
אני צפוי להיות בארה"ב בקיץ. והנה יש הזדמנות להביא (גם) נעילות.
האמת שלא הבשלתי עם עצמי שאני רוצה נעילה קידמית.
בעיקר כי אני מאמין שאמצא את עצמי נוסע רוב הזמן ב 2X4 בשטח.

לגבי האחורית, קראתי הרבה, ונראה שהנו-סליפ היא הבחירה היותר "נכונה" מבחינת עלות \ תועלת לנעילה אחורית.
היא כמובן יותר יקרה מהלוקרייט. אבל הבנתי שהיא מורגשת פחות ואמינה יותר.
יש לי העדפה ברורה לנעילה נשלטת. אבל זו כבר מגיעה למחירים כפולים מהנו-סליפ.
וגם מגבילה את נושא שינוי ייחסי ההעברה באם ארצה בעתיד (כרגע מקורי, וזה בסדר לי).
ARB לא עושה לי את זה בגלל נושא האמינות. OX עושה לי ריר בפה, אבל גם נראה לי כבד וגם מאוד יקר.

1. מנסיונכם, עד כמה "מעיקה" נעילה קידמית בשטח? האם באמת לא נוח לנהוג עם נעילה קידמית בסופה?
אני מגיע מסמוראי, שגם במקור ההגה שלו זוועה. וההגה בסופה הוא פינוק אדיר!

2. לאחורי- ללכת על הנו-סליפ? או ששווה להתאמץ ולמצוא משהו אחר? אשמח לשמוע דעתכם.



ולסיום, יש עוד משהו שווה במיוחד להביא לסופה מארץ האפשרויות? (שלא אפספס הזדמנות)



תודה!!

danel
24-06-10, 11:44
אין בעיה עם נעילה אוטומטית מאחור, נוסליפ או לוקרייט זה לא כל כך משנה, שניהם יעשו את העבודה.
מקדימה הסיפור קצת שונה, תלוי בסוג השטח שאתה נוסע בו.

ואם ישאר לך מקום בתיק תוכל להביא SYE לטרנספר 231, זה אמנם מצריך ממך להכין דריישפט אחורי חדש, אבל שווה כל שקל.

וחיישנים אפשר למצוא שם בעלות הרבה יותר נמוכה מאשר בארץ.

http://www.jeepin.com/features/sye/jbsye04.jpg

חנן-ג'יפולוג
24-06-10, 12:42
דעתם המשותפת של הג'יפולוגים, היא שג'יפ במצבו הטבעי מצויד בדיפרנציאלים ננעלים, ידניים או אוטומטיים, בסרן האחורי והקדמי. הדיפרנציאל (http://www.jeepolog.com/101.html)ים הפתוחים הם מום מולד העובר בתורשה במשפחת הג'יפים. לרפואה המודרנית יש כיום מגוון טיפולים הפותרים את הבעייה לחלוטין. מי שמונע מג'יפו החלפה לדיפרנציאל (http://www.jeepolog.com/101.html)ים ננעלים כאילו מנע טיפול מילדיו.


ברמת הג'יפאות השפויה שלנו, עם גלגלים בקוטר "31 עד "33 ועם מנועי השישה צילינדרים המתונים אך בהחלט מספקים של הג'יפ (כולל מנוע הארבע ליטר המוזרק בסופה, שלא מיצר מומנט רב יותר מה258 הקלאסי בCJ ) הנעילות הפשוטות מסוג לוקרייט ואיזי-לוקר מספקות את הפתרון הטוב ביותר. הן הזולות ביותר, קל ביותר להביא אותן מחו"ל, הן הקלות ביותר להתקנה עצמית ובקיצור נותנות את התמורה הטובה ביותר למחיר.


מכאן:

מדריך ג'יפולוג לנעילות דיפרנציאל
http://www.jeepolog.com/113.html




ובשלוש מילים: קנה שני לוקרייטים.


זה עד כדי כך פשוט.

six 4 life
24-06-10, 20:52
אחורית- נו סליפ
תקתוקים של לוקרייט זה נחמד אבל ברכב יום יומי זה יכול להעיק.
ההבדלים בתקתוקים בין הלוקרייט לנו סליפ בהחלט מורגשים לרעת הלוקרייט, בזמן שהנו סליפ שקטה כמעט לחלוטין.
אם אתה נוסע בסופה באופן יום יומי תשקיע עוד 150$ ותקנה נו סליפ לסרן האחורי שלך (ולמזלך יש לך דנה 44 מה שמאפשר לך מחירי נעילות זולים משמעותית מדנה 60).
הבדלי אמינות בין השתיים אין.

קדמית- לדעתי רק נשלטת כשיהיה תקציב (ועד אז אולי בכלל תחליט שאין לך צורך בקדמית).

בהצלחה.

דרור ברלי
24-06-10, 21:50
אני חסיד של דטרויט מאחור.

להבדיל מסרן קדמי, האחורי תמיד מניע. תמיד מקבל מומנטים ותמיד תחת עומס כלשהו. הנסיון שלי עןם לוקרייט מלפנים מלמד על אפס בעיות, אבל באחורי? לא יודע.

לירן23.
27-06-10, 22:12
אצלי בגי'פ מורכב כרגע OX קדימה+אחורה אין מה להשוות לכל נעילה אחרת,משקל יש להם.
לפני הOX היה לי לוקרייט קדימה+אחורה על צמיגים 33 ואחלה נעילה שבעולם לא יקרה אמינה ועושה תעבודה מצוין ממליץ בחום.

riko
28-06-10, 15:24
דטרוייט לוקר , חזקה אמינה ושקטה .....
אני היתי מביא בנוסף קיט לטרנספר שנותן עוד הילוך 2low ואז הנעילה הקדמית לא מפריעה בסיבובים
http://www.teraflex.biz/products/2wd-low-range-kit.html
תביא לי גם אחד;)

-->