צפייה בגרסה מלאה : בעיה (מוזרה) במזגן
מיקו פוקיטו
01-09-10, 15:06
ZJ 98 5.2
המדחס מקרר את הצינורות ובתוך הרכב יוצא חום ממש סאונה
באיזה שהיא הברקה לא מובנת החלטתי לנתק את המצבר לכחמש דקות
לאחר החיבור והנעת הרכב הדלקתי את המזגן והפלא ופלא המזגן מקרר
כאשר העברתי לחימום ובחזרה לקירור אז יצא רק חום
האם מישהו נקלע לבעיה כזו?
היכן הבעיה בקונסולת פיקוד של הבקרת אקלים או במקום אחר?
שמעתי היכן שהוא שניתן לעשות ריסט ולתכנת את בקרת האקלים האם זה מה שיעזור? איך עושים את זה?
תודה
ג'קי
מיקו פוקיטו
02-09-10, 11:59
ZJ 98 5.2
המדחס מקרר את הצינורות ובתוך הרכב יוצא חום ממש סאונה
באיזה שהיא הברקה לא מובנת החלטתי לנתק את המצבר לכחמש דקות
לאחר החיבור והנעת הרכב הדלקתי את המזגן והפלא ופלא המזגן מקרר
כאשר העברתי לחימום ובחזרה לקירור אז יצא רק חום
האם מישהו נקלע לבעיה כזו?
היכן הבעיה בקונסולת פיקוד של הבקרת אקלים או במקום אחר?
שמעתי היכן שהוא שניתן לעשות ריסט ולתכנת את בקרת האקלים האם זה מה שיעזור? איך עושים את זה?
תודה
ג'קי
מה חברים אין רעיונות?
אף אחד לא נתקל או שמע על בעיה כזו?
ג'קי,
אני ממליץ לגשת לאיש מזגנים: שלב ראשון - לבדוק גז, לחץ ונזילות במערכת.
בהנחה וזה תקין . תעבור לשלב ב' :
רכיבים לבדיקה: מאוורר פנימי ? יחידת בקרה בקונסולה ? או המפסק Cycling switch שנמצא בתא מנוע.. (הוא עלול להיות הבעייתי, ראה תמונה למטה)?
קשה מאוד לקבוע מה הסיבה ללא בדיקות מקדימות ולכן צריך לעשות בדיקה מקיפה למערכת.. גש לאיש מזגנים..
לי היה משהו דומה.
כנראה שהקלפה שמפרידה שמפרידה בין האויר החם לקר נתקעה או נשברה, אז בעצם המזגן שלך תקין אבל בנוסף לקירור נכנס לך אויר חם לתוך הרכב.
הפתרון היקר מאוד - פירוק כל הדש והחלפת הקלפה
הפתרון הזול - הרכבת ברז (השקייה רגיל) על צינור הגומי של המזגן במנוע שיברור בין חימום לקירור.
איציק - 4X6ZH
02-09-10, 12:36
תקלה נפוצה במערכות מיזוג אוטומטיות .
כאשר אחד החישנים בדרך כלל אויר פנימי לא תקין .
התוצאה המערכת בוחרת למצב חרום לפי הנתונים השגויים של החיישן .
בדוק אפשרות להתחבר עם סורק תקלות ולקבל קוד תקלה .
לפעמים קוד התקלה יופיעה על לוח ההפעלה של המזגן עצמו
מנורת המזגן תתחיל להבהב קוד תקלה .
כל התשובות בספר המכונאים של הרכב .
איציק
לי היה משהו דומה.
כנראה שהקלפה שמפרידה שמפרידה בין האויר החם לקר נתקעה או נשברה, אז בעצם המזגן שלך תקין אבל בנוסף לקירור נכנס לך אויר חם לתוך הרכב.
הפתרון היקר מאוד - פירוק כל הדש והחלפת הקלפה
הפתרון הזול - הרכבת ברז (השקייה רגיל) על צינור הגומי של המזגן במנוע שיברור בין חימום לקירור.
במידה ותשים ברז אז אתה מבטל את המיים החוזרים לבית הטרמוסטט וזה לא רצוי.
מה שכן טוב לעשות הוא לשים את אותו הברז אבל כברז בורר אשר עוקף את רדיאטור החימום ומחזיר את המיים לטרמוסטט.
במידה ותשים ברז אז אתה מבטל את המיים החוזרים לבית הטרמוסטט וזה לא רצוי.
מה שכן טוב לעשות הוא לשים את אותו הברז אבל כברז בורר אשר עוקף את רדיאטור החימום ומחזיר את המיים לטרמוסטט.
לזה התכוונתי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.