צפייה בגרסה מלאה : בניית גגון לZJ - סיכום
אחרי כחודש עבודה (בזמני הפנוי בלבד), הושלם והותקן גגון לZJ שישא גלגל ספייר, זוג מיכלי דלק ,BOOBY מים וסט של 4 פנסי דרך ללילה. בקיצור גגון השרדות..
עלות החומרים כ600 ש"ח :
ברזל - 350 ש"ח
פלסטיקים למיניהם - 50 ש"ח.
פריימר + צבע - 200 ש"ח (כולל פריימר וצבע).
החיבור של הגגון לגג הרכב בוצע בסגנון של הגגון של סער שפירסם לפני כחודשיים+ ובעזרתו של יואב hitoy.
הרעיון בגגון, מעבר לנשיאת גלגל ספייר, הוא לאפשר חיבור וניתוק מהיר של אביזרים.
סט פנסי הדרך לרכב מורכבים לגגון בעזרת מחבר וניתן לשלוף אותו החוצה מתי שרוצים. (אצלי הפנסים מתאימים גם לגגון וגם לרסיבר בקידמת הרכב היכן שהמספר נמצא).
לסיכום :
הגגון תוכנן ונבנה לשרת את הצרכים שלי בשטח, כמו דלק ,מים ואור ללילה.
התוצר הסופי יצא לא רע בכלל, אם כי דרש המון זמן עבודה בזמן הפנאי.. (מה שאין כל כך).
מצורפות תמונות לחוות דעתכם .
חג שמח,
אחרי כחודש עבודה (בזמני הפנוי בלבד), הושלם והותקן גגון לZJ שישא גלגל ספייר, זוג מיכלי דלק ,BOOBY מים וסט של 4 פנסי דרך ללילה. בקיצור גגון השרדות..
עלות החומרים כ600 ש"ח :
ברזל - 350 ש"ח
פלסטיקים למיניהם - 50 ש"ח.
פריימר + צבע - 200 ש"ח (כולל פריימר וצבע).
החיבור של הגגון לגג הרכב בוצע בסגנון של הגגון של סער שפירסם לפני כחודשיים+ ובעזרתו של יואב hitoy.
הרעיון בגגון, מעבר לנשיאת גלגל ספייר, הוא לאפשר חיבור וניתוק מהיר של אביזרים.
סט פנסי הדרך לרכב מורכבים לגגון בעזרת מחבר וניתן לשלוף אותו החוצה מתי שרוצים. (אצלי הפנסים מתאימים גם לגגון וגם לרסיבר בקידמת הרכב היכן שהמספר נמצא).
לסיכום :
הגגון תוכנן ונבנה לשרת את הצרכים שלי בשטח, כמו דלק ,מים ואור ללילה.
התוצר הסופי יצא לא רע בכלל, אם כי דרש המון זמן עבודה בזמן הפנאי.. (מה שאין כל כך).
מצורפות תמונות לחוות דעתכם .
חג שמח,
יפה מאוד!
אפשר לחבר לרסיבר גם אסלה....
תודה אייל.
יש כבר אסלה לרסיבר.
מגניב...
רק אל תשכח לפתוח את הסאן-רוף לפני שאתה מתיישב...
יפה מאוד רואים שהושקעה הרבה מחשבה והגגון נבנה לשימושים ספצפיים .
אם אתגר הבנייה ,היצירה והכייף שבבניה עמד לנגד עייניך אז השאלה הבאה אינה רלוונטית .
שאלה , האם קניית גגון מוכן (כפי שמוצע למכירה בפורום המכירות) אלומיניום ב 600 שח ושיפצורים קלים לא היה נותן את אותה התוצאה (+-)?
תודה אבנר.
כמו שציינתי כבר לפני כן, הגגון נבנה לצרכים הייעודיים של הרכב ושלי כמובן.
אני לא רוצה להעמיס המון ציוד על הגג אלא רק את מה שצריך, הכל פריק וניתן לשליפה מהירה (חוץ מהגלגל שכבודו במקומו מונח).
אז לשאלתך אם רלוונטית או לא, אני מניח שלא..
וכך נראה הגגון עמוס בציוד הייעודי על הגג.
דני,
הג'ריקנים האדומים זה לבנזין אני מניח...
ג'ריקן פלסטיק סגור היטב (כדי שלא ינזל = אין לגזים לאן לברוח) + בנזין 95 + כמה שעות בשמש מדברית...
פצצות לגבות... :cool:
איל
ככה אתה מכיר אותי.
למיכלים יש שסתום פריקת לחץ (ולשם הגזים הולכים).
מיכל דלק של 87 ליטר בטנק מספיק למרבית הטיולים בארץ. אבל תמיד צריך להיות מוכנים..
גם אם אני מתדלק אותם לטובת מסלול ארוך ספציפי. המיכלי רזרבה יהיו הראשונים שיכנסו למיכל של הרכב ברגע שכמות הדלק בטנק מאפשרת זאת (ולא כשנגמר הדלק במיכל של הרכב).
אבל תודה על הדאגה :)
דני,
נראה טוב ומדוגם.
תתחדש ותהנה!
אייל
וכך נראה הגגון עמוס בציוד הייעודי על הגג.
כול הכבוד על העיצוב והביצוע
מאוד אסטטי.
היי, לא מצליח להבין את החיבור לפסי הגגון הקיימים. אצלי ב XJ יש אותו גגון מקורי
אפשר תמונה מקרוב ?
הי נחום,
תסתכל על ההודעה הראשונה, התמונה הקיצונית שמאלית עם 8 ברגים בצד. תעשה זום עליהם.
בגדול מדובר על בורג, שייבה רחבה עם חור בקוטר המתאים לבורג ואום ניילוק להידוק ואבטחה.
השייבה מכופפת בכ45-65 מעלות בהתאם לזווית המסילה .
בסיום הכיפוף, גזור את החלק המעוגל של השייבה באופן שווה שישאיר לך שפתיים לאחיזה על פסי הגגון.
וגם כמובן תודה לכל החברים שמפרגניםעל הגגון 4 חודשים אחריי :).. אהבתי את הטיימינג.
יופי תודה, ננסה את זה כשיתפנה קצת זמן.
יצא לך מקסים.
וגם כמובן תודה לכל החברים שמפרגניםעל הגגון 4 חודשים אחריי :).. אהבתי את הטיימינג.
טוב, עוד לא נס לחו ... :roll:
אייל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.