PDA

צפייה בגרסה מלאה : מספר נוסעים בסופה



יוסי56
08-07-10, 11:16
אהלן, האם באופן אוטומטי לאחר שמקצרים סופה מארוך לקצר מספר הנוסעים הרשיון יהיה נהג פלוס3 או זה בהתאם לספסל האחורי שיש אצלי,כעת יש לי מושב אחורי לשני נוסעים וכך הרשיון,אם אשים ספסל לשלושה נוסעים אפשר לעדכן את הרשיון?

kobiarava
08-07-10, 12:30
אל תיכנס לזה, יוסי. משמעות הדבר היא שינוי מבני לכל דבר, מה שמצריך אישור התקנה ע"י מתקין מוסמך, שרטוטים+שקילה, חגורות בטיחות תקניות והחמור ביותר-מעבר בעמדה מס' 1 במשרד הרישוי, לשם אתה יודע איך הגעת אבל לא איך תצא...





קובי

יוסי56
08-07-10, 22:15
תודה השאלה היתה יותר לידע כללי...לא אטרח בכלל לעשות את זה אם זה כזה סיפור..
תודה

4x1om-Israel
09-07-10, 11:19
יוסי
סופה קצרה ברישוי ברכב חדש כתוב 5+1 (שני ספסלי אורך מאחור לשני אנשים כ"א) הכל זה שאלה של משקל הרכב
לאחר שיפורים ותוספות הרכב מקבל משקל (יגידו קיצרו ירד משקל -כלום יחסית למשקל הרכב) צריך לקחת בחשבון משקל עצמי1950 + משקל מטען = משקל כולל 2350 קג ברישיון (קבוע), החוק אומר כ70 קג לאדם, לכן המטען משתנה בין 5-6 אנשים בחישוב כולל מותר לרכב לשאת בתהאם למשקל העצמי של הרכב. אם משקל המטן קטן בגלל משקל הרכב יורידו נוסע מהרישיון ותשאר עם 5 אנשים שזה אומר ספסל רוחב מאחור.
לכן לפני שקילה מורידים מהרכב כל מה שניתן (כלים, הייליפט ציוד קמפינג וכל מטען אחר שגיפאי אוסף ברכב) לאפשר כמה שיותר משקל למטען, כי המשקל הכולל קבוע לא ניתן להעלותו.

ישראל

ishc
09-07-10, 13:27
באמת סופות מגיעות מהמפעל עם ספסלי אורך??? הרי אין להן חגורות בטיחות, לא? איך זה חוקי בדיוק?

דרור ברלי
10-07-10, 10:37
באמת סופות מגיעות מהמפעל עם ספסלי אורך??? הרי אין להן חגורות בטיחות, לא? איך זה חוקי בדיוק?


עובדה.
הג'יפ הזה מיועד במקורו לשימוש צבאי ולכן הסטנדרטים שלו בכל מה שקשור לנוחות, הנדסת אנוש ומה לעשות, גם בטיחות, הם אחרים. היכולת וההיתר לשאת מספר גדול של נוסעים קדמו לבטיחות...לכן הוא הגיע במקור עם ספסלי אורך מאחור. ללא חגורות. אל תשכח גם שעבור כלי הרכב של כוחות הבטחון (צבא ומשטרה) קיימת מערכת רישוי פנימית נפרדת לגמרי שלא תמיד מתיישרת עם החוקים ב"אזרחות".

ספסל רוחבי לשניים (או לשלושה, עם בודי מצרי) כמובן עם חגורות, היה אופציה בתשלום נוסף.
ואז קיבלת גם שני ספסלי אורך קטנים בזנב. בדגם הקצר הרישוי היה 1+5 ובדגם הארוך 1+7.

בעלי ספסלי אורך רבים ב"אזרחות", מרכיבים חגורות בטן - אבל מלבד כסת"ח, אני לא יודע מה הערך הבטיחותי האמיתי של חגורות בטיחות במושבים לאורך.

מחלה סופנית
12-07-10, 00:04
אחרי קיצור והתקנת מושב ל 2 נוסעים עם חגורות בטיחות וכל מה שצריך
עדיין [אמא שלו זונה ] הוריד אותי מהכביש ישירות לעמדה מספר 1 כי ברשיון היה רשום לי 5+1 ולקינוח נתן גם דוח על הורדה מהכביש ע"ס 250 ש":ח בטענה שמחר אני ישים לו עוד 2 אנשים על הרצפה ויגיד לו מותר לי לפי הרשיון

וכל זה כי לא הודאתי שהייתי בלי חגורה כי ההייתי עם חגורה[אמא שלו זונה כבר אמרתי?]

ishc
12-07-10, 00:49
עובדה.
הג'יפ הזה מיועד במקורו לשימוש צבאי ולכן הסטנדרטים שלו בכל מה שקשור לנוחות, הנדסת אנוש ומה לעשות, גם בטיחות, הם אחרים. היכולת וההיתר לשאת מספר גדול של נוסעים קדמו לבטיחות...לכן הוא הגיע במקור עם ספסלי אורך מאחור. ללא חגורות. אל תשכח גם שעבור כלי הרכב של כוחות הבטחון (צבא ומשטרה) קיימת מערכת רישוי פנימית נפרדת לגמרי שלא תמיד מתיישרת עם החוקים ב"אזרחות".

ספסל רוחבי לשניים (או לשלושה, עם בודי מצרי) כמובן עם חגורות, היה אופציה בתשלום נוסף.
ואז קיבלת גם שני ספסלי אורך קטנים בזנב. בדגם הקצר הרישוי היה 1+5 ובדגם הארוך 1+7.

בעלי ספסלי אורך רבים ב"אזרחות", מרכיבים חגורות בטן - אבל מלבד כסת"ח, אני לא יודע מה הערך הבטיחותי האמיתי של חגורות בטיחות במושבים לאורך.

אז סופה שנוסעת עם ספסלי אורך ללא חגורות בטיחות זה בעצם חוקי??? חחח... זה גדול ומגוחך בו זמנית.

דרור ברלי
12-07-10, 01:08
נכון.
עובדה.

ושוב - אני מטיל ספק מאוד גדול ביעילות השילוב של ספסלי אורך וחגורות בטיחות. איך בדיוק החגורה מונעת ממך לעוף (על ספסל אורך אתה עף הצידה, בעצם). בעקבות זאת (והצורך להסיע בג'יפ שלי את היקרים מכל - הילדים שלי) ספסלי האורך שלי עברו לגור במחסן ואת מקומם תפס מושב רוחבי-זוגי מקורי עם חגורות מקוריות.

בכלל אני מטיל ספק בהגיון שבספסלים לאורך בכל רכב שאינו רק"מ או כלי אחר לשימושים צבאיים. זה לא רק לא נוח ברמות שקשה לתאר אלא גם לא בטיחותי באותה מידה בדיוק.

-->