PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיות של גרמנים או האוטו רועד ולא מקור.



דרור הראל
14-09-10, 08:21
שלום,

VW טרנספורטר אוטומטי גירסת טרנספורטר קמפר מודל 1992 דיזל.

הרכב הנ"ל היה ברשותי שבועיים בהשאלה מקרובת משפחה,נתגלו שתי בעיות

א.במצב D בעמידה למשל ברמזור או פקק או P-הרכב רועד בטרוף משל היה ג'ו קוקר בהופעה.בN או R המצב תקין.
להפתעתי קרובת המשפחה היתה במוסך כמה פעמים ולא קיבלה פתרון לבעייה--מוסכים גרמנים זה לא מה שחשבת רכב קצת ישן והם לא יודעים מה לעשות.
לי נראה תושבות גיר או מנוע?המלצות?

ב.שעון לוח שעונים משולב של -מיכל דלק וחום מנוע-יש תצוגה דיגטלית של השעה(מגיע מתח) אך המחוגים של חום מנוע וגובה דלק במיכל לא עובדים.מה לחפש?

תודה,דרור הראל

BackDoorMan
14-09-10, 09:21
מנחש שהבעיה נעוצה במחסור בוואקום.
בדוק צינורות שהתרופפו ויצאו ממקום, או נסדקו ודורשים החלפה.

דרור הראל
14-09-10, 20:24
אני רוצה לציין שמדובר בדגם עם המנוע מקדימה.
והרעידות הן בטורים נמוכים-סרק בלבד בנוסף הרצועות צורחות בבוקר אבל אני מניח שאין קשר,איפה איציק כשצריך אותו?

דרור הראל

דרור ברלי
14-09-10, 21:15
רק ניחוש, כן?

מהסימפטומים שאתה מתאר (רצועות צורחות בהתנעת מנוע קר, רעידה)כדאי לבדוק את מצב הפולי הראשי (משכך תנודות) שעל הקראנק. זה שבנוי משני חלקים עם גומי ביניהם . ככה הוא מאותת לך שהוא רוצה שתחליף אותו.

בזמנו נתקלתי בתופעות כאלה בסופה ממש לפני שהמשכך התפרק.

דרור הראל
15-09-10, 21:12
הבנתי פולי נבדוק כשנהיה שוב ליד הרכב,אבל עדיין לא קיבלתי תשובה מניחה את הדעת למה הרכב רועד בטרוף בעמידה בלבד בD וב P כש N אין כל רעידה.לדעתי יש קשר לרעידות בגלל שילוב הגיר האוטומטי לכן שאלתי לגבי "תושבות".

ומחכה לתשובותצ בנוגע לשעון הדלק וחום מנוע.

אבל יכול להיות שבגלל שאין הרבה כאלו בארץ ,קשה לקבל פה בפורום תשובות.

דרור הראל

asafk
04-10-10, 23:24
שעון דלק וחום מנוע עובדים שניהם על הצד של ה-. אני לא מכיר את הדגם הספציפי, אבל זה הכיוון.

רעידות בD יכולות להיות קשורות להרבה דברים - סרק נמוך מדי, למשל (ושוב, אני לא מכיר את הדגם הספציפי, ולמיטב זכרוני ב DP יש כיוון על המשאבה עצמה). משכך תנודות שדרור כתב עליו. אחד ממיסבי הפולים של טפלי המנוע. נסה לאפיין את הרעידות, נסה להסתכל על המנוע בזמן שהוא רועד, מה תדר הרעידות יחסית לסל"ד?
תושבות בלויות בדרכ מדברות בקול רם בתחילת האצה רגועה, לא רק בסרק עם הילוך.


(מקלקלים את האוטו, שמים את המנוע בצד הלא נכון, ואז מתפלאים)

אסף.

איציק - 4X6ZH
05-10-10, 12:57
תושבות מנוע שנראות רגילות אבל יתכן והם הדראוליות
לבדוק את כל התושבות ולא מספיק לבדוק מבחוץ לפעמים נדרש פרוק \ החלפה .
לפי גיל הרכב מומלץ להחליף

במידה והרכב גיר אוטמטי יתכן והתקלה בטורק


לוח שעונים במידה והוא לוח רגיל אז אפשר להתקין נגד עומס במקום היוניט ולקבל קריאה
ידועה בשעון החום או בשעון הדלק .
ובצורה כזאת לבודד את התקלה
במידה והתקלה משותפת יתכן ויש פיוז על הבורד ( כחלק מהמעגל המודפס של הלוח ) .
תקלות נפוצות זה מגעים מחומצנים ( שזה החלפת הלוח ) .

איציק

-->