PDA

צפייה בגרסה מלאה : אכזבה קשה ממצבר קטרפילר ושאלה,



אדי ט
15-09-10, 08:25
אני עובד בשטח ולצורך כך מחזיק באופן קבוע מקרר ברכב.
עד לפני חצי שנה היו מותקנים מצברים "רגילים" 100 אמפר.
לפני חצי שנה הגיע הזמן להחליף מצבר ואחרי סקר שוק והמלצות בחרתי במצבר קטרפילר.
מאז ועד היום אני נאלץ לנתק בלילה את המצבר כדי שבבוקר אוכל להניע באופן חלק, בעבר המקרר היה מותקן קבוע ולא היתה שום בעיה בבוקר. המלצות יתקבלו בתודה.

zik5
15-09-10, 08:52
עוד לא בדקתה תסיבה וכבר אתה מלכלך על קטרפילר ...
כל הכבוד עם ישראל.

איציק - 4X6ZH
15-09-10, 09:18
אתה כותב שהיו מותקנים ברכב מצברים רגילים .
ברכב שלך יש יותר ממצבר אחד ?
ובהמשך אתה כותב שהותקן רק מצבר חדש אחד .

ובכלל למה אתה חושד במצבר ?
איפה הטעינה .
איפה צורת החיבור .
איפה המקרר .
איפה מערכת ההזעקה .
איפה עוד ועוד מערכות שזולגות ...

העיקר המצבר לא תקין

איציק :(

ofiredri
15-09-10, 09:24
צודקים ...
רק מלקרוא את הכותרת אני נמנע מלקנות קטרפילר, ולא בצדק ...

תן עוד מידע איך הגעת למסקנה ומה בדקת בדרך אליה.

amirk
15-09-10, 09:38
אצלי מצבר קטרפילר 100A בן שנה. מקרר חדש. החזיק בראש השנה 48 שעות ללא הנעה.

1. יכול להיות שהמצבר לא תקין. יש לך אחריות לשלוש שנים. (חבר החליף לפני לפני כחודש ללא כל בעיה, אחד תמורת אחד)

2. מקרר לא תקין.

המקרר לא אמור לנתק את עצמו לפני שהוא מרוקן את המצבר?

הצפרדע
15-09-10, 16:04
אצלי מצבר קטרפילר 210 אמפר תפקד באופן די עלוב, התפגר הרבה לפני זמנו, ואיכזב אותי מאד.

הגעתי אליו כשחיפשתי מצבר יבש בעל אמפראז' גדול, וקיבלתי מצבר לא יבש אלא סגור עם חומצה שכאמור איכזב, גם בגלל שלאחר זמן לא רב נזלה לה חומצה מתוך המקום בפלסטיק שבו הוטבע תאריך הקניה לצורך האחריות....:roll:.

אגב, מי שמחפש מצבר יבש שמתאים לתקן FIA להתקנה בתוך התא, יכול להסתמך רק על מצבר ג'ל, שהוא אכן יבש, כמו למשל אופטימה.

לפני אי אילו שנים כשעוד לא הייתי מודע לגמרי להבדל בין יבש לבין סגור, נפלתי בפח שטמן לי הסוכן כאן וקניתי את הקטרפילר.

אני אישית לא אגע שנית במצבר שלהם.

אדי ט
15-09-10, 16:12
טוב אז ככה,
אני לא משמיץ ולא נעלים. בסה"כ אני מתאר מצב בו קודם לכן הכל היה תקין ואחרי שהוחלף למצבר קטרפילר החלו הבעיות. כאשר הרכב במצב נסיעה ו/או עצירות קצרות (מס' שעות) הכל תקין, בדקתי את המקרר , תקין.
סה"כ מנסה להבין מדוע מאז שהחלפתי החלו הבעיות.
למי ששאל, אולי הובן לא נכון אבל, ברכב יש רק מצבר 1.

e-sheta
16-09-10, 07:22
תמשיך לבדוק את מערכת החשמל ברכב הבעייה כנראה לו במצבר כי רשמת שהחלפת מצבר ואז התחילו הבעיות שכחת להתיחס לזה שלפני שהחלפת מצבר כבר היתה בעייה שנוצרה שבגינה נאלצת להחליף מצבר {חומר למחשבה } החלפת מצבר חדש ללא טיפול בבעיה שבגינה הוחלף המצבר, אלטרנטור שעובד תקין בזמן עומס לא צריך לעבור את 13.8 אמפר וכאשר הרכב קר או מצבר שלא טעון בצורה נכונה יכול להגיע הזרם ל 14.5-14.8 לאורך זמן זה לא תקין ,ועם האלטרנטור ממלא רק 12.5 אמפר אז יש צורך בבדיקה מעמיקה יותר רצוי אצל חשמלאי רכב אמין .





טוב אז ככה,
אני לא משמיץ ולא נעלים. בסה"כ אני מתאר מצב בו קודם לכן הכל היה תקין ואחרי שהוחלף למצבר קטרפילר החלו הבעיות. כאשר הרכב במצב נסיעה ו/או עצירות קצרות (מס' שעות) הכל תקין, בדקתי את המקרר , תקין.
סה"כ מנסה להבין מדוע מאז שהחלפתי החלו הבעיות.
למי ששאל, אולי הובן לא נכון אבל, ברכב יש רק מצבר 1.

אדי ט
16-09-10, 07:31
כשהמקרר מנותק, הרכב מניע בקלות גם אחרי 48 שעות ללא נהיגה.
כשהמקרר מחובר מתחילה הבעיה. המקרר נבדק, הטרמוסטט שלו תקין.
אני חוזר ואומר שהבעיה היא המצבר. למי פונים?
החשמלאי שמכר לי את המצבר בודק אותו לאחר נסיעה והוא מראה חיווי תקין. (יענו מלא)

eran4x4
16-09-10, 08:10
אדי

יש מצב שהבעיה קשורה לקיץ ולחום הגבוה בקיץ הזה?

אולי עכשיו בחניה המקרר עובד הרבה יותר....

סתם נקודה למחשבה....

האם בלילה אתה מנתק את המצבר או את המקרר (בפתיחת השרשור כתבתה את המצבר וממש לא ברור לי למה)?

כאשר מי שמחר לך את המצבר בדק אותו הוא בדק גם את החיבורים ואת מתח הטעינה וכולי....?

תבדוק איתו את האופציה ללהתקין מצבר אחר ליום\יומיים בכדי לבדוק אם הבעיה היא הקיבולת של המצבר או אחרת.

שווה גם לבדוק שאין זליגת\גניבת זרם כלשהיא ברכב שהתחילה בזמן האחרון וכאשר המקרר עובד ביחד עם הזליגה מגיעים לבעית התנעה.

קובי ניסים
16-09-10, 19:12
אם המצבר של קטרפילר בתקופת אחריות -
פנה למוסך נשר בתל אביב , דבר עם קובי
ותקבל מצבר חדש באחריות ללא שום בעיה,
כך תוכל לבדוק אם הבעיה ממשיכה !

אדי ט
16-09-10, 20:38
ולגבי העבודה חורף/קייץ. זה קורה גם אחרי לילה. נראה שאנסה פשוט להחליף ונראה מה יהיה.

לירן23.
16-09-10, 20:50
אני כבר 7 שנים עובד עם מצברי קטרפילר בכל הרכבים של המשפחה(טנדרים,פרייבטים,אפילו בגי'פ שלי) והכי חשוב בציוד הכבד שלנו(טרקטורים) והם בחיים לא איכזבו,אני ממליץ לך לבדוק אם יש לך זליגה בחשמל והכי גרוע יש לך 3 שנים אחריות...

zivo
16-09-10, 23:06
תמשיך לבדוק את מערכת החשמל ברכב הבעייה כנראה לו במצבר כי רשמת שהחלפת מצבר ואז התחילו הבעיות שכחת להתיחס לזה שלפני שהחלפת מצבר כבר היתה בעייה שנוצרה שבגינה נאלצת להחליף מצבר {חומר למחשבה } החלפת מצבר חדש ללא טיפול בבעיה שבגינה הוחלף המצבר, אלטרנטור שעובד תקין בזמן עומס לא צריך לעבור את 13.8 אמפר וכאשר הרכב קר או מצבר שלא טעון בצורה נכונה יכול להגיע הזרם ל 14.5-14.8 לאורך זמן זה לא תקין ,ועם האלטרנטור ממלא רק 12.5 אמפר אז יש צורך בבדיקה מעמיקה יותר רצוי אצל חשמלאי רכב אמין .

מבלי להכנס לערך של המספרים (אין לי מושג על מה אתה מתבסס), אני מנחש שבכל המקומות שאתה כותב "אמפר" , אתה מתכוון "לוולט" ואיפה שאתה כותב "זרם" אתה מתכוון "מתח" :confused:

-->