צפייה בגרסה מלאה : קיט הגבהה לגראנד צ'ירוקי מודל 2000
עמיאור אלקנה
04-09-10, 13:00
שלום לכולם,
רציתי לשאול אם מישהו יודע איזה קיט ניתן לרכוש ואיפה לטובת הגבההת ג'יפ קרייזלר גראנד צ'ירוקי בנזין שנת 2000. אני יודע שהמתלם בחולון עושה את זה אבל רציתי לדעת אם ישנן אלטרנטיבות.
תודה מראש,
עמי.
המתאים ביותר ל WJ הוא הקיט של אולדמן (קפיצים ובולמים), למרות שההגבהה היא רק 2-2.5".
אפשר להשיג (כולל הרכבה), בגתוס או אצל יניב דקל בהיטקמוטורס ברעננה. להרכבה עצמית אפשר לקנות מהיבואן (הנפלד), ואפשר ליבא ביבוא אישי.
חן
תבדוק ב"ריינו" בתל-אביב 03-6243634
שלום לכולם,
רציתי לשאול אם מישהו יודע איזה קיט ניתן לרכוש ואיפה לטובת הגבההת ג'יפ קרייזלר גראנד צ'ירוקי בנזין שנת 2000. אני יודע שהמתלם בחולון עושה את זה אבל רציתי לדעת אם ישנן אלטרנטיבות.
תודה מראש,
עמי.
למתלם אין קיט לגראנד שנת 2000 (WJ) כי המתלם הוא יבואן של רוביקון אקספרס ואין להם קיט ל WJ
יש עוד הרבה קיטים מעבר ל OME (שלדעתי הוא ממש לא הקיט האידיאלי ל WJ):
TeraFlex 4
Zone 4
Rusty's 4.5
Skyjacker
Ironrock
ויש עוד רבים וטובים
תבדוק בפורום של הגראנדים (כאן בג'יפולוג) יש עוד הרבה
למתלם אין קיט לגראנד שנת 2000 (WJ) כי המתלם הוא יבואן של רוביקון אקספרס ואין להם קיט ל WJ
יש עוד הרבה קיטים מעבר ל OME (שלדעתי הוא ממש לא הקיט האידיאלי ל WJ):
TeraFlex 4
Zone 4
Rusty's 4.5
Skyjacker
Ironrock
ויש עוד רבים וטובים
תבדוק בפורום של הגראנדים (כאן בג'יפולוג) יש עוד הרבה
אני חולק עליך לגבי שני האחרונים ברשימה. השאלה היא גם לגבי גובה ההגבהה המבוקש.
אם הוא מחפש הגבהות של 4", המחייבות שינויים מעבר לקפיצים ובולמים, אתה צודק. לעומת זאת, אם מדובר בהגבהה קלה, האולדמן לדעתי הוא סט מעולה.
עמיאור אלקנה
06-09-10, 20:02
תודה לכולכם על הסיוע.
אני אבדוק את כל ההצעות שהועלו כאן וכמובן אעדכן אתכם.
שוב תודה.
תודה לכולכם על הסיוע.
אני אבדוק את כל ההצעות שהועלו כאן וכמובן אעדכן אתכם.
שוב תודה.
אגב, שים לב שהגבהה מעבר ל 2" נחשבת לשינוי מבנה והיא אינה חוקית ללא אישור (למעשה כל הגבהה, אבל 2" הם עדיין בתחום האפור ואינם מעוררים בעיות).
אגב, שים לב שהגבהה מעבר ל 2" נחשבת לשינוי מבנה והיא אינה חוקית ללא אישור (למעשה כל הגבהה, אבל 2" הם עדיין בתחום האפור ואינם מעוררים בעיות).
זה כמו להגיד שלגנוב 100 ש"ח זה יותר מותר מלגנוב 1000....
אתה ממציא מה שנח לך.
בארצינו המפותחת, מפצל למצית זה שינוי מבנה...
ואם מישהו עושה משהו, לפחות שיהיה מודע למשמעויות, בלי צבע ורוד...
איל
זה כמו להגיד שלגנוב 100 ש"ח זה יותר מותר מלגנוב 1000....
אתה ממציא מה שנח לך.
בארצינו המפותחת, מפצל למצית זה שינוי מבנה...
ואם מישהו עושה משהו, לפחות שיהיה מודע למשמעויות, בלי צבע ורוד...
איל
קודם כל, גם החוק קובע שלגנוב מעט פחות חמור מלגנוב הרבה (חוקית, לא מוסרית כמובן).
שנית, אייל, אתה בטוח? אני יודע שיש ארצות בהן במפורש מותר להגביה עד 2" (אוסטרליה למשל). עד כמה שידוע לי, גם בארץ, אמנם החוק מאוד מפורש לגבי האיסור על שינוי מבנה, אבל לא לגמרי ברור האם החלפת בולמים שגורמת להגבהה של עד 50 מ"מ, תיחשב בהכרח לשינוי כזה. בכל מקרה, אני מעולם לא נתקלתי בשום בעיה ברישוי או בבקורת דרכים.
קודם כל, גם החוק קובע שלגנוב מעט פחות חמור מלגנוב הרבה (חוקית, לא מוסרית כמובן).
שנית, אייל, אתה בטוח? אני יודע שיש ארצות בהן במפורש מותר להגביה עד 2" (אוסטרליה למשל). עד כמה שידוע לי, גם בארץ, אמנם החוק מאוד מפורש לגבי האיסור על שינוי מבנה, אבל לא לגמרי ברור האם החלפת בולמים שגורמת להגבהה של עד 50 מ"מ, תיחשב בהכרח לשינוי כזה. בכל מקרה, אני מעולם לא נתקלתי בשום בעיה ברישוי או בבקורת דרכים.
יש ארצות שמותר בהן לשים גלגלי 40" על וויליס 42, עם הגבהה שך 12", להרכיב מתלי LA 4 לינק ו-NOS למנוע...שיהיה... פה לא. גם לא 5 מ"מ. בטוח. (מה אתה מצפה ממדינה שבה אסור להרכיב פנסי ערפל על הגג, אפילו שהם לא מחוברים לחשמל...)
ברור שכשזה סולידי אז זה פחות בולט לעין ושלרוב לא יעירו לך כי לא ישימו לב, אבל עדיין זה לא עושה את זה רשמית מותר.... לצערי כמובן...
בקיצור אני לא אומר כן או לא לעשות, רק להבין מה המשמעויות ולהיות מוכן לקבל את הדין אם הוא יגיע.
איל
נ.ב. לגבי הבולמים שלך, בטוח שהם לא תורמים להגבהה שלך או שלי לצורך העניין. גם זה בטוח.
נ.ב. לגבי הבולמים שלך, בטוח שהם לא תורמים להגבהה שלך או שלי לצורך העניין. גם זה בטוח.
כמובן שהתכוונתי לבולמים+קפיצים..:D
בנוגע לקפיצים של OME,
אצלי לפחות עם קפיצים OME בדרגת HD + ספייסר קטן של 1.5 ס"מ הרכב גבוה בדיוק כמו הקיט של IRON-ROCK "4.
ואם קפיצי OME , למרות!!!! כל מה שיגידו לך בסדנאות ואצל היבואן, להתעקש על HD בלבד ולא על הרגילים שלטעמי רכים מדי ובאמת נותנים רק 2", רכות גבוהה מדי ב WJ מתכון ודאי לסבל בנסיעת שטח, הרכב יתרסק על כל במפר, ה HD פשוט מעולים, הרכב מאוד נוח ובמובן הטוב של הנוחות.
כמובן שיש חשיבות גבוהה גם לאיכות הבולמים, על אותו משקל של רכות מוגזמת שלא טובה, יש לבחור בבולמי מונו-טיוב, כאשר בקצה העליון של הסקאלה יש את FOX, ובמחירים שפויים יותר MX6 (שחסר בארץ) ובולמי רוביקון אקספקס, שמשום מה דווקא על ה WJ עובדים יפה בהשוואה לקושי שלהם ב ZJ.
מלבד קפיצים ובולמים רצוי להחליף גם את מוט הפנהרד הקידמי, להאריך מייצבים, במפ-סטופים, וחובה להחליף את בולם ההגה לאחד חזק וטוב. אין צורך לגעת במוטות הרדיוס.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.