צפייה בגרסה מלאה : בריחת אוויר מסעפת הפליטה
שלום
יש לי בריחת אוויר מסעפת הפלטה וכשאני נוסע יש לי רעש כאילו אני נוסע במסוק.
איך אני יכול לסדר את זה מבלי לפרק את הסעפת?
האטם חדש לגמרי.
תודה
רוב הסיכויים שהאגזוז שלך משוחרר , לא בעיה לבדוק .
כשהרכב קר תנסה להזיז את הצינור של האגזוז , ממש מתחת לסעפת הוא צריך להיות חזק ולא
רופף , אם הוא רופף תנסה לסגור את 2 הברגים שיש שם , רק בעדינות כי יש בסוף הצינור
מאין קונוס כזה כדי שיאטום טוב .
אם זה לא עוזר תעדכן , יתכן שהקונוס שלך נשבר.
זה לא האגזוז בדקתי כבר
זה ממש בריחה בין האטם לסעפת. אם אני שם את האצבע זה נחלש
אם אני ישים שם RTV זה יחזיק?
six 4 life
14-09-04, 16:20
לצערך, אין קיצורי דרך בבעיה שלך
גם אם תשים RTV וזה יחזיק לך, זה לא יחזיק הרבה.
להזכירך/לידעך- בריחת אויר מהסעפת פירושה לא רק רעש, פירושה גם הפסד כח מנוע וצריכת דלק יותר גבוהה.
דעתי- אל תתעצל. תוריד סעפות ותחליף אטמים.
בכללי כשאתה נוסע בצורה הנוכחית- אתה מפסיד כאן לא רק מנוחות הנסיעה שלך, אלא גם מכח המנוע, וגם צריכת הדלק שלך יותר גבוהה.
אין הגיון בלעשות קיצורי דרך בעניין הזה.
בהצלחה.
-ארז 8) -
זה לא האגזוז בדקתי כבר
זה ממש בריחה בין האטם לסעפת. אם אני שם את האצבע זה נחלש
אם אני ישים שם RTV זה יחזיק?
R.T.V לסעפת פליטה ...? :shock: :roll: אני מניח שאת הכדור הכחול לא
לקחת היום , כן... :lol: ? תחשוב מה החום שם יעשה לזה שלא לדבר על הריח והסכנה .
אמרת שהאטם חדש ... ? אז איך יש את הבריחה ...? מה, לא ניקו את שני המשטחים
קודם לכן ? או... :?
אין פתרון קסם מלבד פירוק בשנית , לנסות להבין מדוע אין אטימה ואטם חדש...
ואם לא הולך ...שים 2 :twisted: עדיין לא הולך ...נקרא לארז :lol: .
שחר.
מכמה שירשורים באתר הבנתי שאם סעפת הפליטה לא אטומה יכולים להיות בק פיירים שעוזבים את הגז.
מה קורה אצלך בגיפ ??????
מכמה שירשורים באתר הבנתי שאם סעפת הפליטה לא אטומה יכולים להיות בק פיירים שעוזבים את הגז.
מה קורה אצלך בגיפ ??????
אני מניח שעל פי מה ש Ento תיאר יש לו רעש של "מכונת התפירה" המוכרת ולא
בק פיירים .בק פיירים יהיו אם השבר / חור בד"כ בצינור התחתון בקרבת הדוד.
שחר.
אין בקפיירים.
אין הפסד של כוח מורגש.
בראש השנה הייתי בטיול שלושה ימים באזורים של ים המלח והג'יפ התנהג בסדר גמור גם במצבים קשים.
פשוט יש את הרעש המרגיז הזה כשנותנים גז. לא בילתי נסבל אבל עדיין יהיה יותר נחמד אם הוא יפסיק.
אמרת שהאטם חדש, זאת אומרת שלא מזמן פרקו אותו.
אם יש לך מזל אז האטם לא נשרף וחיזוק של הברגים לכל האורך (במנוע קר) יעזור.
אם אין לך מזל והאטם כבר נשרף או לחילופין הסעפת והראש לא נוקו היטב לפני ההרכבה הקודמת יש צורך לפרק לנקות ולהרכיב מחדש, אם החלפת את האטם הקודם בגלל בעיה דומה והבעיה לא נפתרה יכול להיות שיש עיוות בראש או בסעפת ואז רק השחזה תעזור.
נמרוד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.