PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלת צמיגים



fuksi
14-07-10, 14:47
הרסתי את אחד מצמיגי (שילוב של עצלנות+טיפשות)
כרגע אני על הרזרבי מצ'וקמק מחברה לא מוכרת.
הצמיד קומו AT ,בחברה אין כרגע במלאי (יגיע עוד שובעיים שלוש) ,התקשרתי למלא פנצריות
ואין במלאי!
הרבה טוענים שמאוד מאוד רצוי שהחליף את שני הצמיגים האחוריים ולא להסתפק באחד.בגלל
שהדיסקו נע בהנעה כפולה קבועה אפילו ההפרש בגומי בין החדש שיגיע מתישהו לבין זה המורכב כרגע שמצבו טוב אבל הוא בכל זאת 4 שנים מורכב-מאוד לא בריא לרכב!

זה רציני?
קצת גדול עלי לקנות 2 צמיגים בגלל פאקינג פנצ'ר שהסתבך....

elro
14-07-10, 14:53
קנה שני צמיגים ככה רק תרוויח פעמיים, ראשית יהיו לך שני צמיגים מאותו סוג על אותו ציר שזה די חשוב (לטעמי) ובנוסף הצמיג הרזרבי המצ'וקמק מחברה לא מוכרת "יעוף" ובמקומו יהיה רזרבי נורמלי (זה שנשאר מהסט).

איציק - 4X6ZH
14-07-10, 15:25
הרבה טוענים שמאוד מאוד רצוי שהחליף את שני הצמיגים האחוריים ולא להסתפק באחד.בגלל
שהדיסקו נע בהנעה כפולה קבועה אפילו ההפרש בגומי בין החדש שיגיע מתישהו לבין זה המורכב כרגע שמצבו טוב אבל הוא בכל זאת 4 שנים מורכב-מאוד לא בריא לרכב!

זה רציני?
...

זה רציני ביותר
למזלך המערכת בדגם הרכב שלך מכנית ואז אתה "כאילו" לא מרגיש כלום .
העומס נופל על הדפרנציאלים שפשוט עובדים כל הזמן .

גם החלפה של 2 היא פתרון חלקי ביותר . :roll:

איציק

יונתןמצפה
14-07-10, 16:16
המורכב כרגע שמצבו טוב אבל הוא בכל זאת 4 שנים מורכב

תגיד, מצבו באמת טוב? 4 שנים על האוטו...
ספק אם הוא בכלל לא יבש מדי! (והשחיקה?)

שלמי
14-07-10, 16:21
קצת גדול עלי לקנות 2 צמיגים בגלל פאקינג פנצ'ר שהסתבך....

מה שאיציק התבייש לכתוב לך, זה שלפי הנתונים שמסרת, אתה צריך לקנות 4 צמיגים ולא 2.

יוקון
14-07-10, 17:21
יש את מיגון הצמיגים של ריינו טייר ,נראה כאילו הבעיה לא היתה מתרחשת

יונתןמצפה
14-07-10, 18:17
יש את מיגון הצמיגים של ריינו טייר ,נראה כאילו הבעיה לא היתה מתרחשת

יוקון- שאלה תמימה: יש סיבה ש- 95% מההודעות שהעלת באתר קשורות למוצר הנ"ל? וה- 5% הנוספות קשורות בצורה כזו או אחרת לצמיגים (וחלקם של יצרנים ספציפים)?

אם זה מקרי אז קח בחשבון שזה לא נראה טוב ועושה יותר נזק למוצר מתועלת. ואם זה לא מקרי אז....

דבר נוסף- האם אתה יודע יותר פרטים על המקרה שבראש השרשור שלפיו אתה יכול לקבוע בוודאות שעם המוצר המדובר זה לא היה קורה?
יש (לכם?) אחריות על זה?

ד ו ר ו ן
14-07-10, 18:36
יש את מיגון הצמיגים של ריינו טייר ,נראה כאילו הבעיה לא היתה מתרחשת
נכון..
החומר של ריינו אולי היה מחזיק מעמד מצויין כנראה, רק מה שכל הגומי מסביבו (ע"ע הצמיג עצמו) היה כ"כ זקן שהיה מתפרק לבד.

אמרו לך צמיג בן 4- אתה באמת ממליץ למגן צמיג כזה ישן? בצורה שתגרום לבעליו לחשוב שיש לו צמיג חדש ?

e-sheta
14-07-10, 18:57
תן מידה אוליי אני יכול לעזור לך אני עובד עם פנצרייה שהוא משווק בעיקר קומו .




הרסתי את אחד מצמיגי (שילוב של עצלנות+טיפשות)
כרגע אני על הרזרבי מצ'וקמק מחברה לא מוכרת.
הצמיד קומו AT ,בחברה אין כרגע במלאי (יגיע עוד שובעיים שלוש) ,התקשרתי למלא פנצריות
ואין במלאי!
הרבה טוענים שמאוד מאוד רצוי שהחליף את שני הצמיגים האחוריים ולא להסתפק באחד.בגלל
שהדיסקו נע בהנעה כפולה קבועה אפילו ההפרש בגומי בין החדש שיגיע מתישהו לבין זה המורכב כרגע שמצבו טוב אבל הוא בכל זאת 4 שנים מורכב-מאוד לא בריא לרכב!

זה רציני?
קצת גדול עלי לקנות 2 צמיגים בגלל פאקינג פנצ'ר שהסתבך....

fuksi
15-07-10, 09:06
המידה 245/75/16

אני מבין שאפילו החלפת 2 צמיגים זה פיתרון חלקי...
ונניח שקנה 2 צמיגים חדשים אז יהיו לי 2 חדשים מאחורה ו2 צמיגים משומשים במצב טוב קדימה,אני מתאר לעצמי
שגם רצוי ש2 הצמיגים החדשים יהיו מאותה חברה וסידרה כמו המשומשים....?
נהיה לי יקר כל העסק הזה...כל האוטו שווה 20K ביום בהיר...)-:

ד ו ר ו ן
15-07-10, 12:39
2 צמיגים משומשים במצב טוב קדימה,

אלו צמיגים שמותקנים לך על הרכב כבר 4 שנים, שמותקנים על רכב שטח בארץ ישראל=גם ראו שטח וגם ספגו הרבה מאד קרינה.
הם לא יכולים להיות במצב טוב,
אולי במצב סביר.

yargo
15-07-10, 13:41
המידה 245/75/16

נהיה לי יקר כל העסק הזה...כל האוטו שווה 20K ביום בהיר...)-:

ערך הרכב לא ממש משנה ובטח לא מזג האוויר.
תהיה לך בעייה מאוד דומה אם יתפוצץ לך צמיג תוך כדי סיבוב ברכב של 20K או 200K.

צמיגים הם אביזר בטיחותי ובבטיחות מי שמזלזל נכווה קשות.

חיים שלך ושל מי שאתה מסיע. קח זאת בחשבון.:!:

fuksi
15-07-10, 14:46
ערך הרכב לא ממש משנה ובטח לא מזג האוויר.
תהיה לך בעייה מאוד דומה אם יתפוצץ לך צמיג תוך כדי סיבוב ברכב של 20K או 200K.

צמיגים הם אביזר בטיחותי ובבטיחות מי שמזלזל נכווה קשות.

חיים שלך ושל מי שאתה מסיע. קח זאת בחשבון.:!:

ואוווו אתה ממש לא בכיוון
כרגע לא מדובר על שום סכנה בטיחותית!
כרגע מדובר על סכנה לדיפרינציאל ו/או לטרנספר....

rhinotire
15-07-10, 19:33
נכון..
החומר של ריינו אולי היה מחזיק מעמד מצויין כנראה, רק מה שכל הגומי מסביבו (ע"ע הצמיג עצמו) היה כ"כ זקן שהיה מתפרק לבד.

אמרו לך צמיג בן 4- אתה באמת ממליץ למגן צמיג כזה ישן? בצורה שתגרום לבעליו לחשוב שיש לו צמיג חדש ?
שלום ,ראשית גילוי נאות כפי שניתן לזהות אני נציג של ריינו טייר
אנחנו לא ממגנים צמיגים בני 4 (בכלל אנו ממליצים למגן צמיגים חדשים בלבד,או כמעט חדשים)
שנית גם לאחר שהצמיג נגמר ,ניתן למחזר את המיגון על צמיג חדש

ד ו ר ו ן
15-07-10, 19:57
שלום ,ראשית גילוי נאות כפי שניתן לזהות אני נציג של ריינו טייר
אנחנו לא ממגנים צמיגים בני 4 (בכלל אנו ממליצים למגן צמיגים חדשים בלבד,או כמעט חדשים)
שנית גם לאחר שהצמיג נגמר ,ניתן למחזר את המיגון על צמיג חדש
זה הרבה יותר הגיוני מהאמירה של זה שמזכיר אתכם בכל הזדמנות ולא בצורה הכי נכונה.

יונתןמצפה
15-07-10, 21:13
זה הרבה יותר הגיוני מהאמירה של זה שמזכיר אתכם בכל הזדמנות ולא בצורה הכי נכונה.

+1 !!!
האם תוכל לפרט יותר על מיחזור המיגון?

נ.ב. - מז"ט על הצטרפותך לפורום ואיתה על ההודעה הראשונה...

נ.ב.2 - מעניין יהיה לשמוע את תגובתו של האדון "יוקון"........... :shock:

דרור ברלי
15-07-10, 21:52
מה שאיציק התבייש לכתוב לך, זה שלפי הנתונים שמסרת, אתה צריך לקנות 4 צמיגים ולא 2.

+1....

e-sheta
15-07-10, 22:17
אין בעייה להשיג צמיגים זהים זאת המידה שאני מישתמש של קומו 10 פליי ניתן להשיג בפנצרייה שאני מחליף



המידה 245/75/16

אני מבין שאפילו החלפת 2 צמיגים זה פיתרון חלקי...
ונניח שקנה 2 צמיגים חדשים אז יהיו לי 2 חדשים מאחורה ו2 צמיגים משומשים במצב טוב קדימה,אני מתאר לעצמי
שגם רצוי ש2 הצמיגים החדשים יהיו מאותה חברה וסידרה כמו המשומשים....?
נהיה לי יקר כל העסק הזה...כל האוטו שווה 20K ביום בהיר...)-:

גיא
15-07-10, 22:42
אלא אם כן נגלה שהוא הוא אדון יוקון :)

דרור ברלי
15-07-10, 23:09
ואוווו אתה ממש לא בכיוון
כרגע לא מדובר על שום סכנה בטיחותית!
כרגע מדובר על סכנה לדיפרינציאל ו/או לטרנספר....


בישראל צמיג בן 4 דווקא יכול להיות יופי של סכנה בטיחותית, כי הוא מתייבש ונסדק.

כדי לשמור על הטרנספר ושלושת הדיפרנציאלים ברכב שלך שנוסע בהנעה כפולה כל הזמן, ושעלות תיקון/החלפה שלהם באוטו מהמשפחה הדפוקה הזו בוודאי יקרה יותר מסט צמיגים - מוטב שתחליף כבר את כל ארבעת הצמיגים.

ד ו ר ו ן
16-07-10, 07:01
בישראל צמיג בן 4 דווקא יכול להיות יופי של סכנה בטיחותית, כי הוא מתייבש ונסדק.

כדי לשמור על הטרנספר ושלושת הדיפרנציאלים ברכב שלך שנוסע בהנעה כפולה כל הזמן, ושעלות תיקון/החלפה שלהם באוטו מהמשפחה הדפוקה הזו בוודאי יקרה יותר מסט צמיגים - מוטב שתחליף כבר את כל ארבעת הצמיגים.
זה קטע מדהים דרור,
בכדי לשכנע מישהו להשקיע קצת יותר בבטיחות אתה משתמש בטענות לכאב בכיס מכיוון אחר..
כאילו שהסיבה שצמיג שין אחד הלך לא מהווה זרז מספק להחלפת השאר.
:confused:

rhinotire
16-07-10, 11:22
+1 !!!
האם תוכל לפרט יותר על מיחזור המיגון?

נ.ב. - מז"ט על הצטרפותך לפורום ואיתה על ההודעה הראשונה...

נ.ב.2 - מעניין יהיה לשמוע את תגובתו של האדון "יוקון"........... :shock:
בנושא המיחזור ,הפולימר שבוא אנו משתמשים למיגון הצמיגים ניתן למיחזור כמעט באופן מלא,התהליך הוא כול צמיג ממוגן שחוזר אלינו ,הציפוי מוסר ממנו ואז הפולימר הולך להתכה נוספת, ניקוי, ואז ומותז לצמיג אחר(אין פגיעה באיכות ובאפקטיביות של המיגון)
כמובן שיש זיכוי כספי למיחזור החומר

דרור ברלי
16-07-10, 11:48
זה קטע מדהים דרור,
בכדי לשכנע מישהו להשקיע קצת יותר בבטיחות אתה משתמש בטענות לכאב בכיס מכיוון אחר..
כאילו שהסיבה שצמיג שין אחד הלך לא מהווה זרז מספק להחלפת השאר.
:confused:



למה מדהים?

צמיגים בני ארבע בישראל מראש חשודים בעיני גם אם הרכב עמד כל הזמן. הם מתייבשים הרבה לפני שהבלאי שלהם משמעותי עד כדי לדרוש החלפה.

אצלי או אצלך, שנוסעים בכביש בהנעה אחורית, עוד אפשר לחיות עם החלפה של צמיג אחד או שניים. בלנדרובר שנוסע בהנעה כפולה כל הזמן? כמו שאיציק כתב - הדיפרנציאלים יעבדו ויעבדו עד שיייטחנו, וכן - כאב בכיס זה סיבה משכנעת מספיק עבורנו הישראלים. אם פוקסי יפנק את הדיסקו שלו ברביעיית צמיגים חדשים הוא ישמור על המכניקה שלו ועל הדרך הוא ואנחנו נרוויח רכב בטוח יותר מסביבנו. מה רע? ועצם העובדה שערכו של הרכב נמוך ו"לא מצדיק השקעה" לא רלוונטי כאן בכלל. כל עוד הוא תקין ושמיש ונוסע על כביש ציבורי, מה אכפת לי אם הוא שווה 2K, 20K או 200K. לצמיגים בטח לא אכפת כמה הוא שווה.

ד ו ר ו ן
16-07-10, 15:12
דרור,
הכוונה היא שבשבילי וכנראה גם בשביל-צמיג בן 4, במיוחד על רכב שטח, הוא חשוד, בלי קשר לצורת ההנעה של הרכב.
בשביל אחרים לא ממש, וצריך לתת נימוקים של ינזק שלך הדיפ' או מכלול אחר כדי להצדיק החלפת צמיג, כשבפועל מספיק זה שזה אל רציונלי להתקין צמיג חדש עם 3 צמיגים ישנים אחרים ברכב ולא לנצל את ההזדמנות לאיפוס מערכות כמו שצריך.

KOOKE
16-07-10, 20:49
תחליף שניים או אפילו מומלץ את כל ה-4 בגלל שכנראה הגיע זמנם.

למרות דעתם של גדולים ממני בתחום המיכאני - הנזק לדיפרנציאלים בגלל שכביכול הם עובדים כל הזמן כשיש צמיגים שונים על אותו סרן הוא לדעתי שולי עד אפסי לעומת מה שעובר על הדיפרנציאלים כל הזמן ביום יום.

הפרשים בלחץ האויר, כל נסיעה שלא בקו ישר פלס ואפילו שלא במישור אחד מאוזן וכו' מעבידים הרבה יותר קשה את הדיפרנציאלים...אז בחייאת ה"עבודה" שלהם בגלל שוני ביצרן/ פרופיל הצמיג בטלה בשישים לעומת כל היתר !!!!!!!!!

tallevi
16-07-10, 23:28
אני גם חושב שיש פה הגזמה פראית לגבי ההשלכות של שוני בין שני צמיגים ישן\חדש או תוצרת שונה.
ההפרש המינורי לא ישפיע באופן שמתארים כאן.

טל.

fuksi
18-07-10, 10:03
תודה
הוחלט על החלפת זוג צמיגים,בשלב זה יספיק
אז איזה צמיגי AT הולכים טוב היום בשוק ברמות ה600 ש"ח לצמיג?
או לחכות עד שהאוניה של קומו תואיל בטובה להגיע לארץ...כרגע אני בלי רזרבי ואין לי כוח לביקור
של אדון מרפי...

גיא
18-07-10, 11:28
אני מנסיון אישי יכול להמליץ מאד על צמיגי מקסיס. בעבר שטח מלא וכיום חצי חצי.

גם עולה פחות מ 600.

fuksi
20-07-10, 10:28
סוף דבר
הבוקר הורכבו 2 צמיגים אחוריים של קומו.
אגב הצמיג מיוצר בסין אבל הבנתי שגם דונלופ ומישלין מעבירים לסין את פסי היצור...
תודות לגיל "איש שטח" שהמליץ ובזכותו קיבלתי מחיר אטרקטיבי.

-->