צפייה בגרסה מלאה : החלפת רוטור מפלג בסמוראי
שלום , הייתי מעוניין בהסבר ,כיצד להחליף רוטור מפלג בסמוראי 94 מוזרק
האם למשהו יש מושג מה העליות ואם ההרכבה דורשת כיוון כזה או אחר .
תודה
לא רציני בכלל.
פתיחת 2 קליפסים של מכסה מפלג, הוצאת הרוטור(יש לו רק מצב אחד להתיישב במקום),
סגירת מכסה חזרה למקומו וגם את 2 הקליפסים.
לא רציני בכלל.
פתיחת 2 קליפסים של מכסה מפלג, הוצאת הרוטור(יש לו רק מצב אחד להתיישב במקום),
סגירת מכסה חזרה למקומו וגם את 2 הקליפסים.
רמי, אני לא יודע איך זה בקרוברטור אבל אצלי במוזרק יש שני ברגים ולא שני קליפסים. יש מצב שיש הבדל בי הדגמים?
רמי, אני לא יודע איך זה בקרוברטור אבל אצלי במוזרק יש שני ברגים ולא שני קליפסים. יש מצב שיש הבדל בי הדגמים?
נכון. סליחה.
אכן יש שני ברגים(ראש 8מ"מ) במקום הקליפסים.
אבל כל השאר אותו דבר.
תודה רמי, יש מצב שאתם יודעים איפה אני רוכש כזה חדש מהניילון ומה המחיר שלו במכשירי תנועה?
לא ניראה לי שזה אמור לעלות יקר, אפילו המקורי.
אם אוכל לקבל המלצות היכן לרכוש רוטור כזה באיכות טובה יותר מהמקורי
צביקה קרבורטור
30-08-10, 18:07
השאלה שנשאלת, מדוע ולמה אתה בכלל מעוניין להחליף רוטור?
בברכה
צביקה
אם אוכל לקבל המלצות היכן לרכוש רוטור כזה באיכות טובה יותר מהמקורי
אין לרכב שלך טוב יותר מהמקורי...;)
עם כל הכבוד ,כולה רוטור מפלג...חלק פשוט שמחזיק שנים על גבי שנים,ואין ממש סיכוי שתרגיש את ההבדל בין החדש לקודם.
מורי.
הסיבה שבגללה אני מתעניין בהחלפת רוטור היא מכיוון שהרכב (סמוראי94 מוזרק) עדין מקרטע עוד מימי הרכישה שלו, כסטודנט אני מנסה להימנע מלבקר במוסכים כמה שניתן מכיוון שיש לי את היכולת לבצע עבודות לבד, סטארטר ,שתושבת גיר כבר הוחלפו, מסנן דלק, וטיפול כבר עשיתי כחלק מישור קו אבל לעזזל הקרטועים האלה.
בנסיעות קצרות הדבר לא מפריע אבל בזמנים שונים ובמיוחד בטיולים הרכב פשוט מתנהג מוזר לפי מצבי רוח.
התיאור של הקרטועים אצלי דומה מאוד לשאר החברה שהעלו טענות דומות.
החלטתי מכיוון שאין לי זמן לקרקעה את הרכב גם לא ליום, היא להחליף חלק חלק לאט לאט במערכת הצתה גם כחלק מחידוש המכלולים, רוטור,חוטי הצתה
משיחה עם אחד מחברים הפורום הבנתי שבעיה דומה אשר טופלה אצלך מורי, נגמרה בשיפוץ מערכת ההזרקה.
בדוק לחצי דלק במערכת. התיאור שלך יכול להתאים ללחץ נמוך\גבולי, משאבה מקולקלת יכולה לעבוד היטב כשהיא קרה ורק אחרי עבודה והתחממות לרדת בתפוקה.
קובי
כאשר אני מסובב סוויץ' אפשר לשמוע את משאבת הדלק מפסיקה עד שהיא מפסיקה
צליל של ציפצוץ אחיד
האם כך זה אאמור להיות?
תחליף כבלי הצתה ופלגים, לי זה פתר את הקרטועים..
אם אתה באמת רוצה לתת לעצמך דיאגנוסטיקה אמיתית בלי ניחושים .
אז לך תשיג לך רב מודד אפילו לא 100 שח לאחד ומחזיק לכל החיים , תעבור רכיב רכיב עם ספר רכב ותוודה התנגדות וזרם .
אחרי שעשית את זה ווידאת שהכל תקין , בקש ממשהו בפורום שיש לו מודד לחץ במערכת הדלק , ותבדוק את הלחץ במערכת .
וגם אם תקנה את הערכה , ערכה + רב מודד
לא יעלו לך יותר מלהחיליף כל כחלק ברכב עד שתמצא (אם בכלל ) את הבעיה.
בהצלחה גלעד .
עדכון :
הרכב עבר מספר בדיקות: פלגים תקינים, חוטי הצתה תקינים,לחץ דלק תקין, מפלג אוופס!!
בתוך המפלג יושב חיישן "הול" , עליו מורכב מכניזם מסתובב שאומר לו פעם אחת לילה טוב ופעם אחת בוקר טוב (אור, חושך).
לחיישן הנ"ל יש כיסוי סיליקוני וכאשר אותו כיסוי נמס החיישן נדפק, אפשר לראות בתמונה.
ועכשיו מגיע הבעיה, חיישן כזה בחברה עלותו כ- 1400 ש"ח
מפלג משופץ 1200 ש"ח
מפלג מפירוק ????, אין להשיג ,אם משהו מכיר ,יודע, שומע בבקשה לומר לי כי פשוט אין
עכשיו ידוע שצריך להחליף את החיישן אך החלפתו אינה ערובה לפתרון הבעיות.
מחפש מפלג לסמוראי 94 או עצות מה לעשות.
בדיוק כמו שאמרת
לא הייתה, רציתי לראות את זיו פניך
עכשיו בתמורה תעזור לי למצוא מפלג : )
עדכון :
היום היה ניסיון לתקן את הבעיה עד סופה.
נמצא מפלג תקין שעבד בדיוק 30 אלף ק"מ, עבורו שולם 700 ש"ח קולל החלפה ותיקון
אבל הבעיה לא נעלמה...
עכשיו גם נגמר הכוח וגם הכסף...: (
בדרכי הביתה פרצה תופעת הקרטועים שוב
ניסיתי לאסוף כמה שיותר מידע מכיוון שבדרך כלל הבעיה מתרחשת רק אחרי נסיעות של כשעה לפחות
1. כאשר הופיעו הקרטועים לחצתי על דוושת הגז עד הסוף הקרטועים התגברו עד למצב שכמעט אין אפשרות להמשיך נסיעה.
דומממתי את הרכב והנעתי שוב פעם, הקרטועים נעלמו וחזרו כעבור3 דקות
2. כאשר תופעת הקרטועים מתפרצת, אחרי סיבובים הקרטועים מתגברים מרגיש כאילו אין דלק ברכב עם קרבורטור(פה זה הזרקה).
אני עובד עצות, מה עושים?
עדכון :
הרכב עבר מספר בדיקות: פלגים תקינים, חוטי הצתה תקינים,לחץ דלק תקין, מפלג אוופס!!
בתוך המפלג יושב חיישן "הול" , עליו מורכב מכניזם מסתובב שאומר לו פעם אחת לילה טוב ופעם אחת בוקר טוב (אור, חושך).
לחיישן הנ"ל יש כיסוי סיליקוני וכאשר אותו כיסוי נמס החיישן נדפק, אפשר לראות בתמונה.
ועכשיו מגיע הבעיה, חיישן כזה בחברה עלותו כ- 1400 ש"ח
מפלג משופץ 1200 ש"ח
מפלג מפירוק ????, אין להשיג ,אם משהו מכיר ,יודע, שומע בבקשה לומר לי כי פשוט אין
עכשיו ידוע שצריך להחליף את החיישן אך החלפתו אינה ערובה לפתרון הבעיות.
מחפש מפלג לסמוראי 94 או עצות מה לעשות.
תום ערב טוב.
כשאתה אומר לחץ דלק תקין, אתה מתכוון שהוא נבדק ע"י שעון בזמן תקלה?
שלילי, הוא נבדק במצב רגיל
התקלה מתגלה רק אחרי שעה של נסיעה
שלילי, הוא נבדק במצב רגיל
התקלה מתגלה רק אחרי שעה של נסיעה
נו..
אנחנו מדברים בשני שרשורים.
הבדיקה שאתה מבצע, חייבת להיות בזמן תקלה, אחרת היא
חסרת כל ערך.
ברגע שתדע בודאות שהבעייה היא לא בלחץ הדלק בזמן תקלה,
אז תוכל להתמקד בכיוונים אחרים.
בנתיים הוחלט להחליף משאבת דלק, המחיר לא גבוהה ואין לי מה להפסיד
אם משהו בבקשה יכול לפרט את השלבים לפירוק מיכל דלק:mrgreen:
בנתיים הוחלט להחליף משאבת דלק, המחיר לא גבוהה ואין לי מה להפסיד
אם משהו בבקשה יכול לפרט את השלבים לפירוק מיכל דלק:mrgreen:
מה זה לא גבוה? אני דווקא מכיר שמשאבת הזרקה בסמוראי זה לא דבר זול? איפה אתה קונה?
תיקון, כן יקר...
לפי שרשורים פה נע בין תחליפי 300 ש"ח למקורי 700 ש"ח
תום- חכמים בפורום כתבו לא אחת:
כשיש תקלה, זו לא חכמה להתחיל להחליף את כל החלקים עד שהבעיה נעלמת!!
(גם אני, כמוך, למדתי בדרך הקשה... מצד שני, עכשיו יש לך מפלג רזרבי וזה תמיד טוב!)
אתר את התקלה. ולאחר מכן תקנה ותחליף חלקים הנדרשים.
לפני שאתה מתחיל עם משאבה:
האם בדקת לחץ דלק והוא תקין?
גם בסרק וגם בנסיעה \ במאמץ?
האם ספיקה תקינה?
אצלי כשהיא מתה, גם יכולתי לשמוע אותה מזמזמת לאחר מאמצים.
אז היו מגיעים הגימגומים.
זה היה קורה לאחר שהיא היתה מתחממת.
שים לב לזמזומים ואולי גם למפלס הדלק כאשר האוטו מגמגם.
הבדיקה לא מסובכת בכלל. צריך מחבר T מעט צינור ושעון.
במידה ואין לך בהישג יד- גש לבעל מקצוע שיבצע הבדיקה.
(לצערי השעון שלי עבר הסבה לחיבור של סופה ואין לי רצון להתחיל לפרק את העסק)
[QUOTE=תום;335413]עדכון :
"הרכב עבר מספר בדיקות: פלגים תקינים, חוטי הצתה תקינים,לחץ דלק תקין, "
הי, תודה על התגובה אך האם קראת את התגובות מתחילת השרשור?
הרכב עבר את הבדיקה ה"נ"ל אך לא בזמן תקלה כך שאיני יודע כמה אותה בדיקה שווה
כמו שכתבתי הייתי אצל מספר בעלי מקצוע, קשה מאוד לאתר את התקלה מכיוון שהיא מתרחשת רק כאבור זמן נסיעה ממושך, בבדיקה במוסך כאשר גילינו את חיישן ה"הוול" שנזל החלפנו מפלג.
סתם מחשבה- תבדוק מינוסים: מהדיסריביוטר לקיר האש, מהמצבר לקיר האש, חיבורים של המחשב.
תנסה אחרי התקלה להוציא שוב קוד תקלה. אתה בטוח שהקוד היחיד היצא לך זה ש"אין תקלה"?
תודה יונתן
הכל נבדק
ישנן מספר דברים אשר גורמים לי להאמין שזאת משאבת הדלק שעושה לי בעיות.
1.רק לאחר זמן רב ולרוב בחצי טנק דלק.
2.באותו זמן אחרי סיבוב מתרחש קירטוע ארוך.
3. אחרי כיבוי והתנעה התופעה נעלמת לזמן קצר (אולי בגלל יצירת לחץ של משאבת הדלק מחדש?).
4. כאשר יש קרטועים ואני ממלא דלק התופעה נעלמת.
בקיצור לדעתי ללא ספק משאבת דלק, מה שאני מתכנן לעשות לפני שאני הולך לרכוש משאבת דלק מקורית היא לחבר משאבת קו, נניח של וולוו מפרוק, להתקין אותה בתא המנוע ולראות אם יש שיפור במצב.
אילו בעיות יכולות להיווצר?
האם צריך ווסת דלק נוסף?
תתחיל מלבדוק לחץ דלק בזמן התקלה. עם שעון לחץ שבנוי נכון, לא צריכה להיות בעיה להרכיב את השעון ולהשאיר אותו מורכב בתא המנוע, וכשהרכב מתחיל לקרטע אתה מרים מכסה מנוע ורואה בדיוק מה הלחצים. התקלה שאתה מתאר בהחלט מתאימה למשאבה תקולה, שמתחילה להתחמם אחרי זמן מסויים של עבודה, במידה והיא לא טבולה כולה בדלק שמקרר אותה, ועם ההתחממות מייצרת פחות לחץ פשוט בגלל ירידה במהירות העבודה שלה. כשהיא מתקררת היא חוזרת לעבוד כראוי, וחוזר חלילה.
במידה ואתה רוצה לחבר משאבה שאינה מיועדת לרכב שלך, הדבר הראשון שאלה צריך לבדוק זה הלחץ והספיקה שהמשאבה יודעת לתת. מערכות הזרקה שונות עובדות בלחצים שונים, ומנועים בגדלים שונים זקוקים לספיקות שונות, במידה ולא תהיה התאמה לא תשיג כל אינדיקציה כי או שהמערכת תעבוד בחוסר (אם הערכים נמוכים מדי) או בעודף (אם הערכים גבוהים).
בהצלחה וחג שמח-קובי
תודה על התשובה המספקת בהחלט
האם משהו יודע מה הם נתוני הספיקה של משאבת דלק של סמוראי מוזרק?
האם בחיבור משאבת דלק נוספת (משאבת קו) אוכל פשוט לחבר את המשאבה בתא המנוע ממש ליפני כניסת צינור הדלק לבית המצערת?
האם העיניין פשוט, כניסת מהמיכל ויציאה למנוע? או שיש צורך בהתאמות נוספות?
תום. לפי מה שאני יודע הזרקה חד נקודתי חייב ליהיות לו משאבה שמספקת 15 PSI.
תום. לפי מה שאני יודע הזרקה חד נקודתי חייב ליהיות לו משאבה שמספקת 15 PSI.
הנתונים שמצאתי בספר רכב הם קצת שונים
עדכון אחרון וסיכום.
הייתי אצל מספר בעלי מקצוע, חלקם מומלצים ומוכרים.
מכיוון שהיו יכולות להיות מספר סיבות לתופעת הקירטועים היה קשה לאתר את התקלה.
בגלל המגבלה של השבתת רכב אצל בעל מקצוע למספר ימים והפקדת סכומי כסף על שעות עבודה מרובות ,נמנעתי מלעשות כך ופשוט התחלתי לחקור את התקלה.
במשך הזמן הקרטועים היו אגרסיבים יותר ויותר ,מה שהקל על איתור מקור הבעיה.
1 מתחת לחצי טנק דלק יש קרטועים מסיבים.
2 טנק מלא הכל בסדר.
3 אחרי סיבובים במהירות , קרטועים.
4. אם יש קרטועים, מכבים את המנוע, נחים קצת, יורדים הקרטועים.
מסכנה : משאבת דלק, לא נראה לי שיש עוד משהו שיכול להיות תקול ולעשות בדיוק את אותם סימפטומים . (תקנו אותי אם אני טועה).
בלי לבדוק כלום פשוט אמרתי לבעל המקצוע "תחליף לי משאבת דלק".
הוא מצידו לא שאל הרבה שאלות והחליף.
הרכב ישרת אותי לפחות ל4 שנים הבאות לכן לא התפשרתי והלכתי על משאבת דלק של BOSH.
עלות כולל המשאבה, 1000 ש"ח.
נגמרו הקרטועים, עולם אחר
תודה לכל מי שעזר לי וגם לכל מי שבגללו סתם זרקתי כסף והחלפתי מפלג שלא לצורך, גם בגללו למדתי משהו...
תודה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.