PDA

צפייה בגרסה מלאה : פנצ'רים בשטח...



avishon
15-09-10, 16:50
לחובבי הפנצ'רים ותיקוני-הדרך , שני סרטונים מראה"ש...;)
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/81PBN68bFkY?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/81PBN68bFkY?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aRi89j471jc?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aRi89j471jc?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

גיא
15-09-10, 17:54
זה עונג שבת :) ??

או סתם מנחוס ...

kobiarava
15-09-10, 17:56
מה שמוכיח, שהשקעה בצמיג טוב שווה כל שקל.









קובי

גיא
15-09-10, 17:58
מה שמוכיח, שהשקעה בצמיג טוב שווה כל שקל.



+1





קובי

ועוד 3 תווים

איציק - 4X6ZH
15-09-10, 18:41
מה שמוכיח, שהשקעה בצמיג טוב שווה כל שקל.

קובי


הפעם הצמיגים היו באמת טובים .
ההשקעה היתה בציוד חילוץ
והעיקר בצוות החילוץ :roll:

איציק

יוקון
15-09-10, 19:14
http://www.youtube.com/watch?v=y14leGb6D94

gradar
15-09-10, 20:31
לחובבי הפנצ'רים ותיקוני-הדרך , שני סרטונים מראה"ש...;)

http://www.youtube.com/watch?v=81PBN68bFkY
http://www.youtube.com/watch?v=aRi89j471jc

חברים בחיית, תשקיעו "קצת" בלימוד איך עובדים עם הייליפט, חליק, לא חבל סתם לעשות שיקום לסת ?
גיא

PW
15-09-10, 20:31
הפעם הצמיגים היו באמת טובים .
ההשקעה היתה בציוד חילוץ
והעיקר בצוות החילוץ :roll:

איציק
"מי שהולך לישון עם כלבים - שלא יתפלא אם הוא קם עם פרעושים"

kobiarava
15-09-10, 21:30
"מי שהולך לישון עם כלבים - שלא יתפלא אם הוא קם עם פרעושים"





מי שהולך לישון עם בואשים-שלא יתפלא שיוצאים לו ילדים מסריחים...

ינון
15-09-10, 22:33
מי שחושף ערוותו ברבים שלא יתפלא אם ימצא מנדבוצ'קס

afi1981
15-09-10, 22:59
http://www.youtube.com/watch?v=y14leGb6D94
השאלה יש דבר כזה בארץ ? ואם כן כמה עולה התענוג הזה ?

GodsFather
16-09-10, 05:57
אפי...בסרטון עצמו יש פרסום לאתר ישראלי... זה עוד לא ברור לך ? :mrgreen:

אגב, הם גם פרסמו בג'יפולוג לא מזמן, שווה לחפש.

יוקון
16-09-10, 12:01
השאלה יש דבר כזה בארץ ? ואם כן כמה עולה התענוג הזה ?
יש ,רחוב הסוללים בתל-אביב יש שם סדנה למיגונים של אספיר ומיגונים של צמיגים נגד פאנצרים נקראים "ריינו"

rhinotire
16-09-10, 12:42
השאלה יש דבר כזה בארץ ? ואם כן כמה עולה התענוג הזה ?
http://www.jeepolog.com/828.html

איציק - 4X6ZH
16-09-10, 13:06
האמת שהשרשור התחיל ברצינות
כרגיל מהר גלש לבדיחות . אז שיהיה בדיחות גם זה חשוב . במיוחד שכל הסרט נראה כבדיחה אחת גדולה .

אבל אבל .
בפנצר השני נתלש הוינטיל ממקומו ונשאר חור בגנט .
במקרה כזה גם רינו וכל הכנופיה לא מצליח לשמור על האויר בתוך החישוק .;)

איציק

איציק - 4X6ZH
18-09-10, 07:55
http://www.jeeptrip.com/start/forum/start.asp?p=1&id=864504

ישי.פ
18-09-10, 12:37
למה כל הפרוצדורה הזאת עם ההיליפט??
למה לא להרים מהסרן עצמו?

יותר מדי אנשים "ישראלים" מסתובבים ומחלקים עצות בלי יותר מדי תועלת ;)
בקיצור זה סרטון של איך לא מחליפים פנצ'ר..

ofraz
18-09-10, 14:56
למגיב מספר 16
הייתי שם. ראיתי שנולדת בשנת 1982. אפילו אז ואפילו קודם לכן היו קיימים גיפים עם צמיגים .אפילו טיילנו איתם בשטח ואפילו החלפנו פנצרים . מאמין ? נשבע לך .
באמבטיה של החמרו תקוע ברגע זה חבר עם 2 צמיגים מפונצרים, בלי יכולת חילוץ עצמית .
שלח לו עצה וירטואלית כיצד להחליף או להחלץ זה בטח יעזור לו .
לך יש בודאות ידע עצום על גנטים,צמיגים,ונטילים,פנימיות,סוגי מגבהים,סוגי היי ליפט,קאפות,מפתחות למיניהם,קומפרסורים ניידים,דבקים,ערכות תיקון פנצרים וכולם נמצאים אצלך דרך קבע ברכב השטח האולטימטיבי שלך.
אנחנו טיילנו. שני פנצרים ברכב אחד,עוד פנצר בכרית אוויר של לנדרובר ( שלא הוסרט , צולם והועלה לרשת )
שים לב : עצרנו,דיברנו,צחקנו על עצמנו כולל בתעוד מצולם, אבל : הרמנו , פרקנו, החלפנו, הרכבנו ונסענו משם להמשך טיול .
אתה הבנת את זה ברוך ( סליחה, אדון ישי . פ )
קצת ענווה וצניעות שלא לומר דרך ארץ במיוחד ביום הזה .
נ. ב
אם אתה פותח בית ספר להדרכת שטח,נשמח להרשם בתנאי שהמדריך לתיפעול היי ליפט יהיה gradar מתגובה 7 .
בידידות ובבקשה בלי תגובה .
אה, שמי עזריאל

ד ו ר ו ן
18-09-10, 16:03
איציק,
מה היה שם? ל.א. נמוך מידי? צמיג לא מתאים?

איזה דה-ז'וו..
חרי חוויה דומה במסלול חמרן, בו רכב עם 2 צמיגים קרועים ללא יכולת העברה של ספייק מרכב אחר בגלל תבנית ברגים שונה שנשאר עד לבוקר שאחרי כשהצלחנו לארגן לו חלופיים.
נחשים לא עזרו לכזה חור גדול והצמיג סירב לעלות בחזרה לג'אנט אחרי שהכנסנו פנימית..מה לעשות, לא מיומנים בטכניקה וזה לא משהו שעושים כל ימיים לשמור על כשירות.)
בפעם אחרת, בזנ"ט נמוך חבוי בעשב ששחט צמיג שטח גיבור 10 דקות מתתחילת מסלול של 3 ימים.. ולך תחשוב אם כדאי להמשיך לתוך השטח בלי ספייר..(אחורה פנה לפנצ'רייה הקרובה לרכוש צמיג משומש..).
זאת אחת הסיבות שאני סוחב 2 ספיירים+נחשים+מדחס לטיולים ארוכים..

איציק - 4X6ZH
18-09-10, 17:06
כרגיל כצפוי הסרט לא מראה מה בדיוק היתה הבעיה .
וכשיש מצלמה יש בדיחות ;)
וכשיש בדיחות קל מאד לעשות חגיגה .
במיוחד שיש כאלה שנכנסים ללחץ . ויש כאלה שזה עושה להם את הטיול . :D

המסלול היה מסלול רגיל ביותר הרכב האחרון בשיירה נסע על פנצר . כשהרגיש כבר לא היה צמיג .
אז עצרנו להחליף גלגל .
הגק המקורי של הרכב לא נמצא במקום שהגישה אליו קלה .
אז ניסו להרים את הרכב עם גק עגלה - ( זה שנמכר בהום סנטר בגרוש וחצי ) .
הגק לא בדיוק הסתדר עם השיפוע . לכן לקחתי היליפט שנמצא זמין הרמנו את הרכב מהמדרגה .

לא חשוב של מי המדרגה . התברר שהמדרגה לא בדיוק מחזיקה את משקל הרכב.
אבל הרכב כבר היה באויר החלפנו גלגל .
בהחלפת הגלגל התברר שחסר אויר בגלגל הרזרבי .( כרגיל למה לבדוק אויר בגלגל רזרבי :roll: ) .
מה גם שיש קומפרסור .... אז ניפחנו אויר החגיגה נגמרה ואנחנו ממשיכים ..

בין לבין התברר שברכב אחר לנד רובר יש דליפת אויר מכרית אויר והרכב שקע על צד ימין אחורי .
חושבים מה לעשות נזכר אחד החברה שכדאי להמתין מספר דקות להניעה את הרכב ולפעמים הוא מתרומם חזרה . ואז יש להוציא את הפיוז של הקומפרסור .
ממתינים הרכב מתרומם הפיוז בחוץ וקדימה ממשיכים . ( כמובן שמתברר שאין חלונות וכל מיני מנורות נדלקות ) . אבל מה זה חשוב יש מזגן הרכב למעלה אנחנו ממשיכים .
הצלם מצלם הבדיחות משודרות לכל מי שמאזין על 3
ואחרי עוד כ 500 מטר עצור .... הקפצת כוננות .
אותו רכב אותו לא מצליח לעלות מדרגה מצחיקה .מבט נוסף אין אויר בגלגל שהוחלף .
טוב מה עכשיו ....;) :) בדיחות כולם שמחים
והצלם מצלם . :rolleyes:
רק שהפעם הרכב יושב על מדרגה המעבר צר .ומתברר שבכלל אין ונטיל הכל עף נתלש יש חור .

יש לנו פנימיות לחרום .
יש לנו פומיות ( וינטלים ) כולל הבית גומי שלהם . ( מה לעשות אני מחזיק ברכב כמה זה לא אוכל ולא שותה . ואין לדעת מתי זה מציל אותך ) .
יש כלים לפרק הצמיג ( יש כפות יש פטיש כבד )
יש הכל .
הגק מהפעם הקודמת ודאי שלא מתאים .
אז מרימים עם ההיליפט אבל ישירות מהגלגל ( זוכרים המדרגה מתעקמת ) העיקר שיש מדרגות צד . ויש גם כלי מתאם שמאפשר להרים את הרכב ישירות מהגנט . ( כמה מאיתנו מחזיקים כלי כזה ) .
זה כלי " יקר מאד " דורש צוות טכני מיומן להפעלה . ובכלל מי צריך שטות כזאת מברזל .

טוב הרכב נחלץ לאחור כמה מטר למשטח יותר ישר .
מרימים את הרכב מפרקים את הגלגל .
במקום להכניס פנימית הורכב וינטיל עם הבית שלו חדש .
אבל כרגיל הצמיג לא מתלבש על סף הגנט צריך כמות אויר גדולה .
המדחס חלש .
החלפנו למדחס נוסף חזק יותר .גם אז הצמיג דולף . לא נתפס על הגנט .

האפשרויות .!!

לנפח גלגל בלחץ יתר ולפרוק אותו לתוך הצמיג המפורק ( צריך צינור ומתאמים גם זה יש לנו בציוד)
לפרק את הגלגל ולהתקין פנימית .
לרסס ספרי קרבורטורים להדליק ( לא היה לנו ספרי ) .
לשחרר גז בישול מאחד הגזיות לתוך הצמיג ולהדליק .... לפוצץ בתוך הצמיג ומהר לנפח .:roll:
זה מסוכן אבל כשאין בררה גם זה עושים

אפשרות נוספת שהפעם עבדה יפה .
זה למלות את כל סף הגנט בסבון נוזלי סמיך הרבה הרבה ולנפח .
וזה הצליח .:)
היתה עוד אפשרות לקחת צמיג מההילקס ( לדעתי זה מתאים בחלוקת החורים ) .
ויש עוד כמה טריקים

אבל מה רואים בסרט ?
חבורת ליצנים מסתובבים מסביב לאיזה גלגל במרכז המדבר . וכולם צוחקים .
וכרגיל רוב הכותבים הם קלדנים מנוסים
וכרגע יש זוג באמבטיה של החמרן מענין איך יצאו משם .

זה הסבר קצר לכל אלה שחושבים שהם יודעים איך להתמודד עם פנצרים בשטח .

איציק

השמשוני יחיעם
18-09-10, 17:50
ראיתי את הסרטים ,,,,,משהו משהו,,

אתם "חמודים",,,בפעם הבאה שיהייה לי פנצ'ר אני מחכה עד שתבואו,,,

הזוג בחמרן - נמצאים בתנועה ,,עבדו בשיטת ה"חול"והסמרטוט"....

שנה טובה

eysham
18-09-10, 18:04
ראיתי את הסרטים ,,,,,משהו משהו,,

אתם "חמודים",,,בפעם הבאה שיהייה לי פנצ'ר אני מחכה עד שתבואו,,,

הזוג בחמרן - נמצאים בתנועה ,,עבדו בשיטת ה"חול"והסמרטוט"....

שנה טובה

אתה יכול לפרט? אני מכיר חול וסמרטוט לעשיית גוזניקים...

שמוליקו
18-09-10, 18:05
זה הסבר קצר לכל אלה שחושבים שהם יודעים איך להתמודד עם פנצרים בשטח .

איציק

שאפו, איציק.
זה היה קורס זריז באיך לתקן פנצ'ר בשטח.
פשוט לגזור ולשמור.
אף פעם המצלמה לא מעבירה את מה שבאמת היה וכשמעלים דברים כאלה לאנטרנט, צפוי שיהיו קלדנים.

בכל מקרה רק הערה קטנה ,למרות שלא הייתי שם, ובטוח אין לי את הידע היכולות הכלים והחלקים שלכם יש ורק בגללם הייתי רוצה לטייל איתכם, כשמרימים רכב עם היי ליפט, אין להכניס את הראש מעל הידית.
אני יודע , מאוד קל לתת מומנט לידיים עם הבטן ביחוד שבגילנו לרובנו כבר יש, עדיף לנסות לפחות לקחת את הראש אחורה.
בסרטון הראשון עברה בגופי ממש צמרמורת אמיתית כשראיתי את העבודה עם ההיי ליפט.

המזל שלא השתחרר כלום וההיי ליפט לא התחיל להשתולל, כי פנצר בגלגל כמו שהוכחתם אתם אלופים בלתקן (אין כאן ציניות, האמת אשמח לקבל ממך עיצות מהסגנון הזה ולשים לי אותן בתרציל לצמיתות - הן שוות זהב)אבל פנצ'ר בסנטר או יותר גרוע מזה......
אגב שימו לב, יש כאן גם ילדים צעירים שלומדים מכל השרשורים וזאת הייתה דרך מסוכנת לעבוד עם היי ליפט וחשוב לציין את זה.

על אף הכל אני בהחלט נפעם מהאיכות ,השליטה, האמצעים , קור הרוח ומצב הרוח במצבים שאני הייתי די מתבאס.

כבוד !!

ד ו ר ו ן
18-09-10, 18:10
השמשוני יחיעם:
הזוג בחמרן - נמצאים בתנועה ,,עבדו בשיטת ה"חול"והסמרטוט"

מעניין,
לרדת את החמרן על סמרטוט וחול בשני גלגלים.. מכובד.
סיפור לשנים קדימה בטוח יש להם.

יונתןמצפה
18-09-10, 18:28
מעניין,
לרדת את החמרן על סמרטוט וחול בשני גלגלים.. מכובד.
סיפור לשנים קדימה בטוח יש להם.

אפשרי אפילו עם מאיה שבורה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=21502)... ;)
שנה טובה לכל המטיילים!

תומר א.
18-09-10, 20:27
איזה צחוקים:D
תגיד איציק אחרי סירטונים כאלו לא ציפית לזה?, אגב עדיף להישתמש ברצועת ראצ'ט מאשר לדפוק
על הסוליה.

zivo
19-09-10, 01:00
.

האפשרויות .!!

לנפח גלגל בלחץ יתר ולפרוק אותו לתוך הצמיג המפורק ( צריך צינור ומתאמים גם זה יש לנו בציוד)
לפרק את הגלגל ולהתקין פנימית .
לרסס ספרי קרבורטורים להדליק ( לא היה לנו ספרי ) .
לשחרר גז בישול מאחד הגזיות לתוך הצמיג ולהדליק .... לפוצץ בתוך הצמיג ומהר לנפח .:roll:
זה מסוכן אבל כשאין בררה גם זה עושים

אפשרות נוספת שהפעם עבדה יפה .
זה למלות את כל סף הגנט בסבון נוזלי סמיך הרבה הרבה ולנפח .
וזה הצליח .:)
היתה עוד אפשרות לקחת צמיג מההילקס ( לדעתי זה מתאים בחלוקת החורים ) .
ויש עוד כמה טריקים



לוקחים ספר, מנופח! (אפשר אפילו להוסיף לו אוויר) מרכב אחר ומחברים עם צינור בין הוונטילים, ברוב המקרים זו עוצמה \ כמות מספקת להושיב את הצמיג במקום. משלימים (בשני הגלגלים!) בקומפרסור. :rolleyes:

gradar
22-09-10, 13:45
. ב
אם אתה פותח בית ספר להדרכת שטח,נשמח להרשם בתנאי שהמדריך לתיפעול היי ליפט יהיה gradar מתגובה 7 .
בידידות ובבקשה בלי תגובה .
אה, שמי עזריאל
איש יקר, הכל מכוונה טובה, הייליפט הוא אביזר חילוץ מדהים ומסוכן באותה מידה.
גם אתה יכול לנסות ללמוד מעצות של אחרים.
לא מכניסים ראש בין הידית לגוף המכשיר בשום מצב. ובברכת שלא תראה פעם הייליפט משתולל.
ד"א את זה למדתי מאבירם ברקאי, מקווה שהוא מספיק טוב בשביל ללמד אותך... לי גם יש עוד הרבה מה ללמוד.
גיא

חנן-ג'יפולוג
23-09-10, 06:16
עקרונית, כדאי באמת לא להכניס איברים מיותרים לשטח התפעולי של ידית ההייליפט.
אבל, הייליפט משתולל רק בהורדה, לא בהרמה כפי שנראה בסרטון. גם כשהוא משתולל זה בגלל שהשאירו את הבורר במצב הורדה ואת הידית ללא השגחה כשהיא לא תפוסה עם התפס הייעודי אל המוט המחורר במצב העליון ביותר שלה (זו הסיבה שכדאי שהבורר יהיה על מצב "הרמה" בכל רגע שבו לא מתבצעת הורדה בפועל עם ידיים שאוחזות בידית), וגם זה לא מצב שנראה כאן בסרטון, אז אני לא רואה כאן מקום לביקורת, גם אם היא מהסוג הבונה.
בהרמות של משקלים כבדים כח הידיים כשהן מרוחקות מהגוף לא מספק ותרצה או לא אתה תהיה חייב לשים את מרכז המסה שלך, החזה או הבטן, מעל הידית. אם שומרים על הכללים זו לא סיבה לדאגה.

ofraz
23-09-10, 07:50
ה-רדר , לא יכולת להתאפק מלהגיב.
ראה תגובה של קודמי חנן . עניני ומתומצת . אגב, קצת נדוש , צפוי ואפילו טרחני להשחיל תירגול ואזהרות וירטואליות כל פעם שמישהו עושה משהו. מכל מלמדי השכלתי ולך זיל וגמור . כל החיים בית ספר בתנאי שהמורה האחראי לא מלאך המוות . מי שלא נוסע הרבה ,כמותית ואיכותית לא מגיע למצבי שימוש באביזרי חילוץ. נסיעה טובה ובטוחה לכוווולם.
בידידות, עזריאל

ד ו ר ו ן
23-09-10, 08:01
חנן,
אתה שוכח שגם במצב הרמה, אם הידית לא השלימה את מהלך התנועה עד לנעילה-במידה ומשהו משתבש היא עפה למעלה וחובטת.
זה לא יהיה הייליפט משתולל אבל מספיק פעם אחת של ידית כזו בפרצוף לגרום לפציעה לא פשוטה.

מידת זהירות נדרשת עם הכלי הזה בכל מצב של עבודה איתו.

חנן-ג'יפולוג
23-09-10, 08:19
לא שכחתי, ועדיין, חזקה על אדם שהוא לא עוזב בבת אחת ידית כזו ומשחרר ידיים בזמן שהיא מפעילה עליו את מלוא משקל הרכב, אלא רק לאחר שהוא מרגיש שהיא כבר משוחררת, וזה אומר שהשן כבר תפוסה.

ואם לא, דרווין כבר ידאג לכך שלדור העתיד זה כבר לא יקרה.

אדר_ק
23-09-10, 09:57
מעניין,
לרדת את החמרן על סמרטוט וחול בשני גלגלים.. מכובד.
סיפור לשנים קדימה בטוח יש להם.

צמיג חול 1. בסרן האחורי.

עד שהגיעו לעץ גם הוא התפרק.

gradar
23-09-10, 23:00
ה-רדר , לא יכולת להתאפק מלהגיב.
ראה תגובה של קודמי חנן . עניני ומתומצת . אגב, קצת נדוש , צפוי ואפילו טרחני להשחיל תירגול ואזהרות וירטואליות כל פעם שמישהו עושה משהו. מכל מלמדי השכלתי ולך זיל וגמור . כל החיים בית ספר בתנאי שהמורה האחראי לא מלאך המוות . מי שלא נוסע הרבה ,כמותית ואיכותית לא מגיע למצבי שימוש באביזרי חילוץ. נסיעה טובה ובטוחה לכוווולם.
בידידות, עזריאל

ראה תגובת דורן, מזכיר לך שיש פה פחות מנוסים ש"לומדים" מהכתוב. גם תגובת חנן חשובה. לשמחתי ההי ליפט לא היה בשימוש אצלי זמן רב ועדיין אני שמח לרענן נהלי עבודה.
גיא

ישי.פ
25-09-10, 20:11
למגיב מספר 16
הייתי שם. ראיתי שנולדת בשנת 1982. אפילו אז ואפילו קודם לכן היו קיימים גיפים עם צמיגים .אפילו טיילנו איתם בשטח ואפילו החלפנו פנצרים . מאמין ? נשבע לך .
באמבטיה של החמרו תקוע ברגע זה חבר עם 2 צמיגים מפונצרים, בלי יכולת חילוץ עצמית .
שלח לו עצה וירטואלית כיצד להחליף או להחלץ זה בטח יעזור לו .
לך יש בודאות ידע עצום על גנטים,צמיגים,ונטילים,פנימיות,סוגי מגבהים,סוגי היי ליפט,קאפות,מפתחות למיניהם,קומפרסורים ניידים,דבקים,ערכות תיקון פנצרים וכולם נמצאים אצלך דרך קבע ברכב השטח האולטימטיבי שלך.
אנחנו טיילנו. שני פנצרים ברכב אחד,עוד פנצר בכרית אוויר של לנדרובר ( שלא הוסרט , צולם והועלה לרשת )
שים לב : עצרנו,דיברנו,צחקנו על עצמנו כולל בתעוד מצולם, אבל : הרמנו , פרקנו, החלפנו, הרכבנו ונסענו משם להמשך טיול .
אתה הבנת את זה ברוך ( סליחה, אדון ישי . פ )
קצת ענווה וצניעות שלא לומר דרך ארץ במיוחד ביום הזה .
נ. ב
אם אתה פותח בית ספר להדרכת שטח,נשמח להרשם בתנאי שהמדריך לתיפעול היי ליפט יהיה gradar מתגובה 7 .
בידידות ובבקשה בלי תגובה .
אה, שמי עזריאל

מר עזריאל היקר.. (כך לקרוא לך?? הוד רוממותך)
יש דברים שגם אנשים צעירים ממך יכולים ללמד אותך, גם אם אתה בן 100
צניעות ודרך ארץ אלו תכונות שאתה לא כל כך התברכת בהן כי
בן אדם צנוע, לא היה חושב שהוא יודע הכול. אם הייתה לך דרך ארץ לא הייתה "קופץ"
ומגיב כך

מה שרואים בסרטונים מדבר בעד עצמו. יש כאלו שיחשבו שכך עובדים אני לא.
וקבלות אני לא חייב לך עדיין..

carls-jr
26-09-10, 10:36
אין ספק-הסרטון משעשע
אבל ככה באמת לא עובדים

אבל היי,העיקר שנהנתם:D

yigaljet
03-10-10, 13:08
עזריאל כל הכבוד

קודם עזרה לחבר
שליפת ההיליפט ותפעולו מעייפת ומכבידה תחת השמש היוקדת,אך בכל זאת שלפת הרמת החלפת והמשכת בדרך הנוחה ביותר עבורך, שאפו

לקיחת פיקוד על חבורת עצלנים כזו זה לא דבר של מה בכך :-D

וזה שלעולם אינו טועה ,הוא זה שלעולם לא מנסה
הפקת לקחים
1 שמשיה
2 כסאות
3 ערכת קפה
ללא שלושת אלה זו אינה נחשבת עצירה

איציק - 4X6ZH
03-10-10, 14:20
יש כאן ליצנים אחד אחד
מי שיודע ומכיר את הליצנים יופי
מי שחושב שהוא יכול ללמד את הליצנים פרק בליצנות מעולה

שיהיה לכם חומר גלם לניפוח השרשור אז הנה עוד תמונה
לא חשוב מי הצלם ולא חשוב של מי הרכב .
אבל הוא יצא מהשטח וכנראה אפילו נסע על הכביש .

הליצנים מטיילים \ מחלצים את עצמם \ כל תקיעה היא סיבה למסיבה .
לא פותחים שרשורי דרוש חילוץ
כן פותחים שרשורי איך עושים מחילוץ שיכול להסתבך חילוץ משעשע .
העיקר שיש כאן כאלה שדואגים ...;)

איציק

איתן שגב
03-10-10, 14:33
ישי,פ היקר מכל
דווח לנו איך בעזרת השם קיבלת פנצ'ר בשני גלגלים כאשר כל רכב שונה בצמיגיו ואין לכם חוץ מהיי ליפט כלום כדי שנהנה מחוויותיך ונלמד משהו ממי שהמציא את הגלגל או לחילופין תיקוניו.בברכת הרבה תקרים למלעיז ולמעליב העזריאל שצנוע הוא כן,ןיוגע לעבוד לעזור וללמד גם כן.
א.ש

השמשוני יחיעם
03-10-10, 15:07
יש כאן ליצנים אחד אחד
מי שיודע ומכיר את הליצנים יופי
מי שחושב שהוא יכול ללמד את הליצנים פרק בליצנות מעולה

שיהיה לכם חומר גלם לניפוח השרשור אז הנה עוד תמונה
לא חשוב מי הצלם ולא חשוב של מי הרכב .
אבל הוא יצא מהשטח וכנראה אפילו נסע על הכביש .

הליצנים מטיילים \ מחלצים את עצמם \ כל תקיעה היא סיבה למסיבה .
לא פותחים שרשורי דרוש חילוץ
כן פותחים שרשורי איך עושים מחילוץ שיכול להסתבך חילוץ משעשע .
העיקר שיש כאן כאלה שדואגים ...;)

איציק

איציק,,,אני מבין מהתמונה שבצמיג המדובר הייה קרע חלקי (לא חודר!!),,ובוצעה הדבקה עם איזה חומר!!!! למניעת תלישת הקרע,,,ככה זה נראה לי מרחוק

תומר א.
03-10-10, 15:31
kids play nice or i will send you to your room
eizik, nice' please som mor details


who took my eivrit:mad:

איציק - 4X6ZH
03-10-10, 16:04
זה היה חודרני ביותר
הכל התחיל בלילה . לא ידענו איך להפעיל את מכשיר החילוץ.
אז בסוף עבר איזה בדואי אחד נתן לנו סיק פלא קס .
קשרנו הכל ביחד ונסענו .
זה החבר שלך בעל המגירות הגדולות .
מנסה להסביר איך סותמים .

ד ו ר ו ן
04-10-10, 22:19
רק חסר שהוא היה מנסה לבנות דופן לצמיג מהאלומיניום של המגירות..
:shock:

tomer s
06-10-10, 15:17
יש כאן ליצנים אחד אחד
מי שיודע ומכיר את הליצנים יופי
מי שחושב שהוא יכול ללמד את הליצנים פרק בליצנות מעולה

שיהיה לכם חומר גלם לניפוח השרשור אז הנה עוד תמונה
לא חשוב מי הצלם ולא חשוב של מי הרכב .
אבל הוא יצא מהשטח וכנראה אפילו נסע על הכביש .

הליצנים מטיילים \ מחלצים את עצמם \ כל תקיעה היא סיבה למסיבה .
לא פותחים שרשורי דרוש חילוץ
כן פותחים שרשורי איך עושים מחילוץ שיכול להסתבך חילוץ משעשע .
העיקר שיש כאן כאלה שדואגים ...;)

איציק

אז מה היה לנו פה איציק?
ספר, למד למען הדור אשר לא ידע את יוסף...

-->