צפייה בגרסה מלאה : קילומטרז'
אנחנו יודעים שהיילקס עושה 600 -800 אלף ק"מ ואף יותר בלי כל בעייה ועדיין לא נוגעים לא במנועו והגיר. מעניין לדעת כמה פג'רו יכול לעשות.האם למישהו יש פג'רו שעבר את ה500 ,600 , 700 ,800 אלף ק"מ עם מנוע מקורי וגיר מקורי . במוסכים ששאלתי לא ידוע על מנועים שנגמרו כתוצאה מבלאי טבעי של שחיקה .
פאגרו הגיעו ב 97/8 12 שנה זה מעט זמן בשביל 600 אלף על אותו
רכב. מי שנוסע מעל 50 אלף בשנה מחליף רכב אחרי 3-5 שנים.
תנסה בפורומים בחול סביר ששם יש נסיון.
אני מכיר מספר נהגי הסעות (בעיקר פולקסווגן ומרצדס) שנוסעים עם רכבים
שעשו מעל 800 אלף ק"מ.
אם מטפלים נכון ברכב ונוסעים הרבה ברציפות(מעל 100 אלף בשנה) הרבה רכבים
יכולים להגיע ל 600-800 אלף ק"מ בלי שום בעיה.
מנוע של פאג'רו בוודאי רגיש יותר ממנוע היילקס, גם מבחינת חומרים (אלומיניום) וגם מערכות נלוות (טורבו וכו'). זה אומר שכשל במערכת הקירור למשל , שבהיילקס ספק אם יגרום להחלפת אטם ראש - ישמיד את ראש המנוע בפאג'רו. ככה שאני די בטוח שרוב המנועים מסיימים את חייהם לא כתוצאה מבלאי של הברזלים עצמם. כשחיפשתי רכב נתקלתי בכלים עם סביב ה 500 אלף על המנוע המקורי. הסוד הוא בטיפול מונע - החלפות שמנים ופילטרים בזמן, החלפת חלקי גומי (צינורות) ברכב ישן, הקפדה על מערכת הקירור ושימוש בחלפים מקוריים.
כלים שעברו מאות אלפי ק"מ בזמן קצר לא תמצא בשוק הפרטי בד"כ.
היי
פאג'רו הגיע בשנת 94 לארץ.
וכן אני מכיר מספר רכבים שחצו את קו ה 500 ואפילו ה 700.
הכל תלוי בטיפול ובאחזקה ראויה.
אלו שאני מכיר נוסעים עדיין עם המכלולים המקוריים.
רפי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.