צפייה בגרסה מלאה : צריך עזרה בויטרה
יש לי רעש באוטו שמופיע מעל 100 ק"מ כבר יותר משנה אמרו לי זה בגלל ההגבהה שלא שמתי מאריך לדריבשפט לפני כמה ימים עשיתי אחד וזה לא עוזר מישהו מכיר תופעה כזאת
הרעש בא רק שעוזבים את הגז וממשיך עד שהמיהירות יורדת ל80 או ששוב נותנים גז זה נשמע כמו רעש של טחינה רצוף
הרכב ויטרה 98 אוטומט נעול מאחורה אוטומט מאחורה יש 3-4 אינץ
למישהו יש רעיון
הרעש בא רק שעוזבים את הגז וממשיך עד שהמיהירות יורדת ל80 או ששוב נותנים גז זה נשמע כמו רעש של טחינה רצוף
קשה לקבוע בלי לשמוע, אולי מיסב בגיר/טראנספר.
אם אתה יכול להגיע לרעננה, קפוץ לארז סנטו - טופ גיר רעננה, רוב הסיכויים שהוא יאתר את הבעייה תוך כמה דקות ...
נדב.
יש לי רעש באוטו שמופיע מעל 100 ק"מ כבר יותר משנה אמרו לי זה בגלל ההגבהה שלא שמתי מאריך לדריבשפט לפני כמה ימים עשיתי אחד וזה לא עוזר מישהו מכיר תופעה כזאת
הרעש בא רק שעוזבים את הגז וממשיך עד שהמיהירות יורדת ל80 או ששוב נותנים גז זה נשמע כמו רעש של טחינה רצוף
הרכב ויטרה 98 אוטומט נעול מאחורה אוטומט מאחורה יש 3-4 אינץ
למישהו יש רעיון
קורונה פיניון...
מה עושים לפרק או תוסף שמן גיר
אתה חושב שזה חופש בפניון
תבדוק את השמן בסרן, אם הפיניון שלך נטחן אמורות להיות ראיות (נסורת-מתכת) בשמן.
חוץ מזה, יניב, בחייאת, תתחיל לשים סימני פיסוק...
כמה חברה אתמול אמרו לי שאולי צריך ברכב קרדו בגל הנעה בגלל ההגבהה הענקית.
ומישהו אחר אמר שאולי כדאי לי להנמיך את הגשר של הגיר . וזה הדבר האחרון שאני מעוניין להנמיך כי שם הרכב הכי נמוך.
אם משיהו יודע איפה ואיך לעשות את הקרדן גם מאיפה איפשר לקנות את החלק אני יודה לו מאוד??
אם זאת ויטארה קצרה ובאמת הגבהת ב-3" ויותר (מהגובה המקורי) אז,
אני מעריך שאתה מעמיס מאד את הטרנספר ביציאה לדרייבשאפט האחורי .
בויטארה הסליפיוק למעשה הוא בתנועת הדרייבשאפט (יציאה/כניסה) לטרנספר.
נדרש לבצע הטיית טרנספר (למעשה זה הטייה כוללת של כל רכבת הכוח, מנוע-גיר-טרנספר) ע"י בניית תושבות
לגשר הטרנספר.
בהצלחה
רענן
נ.ב- זאת גם הסיבה שאני לא ממליץ על הגבההת קלמיני 3" לויטארה קצרה.
השאלה אם יש לי בררה אחרת גם ככה חסר לרכב גובהה במקומות שאני נוסע חיבור כפול בגל הינע לא יפתור את הבעייה??
השאלה אם יש לי בררה אחרת גם ככה חסר לרכב גובהה במקומות שאני נוסע חיבור כפול בגל הינע לא יפתור את הבעייה??
מסובך מידיי !
צריך לבנות תושבת על גשר שתחזיק חלק אחד של הדרייבשאפט , צריך להתאים דרייבשאפט שיש לו סליפיוק מובנה (לבטל את התנועה בטרנספר).
או שתנמיך את האוטו או שתבצע הטייה לטרנספר.
בכל מקרה, אין הבטחה שלא נגרם כבר נזק לטרנספר.
שבת שלום
רענן
רונן תודה.(כנראה שאין ברירה ואני יעשה את זה)
בבקשה אני צריך עוד חוות דעת בטח מישהו הצליח לפתור בעייה כזאת בלי להנמיך חלקים ברכב.
רונן תודה.(כנראה שאין ברירה ואני יעשה את זה)
בבקשה אני צריך עוד חוות דעת בטח מישהו הצליח לפתור בעייה כזאת בלי להנמיך חלקים ברכב.
אתה יכול למדוד בעצמך כדי להיות בטוח .
כשהרכב על משטח ישר פרק את הדרייבשאפט האחורי .
חשוב מאד, לא מפרקים כשהרכב על ליפט. גם לא להרים עם ליפט, לפרק הדרייבשאפט ואח"כ להוריד ולהניח על המשטח .
(אפשרי לבצע בבור או בליפט שיש עליו מסוע נסיעה)
מדוד את זוית היציאה מהטרנספר כלפי הקרקע, מדוד את זוית הפיניון כלפי הקרקע .
אם יש לך הפרש בזויות של יותר ממעלה (לא משנה הכיוון) אז זאת הבעיה !
לצורך הנ"ל אתה יכול לייצר כלי פשוט ,
עפרון שבקצה אחד קשור אליו חוט דק , בקצה החוט משקולת קטנה (חצץ וכו ..).
לצורך המדידה צריך להסתייע בחבר "שיזחל" איתך מתחת לרכב עם מחוגה .
אחד ממשיך את הקו של יציאת הטרנספר/פיניון עם העפרון,
השני מודד את הזוית בין העפרון לחוט.
בהצלחה
רענן (לא רונן)
לצערי מחוסר ברירה הנמכתי את הגשר בעוד 2 אינץ וזה פתר את הבעייה בגלל שהגשר נמוך מאוד חיזקצי אותו הוספצי לגשר הקיים עוד פלטה ברזל 8 מילמטר. בנתיים הכל נראה בסדר אם הבעייה תחזור אני הדווח .תודה לכל העוזרים!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.