Tom Bril
05-09-10, 19:40
אחרי שלא מצאתי מענה בפורום הייעודי החלטתי לצאת לאזור הפורום הכללי במטרה שיותר אנשים בעלי ידע יחשפו לבעיה אותה אני מציג.
ראשית אציין שהרכב היה מספר פעמים אצל בעל מקצוע כזה או אחר אך לא נשאר לתקופת זמן ארוכה לבדיקה מעמיקה בגלל חוסר היכולת להשאיר את הרכב במוסך
אשמח אם אוכל לקבל דעות שונות לגבי הדרך בא עלי לבדוק את הרכב.
מדובר בסמוראי שנת 94 מוזרק
התופעה מתרחשת אך ורק לאחר נסיעה של כשעה לפחות כדוגמת טיול או עמידה מרובה בפקקים, פתאום משום מקום מתחילות ברכב השתנקויות שמקשות מאוד על מהלך הנסיעה.
כל לחיצה גדולה על הגז גוררת אחריה השתנקות כאשר לעיתים מתווסף גם "בק פייר"
כאשר מדוממים את המנוע ההשתנקויות נעלמות ל2 דקות ואז חוזרות.
אחרי סיבובים יש השתנקות גדולה,
כל אלה מתרחשים רק כאשר אני מבצע נסיעה של מעל לשעה כאשר חום המנוע בטמפרטורת עבודה הרבה זמן.
נבדק לחץ דלק ונמצא תקין אך לא נבדק בזמן אמת תוך כדי הבעיה.
הוחלף מפלג שלטענת בעל המקצוע דרש חילוף.
חותי הצתה תקינים, ראש מפלג תקין
מה זה יכול להיות?
ראשית אציין שהרכב היה מספר פעמים אצל בעל מקצוע כזה או אחר אך לא נשאר לתקופת זמן ארוכה לבדיקה מעמיקה בגלל חוסר היכולת להשאיר את הרכב במוסך
אשמח אם אוכל לקבל דעות שונות לגבי הדרך בא עלי לבדוק את הרכב.
מדובר בסמוראי שנת 94 מוזרק
התופעה מתרחשת אך ורק לאחר נסיעה של כשעה לפחות כדוגמת טיול או עמידה מרובה בפקקים, פתאום משום מקום מתחילות ברכב השתנקויות שמקשות מאוד על מהלך הנסיעה.
כל לחיצה גדולה על הגז גוררת אחריה השתנקות כאשר לעיתים מתווסף גם "בק פייר"
כאשר מדוממים את המנוע ההשתנקויות נעלמות ל2 דקות ואז חוזרות.
אחרי סיבובים יש השתנקות גדולה,
כל אלה מתרחשים רק כאשר אני מבצע נסיעה של מעל לשעה כאשר חום המנוע בטמפרטורת עבודה הרבה זמן.
נבדק לחץ דלק ונמצא תקין אך לא נבדק בזמן אמת תוך כדי הבעיה.
הוחלף מפלג שלטענת בעל המקצוע דרש חילוף.
חותי הצתה תקינים, ראש מפלג תקין
מה זה יכול להיות?