צפייה בגרסה מלאה : טורים גבוהים בדיסקברי בנזין
בניוטרל ובפרקינג הטורים עולים לעיתים ל2.5 ולפעמים זה פשוט נורמלי,
בLOW כשהילוך משולב ( לא משנה איזה )הטורים גם מאוד גבוהים ברמה כזאת שצריך ללחוץ על הבלמים ממש חזק, ברגע שטיפה מורידים את הרגל מהברקס האוטו ממש מזנק קדימה..
ההשערה כרגע היא שמדובר על בעיה במנוע צעדים,
האם למישהו יש רעיון אחר?
תודה רבה
תומר
air flow sensor
sens O2
step motor
TPS
air flow sensor
sens O2
step motor
TPS
אשמח לדעת אל דרכי בדיקה של כל אחד מהחיישנים האלו, כמו גם על ערכים שצריך לקבל בבדיקה.
אם למישהו יש חומר טכני שיכול לעזור בנוגע לחיישנים האלו, יעזור מאוד.
תודה,
איתי.
דרכי בדיקה-TEST BOOK
זאת דרך אחת. יקרה, לא מלמדת וכנראה תביא לפיתרון (לא בטוח).
עוד דרך היא למצוא ספר טכני שיספר על ההתנגדות שאמורה להיות לכל אחד מהחיישנים/המתח שהם אמורים להוציא, לעבור עם מולטימטר ולבדוק ולגלות את החיישן הסורר...
יש למישהו ספרות טכנית?
איתי.
http://green-oval.com/joomla/index.p...d=13&Itemid=29
full free servce manualto 2002
http://green-oval.com/joomla/index.p...d=13&Itemid=29
full free servce manualto 2002
הלינק שבור, אשמח עם תתקן אותו.
תודה,
איתי.
http://green-oval.com/joomla/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=13&Itemid=29
http://green-oval.com/joomla/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=13&Itemid=29
את ה RAVE אני מכיר ואכן, יש שם הסברים על החיישנים ואיך לפרק/להרכיב אותם. אני מחפש הסברים איך לבדוק אותם ואילו ערכים אני צריך לקבל כתקינים......
תודה,
איתי.
tps-0,31 volt
step motor-150-160 steps
sensors O2-0.1-0.9 volt
non constant
air flow-1.37 volt
inj puls-2.68msec
ign adv-4,5deg
colant temp-after 82 deg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.