Jacob80
18-08-10, 12:15
אני יודע שלא מקובל לשים הודעת מכירה בפורומים המקצועיים אבל חשבתי לנכון בכל זאת לשים את ההודעה כאן כיוון שהייתי מעדיף שהרכב ישאר ב"משפחה" (חברי הפורום או חבריהם)
למה אני מוכר?
ההחלטה באה מלמעלה.. היא החליטה שהאוטו גבוה מדי וקשה לה להכניס ולהוציא את הילדה מהכסא. חוץ מזה שהיא התחילה לעבוד במקום רחוק והאוטו נוסע עכשיו 150 ק"מ ביום...
הוסכם בזאת כי ה WJ המועמד לא יהיה משופר, לפחות לא לגובה של 4.5"...
אז מה יש לנו כאן?
ZJ במצב שאין שני לו. 160000 ק"מ אמיתיים.
בפנים מושלם: כל העור עדיין חדש, אין שפשופים ואין קרעים, חשמל כסאות עובד לכל הכיוונים, כולל חימום כסאות בשניהם (זה הדבר הראשון שמתקלקל ב ZJ בד"כ), הוחלף ריפוד גג, אין חלודה בסאן-רוף, אין נזילות של היחידה הפנימית, 2 סטים של שטיחים מקוריים של ZJ (שני הסטים במצב מעולה), מתקן ללפטופ נסתר לגמרי, דיבורית בלוטות' (נסתרת גם), מדפים בבגאז' (וילון מקורי ורשת גומי מקורי עדיין קיימים, במצב מעולה). אין כתצמים בשטיחים, אין חורים בדש, אין שפשופים בשום מקום.
יש עדיין את שני השלטים המקוריים, לכל אחד זיכרון משלו שמזיז את הכסאות והמראות לפי מה שקבוע בזכרון (לחלק מכם זה נשמע שטויות אבל זה פינוק נהדר וכבר כמעט שלא קיים ב ZJ בשנתונים הללו.. או כי איבדו את השלט או כי הזכרונות כבר לא עובדים מי יודע מה)
בחוץ: פרט למכה קטנה בקדמת הכנף הקדמית (מעל גלגל ימין) ושריטה באורך 20 ס"מ בדלת האחורית הכל מצויין, צבע מקורי שמור מאד (למרות ששחור..)
מכנית: מטופל בקפידה, שמנים מקוריים בלבד, לאחרונה הוחלפו שמנים בסרנים (140/75), שמן גיר + פילטר (MOPAR ATF4), כל הבושינגים בקיט רוביקון הוחלפו לכחול (לפני חודשיים), אין נזילות (ולא היו גם), במנוע עצמו הכל מקורי, כל החוטים והקונקטורים והפלסטיקים שלמים ולא יבשים, מצבר חדש 95 אמפר, השמן במנוע אפילו לא משחיר..
מגן טרנספר מקורי, מגן מיכל דלק מקורי, חבילת גרירה מקורית (כולל קולר גיר חיצוני), רדיאטור הוחלף לפני שנתיים (מקורי גם הוא).
האוטו לא מהתחמם (רק כשיש 37 מעלות בחוץ ונוסעים עם מזגן אז הוא מגיע ל 105 מעלות).
תוספות: קיט רוביקון מלא "4.5 כולל פנהרדים קדמי ואחורי מתכווננים, בולם הגה פרוקומפ, זרועות היגוי HD, דרייבשאפטים HD עם סליפ יוק וצלבים (קנויים, לא משופצים), בולמי OME NITRO, מנתקי מייצבים רוביקון דור 2, טרנספר 242 (חמישה מצבים), קייס פתוח בסרן אחורי, גלגלי 31 עם צמיגי שטח מלא ברשיון, פגוש קדמי עם מיכל מים מובנה (עדיין ללא משאבה חשמלית), מערכת גז BRC (הטובה מכולן) מיכל 100 ליטר, וו גרירה
צריכת דלק אמיתית (גם בבנזין וגם בגז) היא 1:4.5. בנסיעות ארוכות (למדבר בד"כ) מגיע גם ל 1:5.5.
המחיר: לא זול.. 60000 ש"ח.
אני לא מפרסם את הטלפון כי אז זה כבר ממש הופך להודעת מכירה (שלא שייכת לפורום), אז מי שמעוניין אפשר להשאיר הודעה בפרטי.
קובי.
למה אני מוכר?
ההחלטה באה מלמעלה.. היא החליטה שהאוטו גבוה מדי וקשה לה להכניס ולהוציא את הילדה מהכסא. חוץ מזה שהיא התחילה לעבוד במקום רחוק והאוטו נוסע עכשיו 150 ק"מ ביום...
הוסכם בזאת כי ה WJ המועמד לא יהיה משופר, לפחות לא לגובה של 4.5"...
אז מה יש לנו כאן?
ZJ במצב שאין שני לו. 160000 ק"מ אמיתיים.
בפנים מושלם: כל העור עדיין חדש, אין שפשופים ואין קרעים, חשמל כסאות עובד לכל הכיוונים, כולל חימום כסאות בשניהם (זה הדבר הראשון שמתקלקל ב ZJ בד"כ), הוחלף ריפוד גג, אין חלודה בסאן-רוף, אין נזילות של היחידה הפנימית, 2 סטים של שטיחים מקוריים של ZJ (שני הסטים במצב מעולה), מתקן ללפטופ נסתר לגמרי, דיבורית בלוטות' (נסתרת גם), מדפים בבגאז' (וילון מקורי ורשת גומי מקורי עדיין קיימים, במצב מעולה). אין כתצמים בשטיחים, אין חורים בדש, אין שפשופים בשום מקום.
יש עדיין את שני השלטים המקוריים, לכל אחד זיכרון משלו שמזיז את הכסאות והמראות לפי מה שקבוע בזכרון (לחלק מכם זה נשמע שטויות אבל זה פינוק נהדר וכבר כמעט שלא קיים ב ZJ בשנתונים הללו.. או כי איבדו את השלט או כי הזכרונות כבר לא עובדים מי יודע מה)
בחוץ: פרט למכה קטנה בקדמת הכנף הקדמית (מעל גלגל ימין) ושריטה באורך 20 ס"מ בדלת האחורית הכל מצויין, צבע מקורי שמור מאד (למרות ששחור..)
מכנית: מטופל בקפידה, שמנים מקוריים בלבד, לאחרונה הוחלפו שמנים בסרנים (140/75), שמן גיר + פילטר (MOPAR ATF4), כל הבושינגים בקיט רוביקון הוחלפו לכחול (לפני חודשיים), אין נזילות (ולא היו גם), במנוע עצמו הכל מקורי, כל החוטים והקונקטורים והפלסטיקים שלמים ולא יבשים, מצבר חדש 95 אמפר, השמן במנוע אפילו לא משחיר..
מגן טרנספר מקורי, מגן מיכל דלק מקורי, חבילת גרירה מקורית (כולל קולר גיר חיצוני), רדיאטור הוחלף לפני שנתיים (מקורי גם הוא).
האוטו לא מהתחמם (רק כשיש 37 מעלות בחוץ ונוסעים עם מזגן אז הוא מגיע ל 105 מעלות).
תוספות: קיט רוביקון מלא "4.5 כולל פנהרדים קדמי ואחורי מתכווננים, בולם הגה פרוקומפ, זרועות היגוי HD, דרייבשאפטים HD עם סליפ יוק וצלבים (קנויים, לא משופצים), בולמי OME NITRO, מנתקי מייצבים רוביקון דור 2, טרנספר 242 (חמישה מצבים), קייס פתוח בסרן אחורי, גלגלי 31 עם צמיגי שטח מלא ברשיון, פגוש קדמי עם מיכל מים מובנה (עדיין ללא משאבה חשמלית), מערכת גז BRC (הטובה מכולן) מיכל 100 ליטר, וו גרירה
צריכת דלק אמיתית (גם בבנזין וגם בגז) היא 1:4.5. בנסיעות ארוכות (למדבר בד"כ) מגיע גם ל 1:5.5.
המחיר: לא זול.. 60000 ש"ח.
אני לא מפרסם את הטלפון כי אז זה כבר ממש הופך להודעת מכירה (שלא שייכת לפורום), אז מי שמעוניין אפשר להשאיר הודעה בפרטי.
קובי.