צפייה בגרסה מלאה : ג'ימני עם צמיגי 215
עזבו רגע חוקי לא חוקי,
מה הקטע בעצם?
השיפור כזה ניכר מה205 הסטנדרטיים?
האם הגדלת המידה לא מקטינה את סגירת המתלה? (בהנחה שיש על הרכב קיט אולדמן)
יתרונות\חסרונות?
מה דעתכם בנושא חברי הפורום הנכבדים?
215 בהחלט משדרגים את עבירות הג'ימני בשטח.
הגדלה ל-215 בשום אופן לא מגבילה פתיחת או סגירת מתלה.
יתרון במעבר ל-215 הוא אופציה לצמיגים איכותיים יותר.
חסרון בבלאי מואץ יותר למייסבי הגלגלים (לא היסטרי).
השאלה היא - לאן אתה מייעד את הג'ימני שלך? אם לשטח טכני קשה, מומלץ לדלג כבר ל-235 (בשילוב קיט יחסי העברה).
215 בהחלט משדרגים את עבירות הג'ימני בשטח.
הגדלה ל-215 בשום אופן לא מגבילה פתיחת או סגירת מתלה.
יתרון במעבר ל-215 הוא אופציה לצמיגים איכותיים יותר.
חסרון בבלאי מואץ יותר למייסבי הגלגלים (לא היסטרי).
השאלה היא - לאן אתה מייעד את הג'ימני שלך? אם לשטח טכני קשה, מומלץ לדלג כבר ל-235 (בשילוב קיט יחסי העברה).
את האמת? אין לי שום טענות כלפיי המקסיס שמותקנים עכשיו...
איזה צמיגים יותר איכותיים אני יכול למצוא במידה 215?
הבלאי המואץ באמת קיים כאשר אני מעלה במידה אחת?
הג'ימני שלי מטפס יפה בינתיים בכל מקום שאני מגיע איתו, ורק לפני שבועיים שלושה התקנתי נעילה..
אני לא מוצא צורך להעלות כרגע ל235...
בוא נשאיר רגע את הדיון על ה215... זה יותר לגיטימי אם כבר..
יתרון במעבר ל-215 הוא אופציה לצמיגים איכותיים יותר.
זה היה נכון פעם, היום יש צמיגים מעולים במידה המקורית.
בכל מקרה, אם נתעלם מדגם הצמיג, לדעתי לא תרגיש הבדל משמעותי - זה פער של כ- 5% ברוחב ולדעתי לא מצדיק את הטרטור שמסביב למידה לא חוקית. ייתרונות משמעותיים יותר כאמור במידה גדולה בהרבה, אבל אז צצות בעיות חדשות ...
ייתרונות למידה גדולה יותר:
א. מגביה את הרכב - משפר את העבירות
ב. צמיג רחב יותר - שיפור בחולות ואאולי גם בכביש (יחסית לצמיג מאותו הדגם במידה קטנה יותר)
ג. מגהץ יותר טוב מכשולים, עובר יותר טוב בורות ומהמורות
חסרונות למידה הגדולה יותר:
א. מגביה את הרכב - פוגע ביציבות
ב. צמיג רחב יותר - היגוי קשה/כבד יותר
ג. משקל כבד יותר על המתלים - הבולמים עובדים קשה יותר
בחירתי האישית (בויטארה ארוכה): 235/75R15
נדב.
בוא נשאיר רגע את הדיון על ה215... זה יותר לגיטימי אם כבר..
זה לא יותר לגיטימי. זה לא חוקי, נקודה.
נסעתי על ויטארה במידות 235, 215, 205, 195. המעבר המשמעותי באמת היה ל- 235, אבל לשני הכיוונים - זה מורגש במנוע/מצמד.
לא הייתי טורח עבור פחות מזה, וגם לא לכל אחד זה מתאים ...
נדב.
אני עם צמיגים 205 כלומר מידה מקורית, סט צמיגים של יוקוהמה ואני מרוצה מאוד זה מספיק לי (5050 לא שטח מלא).
חשבתי לעבור ל215 אבל עזבתי את זה, יקר ומיותר לטעמי, אני לא מטייל בשטח מספיק קשה.
מזה כשבועיים שהג'ימני שלי נעול ב215 (הנקוק 100%), לעומת ה205 שהיו לו קודם (מקסיס 100%).
עוד לפני כן הוא כבר מוגבה קפיצים-בולמים, ואלו הרשמים בינתיים:
1. הגבהה לרכב: הגבהה קלה, די מורגשת, לא משמעותית מבחינה בטיחותית (לא מורגש חוסר יציבות, ואף להיפך- ראו בסעיף הבא).
2. צמיגים רחבים/יציבות: מורגש מאוד! בעיקר מבחינת יציבות בכביש, וגם קצת ב"גיהוץ" באמפרים. זה עדיין לא לנד קרוזר, אבל האוטו בהחלט "יושב" יותר טוב על הכביש.
בשטח עדיין לא יצא לי לטפס על משהו שינצל את היתרון הזה, אבל בהתחשב בעובדה שאני 98% מהזמן על אספלט, השיפור הזה עושה לי לחייך המון.
3. צריכת דלק: בינתיים יצא לי לתדלק רק פעם אחת עם הצמיגים החדשים, אז אני מנועה עדיין מאמירות גורפות... כרגע ההבדל מה205 נראה לטובה (1:10.5 לעומת 1:9.5), אבל המיכל הזה עשה, שלא במידה אופיינית, הרבה נסיעות בינעירוניות במהירות סולידית, אז לא בטוח שהיתרון הזה יישמר.
מה שכן- בשבועיים שקדמו להחלפה התקשרתי לכ-10 פנצ'ריות באיזור המרכז. למעט אצל "צמיג ישיר" בפ"ת, לאף אחד לא היו צמיגי 100% שטח במידה החדשה (215.75), וגם אצלו היה מדובר בדגם של מקסיס שלא כ"כ רציתי. יש את ה BF A/T הידועים לטובה והיקרים עד מאוד, שהיו מחוץ לתקציב ולכן לא שאלתי לגביהם, אבל גם לא הוצעו לי בשום מקום.
בסוף התמזל מזלי לקנות את ההנקוק מאדם פרטי- משומשים במצב מצויין, ואחלה צמיגים באופן כללי, אבל ציפיתי להרבה יותר מבחר זמין.
איזה צמיגים באמת ייחשבו יותר טובים לג'ימני מהמקסיס?
ברור לי שלכל אחד יש את המאפיין שלו ושכל אחד מיועד לטח קצת שונה..
בסופו של דבר, האם יש משהו שיותר מתאים מהמקסיס?
איזה צמיגים באמת ייחשבו יותר טובים לג'ימני מהמקסיס?
ברור לי שלכל אחד יש את המאפיין שלו ושכל אחד מיועד לטח קצת שונה..
בסופו של דבר, האם יש משהו שיותר מתאים מהמקסיס?
BF AT.
גימני 2008 אוטומטי עים צמיגים 215/78/15 100% של מקסיס MT
חודש וקצת עבר מאז שעליתי מידה .
אין הרבה מה להוסיף על מה שמיכל אמרה :
האוטו יושב על הכביש בצורה הרבה יותר טובה ויציבה.
מרגע שהצמיגים נוגעים בשטח יש הבדל משמעותי בשטח גם בלי הורדת לחץ אוויר.
עלייה קטנה בצריכת הדלק .
בעליות (לדוגמה: פרוייד בחיפה , בית אורן ) האוטו מתקשה ומגרד את ה 60 (בלי קיק דאוונים וכאלה)
כביש החוף מורגשת קצת איטיות בהאצה אבל לא משהו קריטי, וניתן לפתח מהירות של 120 קמ"ש בלי בעיה.
הגדלת הצמיגים גורמת לנגיעה של הצמיגים בפגוש פלסטיק ודורשת פיתרון של חיתוך הפגוש או הגבהה.
בהחלט אני מתחיל לשקול יחסי העברה על מנת לפצות על החסרונות של ההאצה.
למיטב הבנתי יש כרגע בעיה להשיג צמיגים של מקסיס, הצמיגים שרכשתי כבר היו על משאית בדרך חזרה ליבואן וחזרו חזרה עבורי.
http://img828.imageshack.us/img828/6892/maxm.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/8417/max2y.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.