התחברות

צפייה בגרסה מלאה : BALL JOINT-מרותך



jlavi2002
15-09-04, 17:05
תדהתי ראתי כי ה"בוגויינט" לאחר שנלחצו גם רותכו....
משהוא נתקל בתופעה דומה..

חנן א.
17-09-04, 23:46
רצית לומר משהו? כי אם כן, אז לא ברור מה.

jlavi2002
21-09-04, 10:23
ברכב שקניתי "תפוחי הגלגל" נלחצו כמקובל ואח"כ רותכו...
נפסלתי בטסט.
משהוא נתקל בתופעה דומה??

חנן א.
21-09-04, 11:06
האמת היא שכבר ראיתי תשובה מצוינת של בני ל. , לשאלה הזו, ששאלת בCARSFORUM :


http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45991



שלום.

בוולוו הישנות כאשר יש משולשים (לא מתלים מק-פרסון) יש בעיה
בבולג'וינט התחתון. מכיוון שבמקור הוא מוחדר בלחץ למשולש מלמטה
מתעוררת בעיה שלפעמים הבולג'וינט משתחרר ומתחיל לשחק במשולש.
כדי למנוע תופעה זו אנו המכונאים נוהגים לתת לו מיספר פיקים ריתוך בהיקף
כדי למנוע ממנו לזוז.
זה מומלץ וזה טוב.

איציק - 4X6ZH
21-09-04, 12:08
זה נכון .
יש מקומות בהם אין בררה ויש לתת כמה פיקים .( לא לרתך לו את הצורה !!! )
ואז רצוי לתת פיק מקצועי קטן במקום שלא יהיה מול העין של הבוחן .
****
איציק

-->