צפייה בגרסה מלאה : התלבטות לגבי קיט הגבהה
הי,
על איזה קיט 2"/3"הייתם ממליצים מהרשימה למטה. הרכב הוא גרנד 98' 5.2. והאם אני צריך עוד משהו מעבר למה שמסופק בקיטים.
קראתי את כל השרשורים והבנתי שהרוב מתקינים 4.5". החלטתי על הגבהה של 2" מאחר ואני לא חובב שטח טכני, מעדיף שבילים מהירים, זריקות תחת וכו, אני אשמח לשמוע המלצות אחרות.
רוביקון:
http://www.4wd.com/rubicon-express-suspension-lift-kits.aspx
אולד מן:
http://www.4wd.com/jeep-parts.aspx?cid=17&jeep-sid=357&plID=66
פרו קומפ:
http://www.4wd.com/jeep-parts.aspx?cid=17&jeep-sid=357&plID=67
4WD:
http://www.4wd.com/jeep-parts.aspx?cid=17&jeep-sid=357&plID=60
תודה
*
לצרכים שהגדרת(שבילים מהירים) הדבר החשוב ביותר הוא הבולמים, ככל שהבולם יהיה אכותי יותר כך תהיה יכולת עקיבת הקרקע של המתלה(כמובן שהתאמת הבולם לקפיץ חיונית גם כן), בקיטים שננת דוגמה האלדמן לדעתי הכי מתאימים לך, אני הייתי משלב בין קפיצי האולדמן לבולמי מרוץ כמו FOX או דומיהם, גם אם תקנה בולם מרוץ ללא מיכל חיצוני(בגלל עיניני תקציב) הוא עדיין יהיה טוב יותר מאלו שפרסמת.
תודה
אגב, היכן אתה ממוקם?
מצטרף להמלצה של ארז ואפילו חד יותר,
במקום לחפש פתרון ב"קיט הגבהה" של "2 , לצרכים שהצגת - עדיף שתשקיע בסט בולמים הכי איכותי שתוכל לקנות.
בהצלחה
גם כדי לסוע מהר צריך גלגל גדול (כמה שאפשר...) ומהלך מתלה, לדעתי כן נכון ללכת על 4.5 אינץ' גם לצורך זה. בכל מקרה, XJ או ZJ צריכים גלגל 31 לפחות וצריך 4.5 אינץ' כדי שהגלגל הזה יוכל לעבוד. אם המהירות חשובה לך, אז כמובן שצריך להשקיע יותר בבולמים.
קיטים של 2 או 2.5 אינץ' נוצרו כי יש מדינות שבהן החוק מתיחס ספציפית להגבהה עד המספרים האלו. אצלנו הכל לא חוקי במילא, אז למה לטרוח...
גם כדי לסוע מהר צריך גלגל גדול (כמה שאפשר...) ומהלך מתלה, לדעתי כן נכון ללכת על 4.5 אינץ' גם לצורך זה. בכל מקרה, XJ או ZJ צריכים גלגל 31 לפחות וצריך 4.5 אינץ' כדי שהגלגל הזה יוכל לעבוד. אם המהירות חשובה לך, אז כמובן שצריך להשקיע יותר בבולמים.
קיטים של 2 או 2.5 אינץ' נוצרו כי יש מדינות שבהן החוק מתיחס ספציפית להגבהה עד המספרים האלו. אצלנו הכל לא חוקי במילא, אז למה לטרוח...
גלגל 31 לא יעבוד עם הגבהה של 2"? אני חושב שראיתי כבר גרנדים עם שילוב כזה.
האם הגבהה של 4.5" לא תהיה בעייתית בסיבובים במהירות גבוהה, מרכז הכובד הגבוה לא יהווה בעייה לדעתך?
גניסלב רונן
28-07-10, 14:01
בעקרון לא מומלץ בכלל לנסוע מהר .
הרי אמרו חכמים ,המהירות מן השפן....
לדעתי ,אם אתה בעניין של מהירות קח רכב יעודי לעניין הזה ,
הגרנדים אמנם מהירים {יחסית} וחזקים אבל הם לא הרכב שהייתי לוקח אם הייתי בעניין נהיגת "ראלי" שבילים וכו' .
על אחת כמה וכמה אם אתה מתחיל לשנות את מרכז הכובד ,קפיצים ,בולמים מע' היגוי ושאר ירקות .
אבל זה רק אני.
בעקרון לא מומלץ בכלל לנסוע מהר .
הרי אמרו חכמים ,המהירות מן השפן....
לדעתי ,אם אתה בעניין של מהירות קח רכב יעודי לעניין הזה ,
הגרנדים אמנם מהירים {יחסית} וחזקים אבל הם לא הרכב שהייתי לוקח אם הייתי בעניין נהיגת "ראלי" שבילים וכו' .
על אחת כמה וכמה אם אתה מתחיל לשנות את מרכז הכובד ,קפיצים ,בולמים מע' היגוי ושאר ירקות .
אבל זה רק אני.
גרנד כבר יש, בשבילי הוא מספיק מהיר, בוא נגיד שעוד לא הגעתי למצב שנזקקתי לעוד כוח או מהירות... הלוואי שאני אגיע לנקודה הזו, אז אני ממש אתפוס מעצמי נהג רציני...
אצלי צמיג 31 נוגע בהצלבות בכנפיים, הגבהה של 4.5 אינץ'.
לגבי התאמה של הג'יפים למהירות - לא מסכים עם רונן, הם יכולים להיות מאד מהירים בשטח. הם חזקים מאד ביחס למשקל שלהם, זה היתרון הבסיסי. ומערכת המתלים שלהם, אחרי שמגביהים ומקשיחים אותה ועם בולמים טובים, מאפשרת נסיעה מהירה יחסית בשטח, בכיף.
אבל כשאני מדבר על נסיעה מהירה בשטח אני מתכוון לנסיעה בקוים ישרים בגדול, על פני שטח משובש, את הסיבובים במילא חותכים... אם מה שאתה מדמיין כנסיעה מהירה זה אספלט מפותל, אז כמובן שג'יפ ועוד מוגבה זה לא הרכב המתאים. *
אם כבר להשקיע אז עדיף כבר את ה-3 או 4.5 של רוביקון
ללא ספק ה-4.5 של רוביקון שהינם קשיחים ביותר ישמור הרכב על יציבות בתוספת
בולמים ברמה שארז מדבר עליהם.
חובה במקרה שלך להוסיף מיצב משופר אחורי בפרט וגם קידמי של ADDCO ראה אצל IRON ROCK
מה שתקח בחשבון גראנד שיעבור התעללות של קפיצות נוסח ראלי
יתפרק לגורמים וביחוד בתושבות של הזרועות לשלדה לכן רצוי גם אותם לחזק
ללא קשר לאיזה הגבהה תשים .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.